Кількість
|
Вартість
|
||
|
Merida Silex - це серія чудових гравійних велосипедів від світового бренду і за сумісництвом найкомфортніший та найуніверсальніший байк з усіх їхніх серій. Сучасна геометрія створена на основі гірських велосипедів, оптимально підібрані комплектуючі та сучасні технології виділяють його серед багатьох серій на ринку. Нижче ми розповімо про їхні особливості та технології, а також порівняємо всі моделі серії між собою.
Для кого призначені Merida Silex?
Велосипеди Merida Silex призначені для тих, хто цінує універсальність. Це гравійні велосипеди, розроблені для комфортного пересування як шосейними дорогами, так і ґрунтовими стежками. Збалансована геометрія Merida Silex дозволяє велосипедистам їздити з однаковим комфортом як у міських умовах, так і на природі. Ці велосипеди ідеальні для:
- Поціновувачів довгих прогулянок різноманітною місцевістю, не обмеженою містом;
- Спортсменам і новачкам, які шукають байк для різноманітних тренувань;
- Поціновувачам сучасних технологій і дизайну.
Особливості велосипедів Merida Silex
Як і в багатьох сучасних серіях компанії Merida, в серії Silex було використано безліч технологій і дизайнерських рішень, спрямованих на комфортні далекі подорожі, чи то велосипедний туризм, чи то поїздка на інший кінець міста. Серія Silex ділиться на дві гілки: байки на базі алюмінієвої рами та велосипеди на базі карбонової. Відповідно, технології, що використовуються в них, трохи відрізняються.
Геометрія натхненна MTB
Геометрія всіх велосипедів серії натхненна MTB велосипедами, тому всі моделі мають високий кермовий стакан, довгу верхню трубу і короткий винос, що додає більше плавності та впевненості в управлінні. Посадка на велосипедах трохи більш вертикальна, що дасть вам змогу пересуватися з комфортом на далекі відстані.
Вилка і рама з карбону CF2 Nano Matrix
Карбон Merida CF2, з якого складаються топові велосипеди серії, посилений епоксидною смолою для отримання так званого "нано-матричного карбону", який підвищує стійкість до ударів на 40%. Варто зазначити, що в алюмінієвих моделях серії вилки також зроблені з карбону.
Внутрішня проводка інтерфейсів
Всі троси та гідролінії заховані всередині корпусу рами, що забезпечує велосипедам чистий зовнішній вигляд і необхідну ергономіку. На алюмінієвих моделях серії доступ до проводки здійснюється в зоні кареточного вузла, що додатково полегшує обслуговування велосипеда.
Місця кріплення додаткового обладнання
Усі велосипеди мають три місця для кріплення велосипедних фляг, інструменту та додаткового обладнання. Спереду, на вилці, також є місця фіксації багажника, сумок або велосипедних фляг. Ви також зможете захистити себе від бруду встановивши повнорозмірні крила, а над заднім колесом є можливість встановлення багажника для розширення вантажних можливостей.
Сумісність із Di2
Карбонові версії велосипедів сумісні з бездротовою системою перемикання передач Shimano Di2, відповідно, ви навіть зможете заховати акумулятори всередину підсідла або штока вилки.
Система охолодження гальм
Являє собою додатковий кований алюмінієвий елемент, який розташований під кріпленням гальма на рамі. Він покращує відведення тепла за допомогою фрезерованих елементів, знижуючи температуру гальма на 35% і прискорюючи його охолодження.
Вбудований затиск підсідельного штиря
Замість традиційного зовнішнього затиску тут використовується внутрішня система утримання підсідельного штиря, яка розташовується прямо всередині рами. Це покращує естетику та ергономічність велосипеда.
Порівняння велосипедів Merida Silex
Наразі існує вісім рівнів велосипедів Silex, починаючи від найбюджетнішої, зібраної на алюмінієвій рамі і закінчуючи топовою лімітованою версією з карбону. Нижче представлені всі моделі серії, а також їхнє невелике порівняння, що допомагає вибрати вам відповідний байк.
Merida Silex 200
Перша модель у серії, зібрана на базі алюмінієвої рами та карбонової вилки. В якості трансмісії тут використовується шосейна серія Shimano Sora, а за гальмування відповідають дискова механічна система Promax DSK-330R. Байк забезпечує більш спортивну, оскільки дуали більш занижені, як у шосейних велосипедах.
