Інший колір:
Merida Silex 200 - це початкова модель у серії гравійних байків, яка володіє комфортною геометрією і хорошою керованістю незалежно від типу дорожнього покриття. Це ідеальний велосипед для далеких поїздок і пригод на природі, завдяки якому ви відчуєте себе вільним.
Рама велосипеда така сама, як і у дорощих моделей. Вона має велику кількість точок кріплення, тому ви з легкістю зможете розподілити вагу багажу по всьому велосипеду. Ви також зможете встановити багажник ззаду для кращого розподілу своїх речей, а можливість установки повнорозмірного крила збереже ваші сумки в чистоті та сухості. Зроблена рама з легкого і міцного алюмінію, труби якого були зроблені з використанням технології гідроформінгу, завдяки чому була підвищена торсіонна жорсткість, а отже - керованість. Закінченням переднього трикутника слугує конусний кермовий стакан, який вирізняється своєю підвищеною жорсткістю і стійкістю до екстремальних навантажень. Всі елементи з'єднані між собою методом гладкого зварювання, що дає швам підвищену міцність і мінімалістичний зовнішній вигляд. Всі кабелі проведені всередині рами, завдяки чому ви без проблем зможете закріпити сумки на рамі, а самі кабелі будуть захищені від механічних пошкоджень і зносу внаслідок потрапляння бруду і води. Доступ до кабелів може здійснюватися як спереду велосипеда, так і з-під кареточного вузла, що полегшує обслуговування компонентів.
Геометрія велосипеда спрямована на підвищену керованість на гірській місцевості. Її було створено під впливом МТБ велосипедів, тому посадка на байку буде більш вертикальною і комфортною, що зі свого боку дасть змогу розвантажити спину і руки, долаючи далекі маршрути.
Карбонова вилка має не тільки низьку вагу і велику жорсткість, але також має природну пружність, завдяки чому поглинає дрібні вібрації, завдяки чому забезпечується хороший контроль на нерівних поверхнях. Додатково, вилка оснащена кріпленнями для багажу, що додає більше можливостей для розподілу ваги багажу.
Трансмісія на 18 швидкостей складається з компонентів групсета Shimano Sora, який дуже близький за своєю ефективністю до топових груп, а різниця полягає лише в матеріалах і точності обробки елементів. Однак, варто зазначити, що те, що сьогодні носить індекс Sora, 5 років тому було групсетом доступним лише для професіоналів.
Задній перемикач якісний і надійний. Він забезпечує легке і точне перемикання передач, яке покращується завдяки технології зубців касети Hyperglide. Така комбінація спрощує перемикання навіть під навантаженням, завдяки чому трансмісія функціонує плавно та швидко.
За управління перемиканням і гальмуванням відповідають ергономічні дуали, які підходять для будь-якого розміру долонь. Для ще більшого комфорту досяжність ручок регулюється, а завдяки покриттю тросів Optislick знижується опір і поліпшується якість роботи ручок. Доповнено покриття технологією Super SLR з двома підшипниками та роликом, завдяки чому поліпшується модуляція і підвищується якість гальмування.
Контроль швидкості здійснюється дисковими механічними гальмами Promax DSK-330R. Вони максимально практичні для велосипеда такого типу, оскільки не потребують складного ремонту в разі їхнього пошкодження, а також не залежать від стану обода і від погодних умов. Якщо гальмівний трос буде пошкоджений, його легко полагодити в дорозі маючи базовий набір інструментів. Усе це доповнюється хорошою модуляцією та високим гальмівним зусиллям.
Колеса діаметром 28 дюймів складаються з міцних алюмінієвих ободів з подвійним профілем і простих і водночас продуктивних втулок, а також прохідних гравійних покришок. Через надійність і міцність конструкції ви зможете з легкістю долати нерівні кам'янисті та гравійні дороги, а завдяки покришкам Maxxis Rambler з дрібнозернистим шипованим протектором, у вас буде достатній рівень зчеплення, щоб не переживати за рівень контролю над байком. Останньою позитивною перевагою варто відзначити можливість переобладнати колеса безкамерно прямо з заводу, що зробить вас менш залежним від проколів і дасть змогу значно знизити вагу велосипеда.
Характеристики Merida SILEX 200 (2023)
Матеріал рами | алюміній |
Тип гальм | Дискові механічні |
К-ть передач | 18 (2x9) |
Діаметр колеса | 28 |
Рама | Silex Lite aluminium. 700x38C / 650Bx45C max.WHS. 100x12/142x12mm axle standard. BB86 bottom bracket standard |
Вилка | Silex CF2 carbon. Tapered. 700x38C / 650Bx45C max. wheelsize |
Руль | Merida Expert GR aluminium, 400mm (XS-S), 420mm (M), 440mm (L/XL) |
Рульова колонка | Merida M2331 |
Винос | Merida Comp CC aluminium. 31.8mm diameter, -6° stem angle. 80 mm |
Гальма | Promax DSK-330R. Mechanical Disc |
Гальма передні | Promax DSK-330R. Mechanical Disc |
Гальма задні | Promax DSK-330R, Mechanical disc |
Гальмівні ручки | Shimano Sora |
Ротор передній | Promax 160G, 160mm |
Ротор задній | Promax 160G, 160mm |
Касета | Shimano CS-HG200, 11-32 teeth, 9 speed |
Манетки | Shimano Sora |
Задній перемикач | Shimano Sora, GS |
Передній перемикач | Shimano Sora |
Каретка | FSA PF86 MegaExo |
Передня втулка | VP 173SB, 100x12 WHF, 32 SPH, 6 SBD |
Задня втулка | VP 273SB, 142x12 WHR, 32 SPH, 6 SBD |
Шатуни | FSA Omega, 48-32 ATC 170 mm-XS/S, 172,5 mm-M, 175 mm-L/XL |
Ланцюг | KMC M99 |
Сідло | Merida Comp SL, V-mount |
ПІдседільний штир | MERIDA COMP CC, MAT aluminium, 30.9 DSP, 0 SSB |
Гріпси | MERIDA ROAD Comp |
Обід | MERIDA COMP SL, 17 IWR, 22 HRI, MAT aluminium, TR |
Покришки | Maxxis Rambler 700