- Рама: Алюмінієва Silex Lite;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Shimano Sora;
- Гальма: Дискові механічні Promax DSK-330R.
Merida Silex 300
Друга модель у серії, ключовою зміною в якій стало використання популярної гравійної трансмісії Sram Apex 1, що вплинуло на комфорт під час катання пересіченою місцевістю. Завдяки дуалам із вищими важелями за кермо простіше триматися у верхньому хваті, а отже, комфортніше пересуватися на далекі відстані.
- Рама: Алюмінієва Silex Lite;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Sram Apex 1;
- Гальма: Дискові механічні Tektro Spyre.
Merida Silex 400
Третя модель у серії, ключовою зміною якої, на відміну від попередніх, виступає наявність повного гравійного групсета і гідравлічних гальм Shimano GRX400. Ці компоненти були розроблені з урахуванням побажань MTB райдерів і велосипедистів, які катаються на шосейних байках. Цей байк додасть вам ще більше комфорту під час катання гірською місцевістю, а також кращий контроль швидкості на затяжних спусках і рівних шосейних дорогах.
- Рама: Алюмінієва Silex Lite;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Shimano GRX400;
- Гальма: Дискові гідравлічні Shimano GRX400.
Merida Silex 600
Четверта з доступних моделей серії, яка оснащена гравійним групсетом вищого рівня. Тепер це 11-швидкісна трансмісія з широким передавальним діапазоном, завдяки якому ви зможете долати затяжні спуски без серйозних витрат енергії. Сам перемикач оснащений системою стабілізації, яку можна відключити за бажанням.
- Рама: Алюмінієва Silex Lite;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Shimano GRX600 + перемикач Shimano GRX812;
- Гальма: Дискові гідравлічні Shimano GRX600.
Merida Silex 700
Остання модель не всієї серії, проте її алюмінієвих байків. Тут встановлено топовий гравійний групсет і гальма, які були розроблені в результаті багатьох тестів і досліджень, а також на основі відгуків професійних гонщиків. Цей байк, завдяки хорошим компонентам, є еталоном гравійної дисципліни та може похвалитися відмінними показниками ефективності незалежно від типу місцевості.
- Рама: Алюмінієва Silex Lite;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Shimano GRX810;
- Гальма: Дискові гідравлічні Shimano GRX810.
Merida Silex 4000
Перша модель уже серед повністю карбонової лінійки. Завдяки чудовій гравійній трансмісії та гідравлічним гальмам, а також жорсткому та легкому фреймсету, байк показує приголомшливі результати як на затяжних підйомах, так і на сінглтреках та вузьких звивистих стежках. Саме завдяки використанню карбону велосипед отримує неперевершену спритність і керованість, а наявність сучасних технологій виводить ваші мандрівки на новий рівень.
- Рама: Карбонова Silex CF 2;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Shimano GRX400;
- Гальма: Дискові гідравлічні Shimano GRX400.
Merida Silex 7000
Наступна модель карбонового байка, все такого ж спритного і керованого. Тут він обзавівся гравійною трансмісією топового рівня, що ще більше підвищило його характеристики мобільності.
- Рама: Карбонова Silex CF 2;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Shimano GRX810;
- Гальма: Дискові гідравлічні Shimano GRX810.
Merida Silex+ Limited
Модель, що трохи випадає із загальної концепції, і за сумісництвом топовий байк всієї серії, який був розроблений спеціально для гірської місцевості та гірських маршрутів. Виділяють велосипед серед інших моделей серії широкі колеса діаметром 27.5 дюймів, а також сучасна дванадцятишвидкісна бездротова система передач Sram Rival XPLR eTAP AXS. Компоненти трансмісії - це одна з найдоступніших гравійних електронних серій на ринку, проте вона забезпечує незабутній досвід в катанні лісовими стежками та вітряними гірськими хребтами.
- Рама: Карбонова Silex CF 2;
- Вилка: Карбонова Silex CF 2;
- Трансмісія: Sram Rival XPLR eTAP AXS HRD;
- Гальма: Дискові гідравлічні Sram Rival XPLR eTAP AXS.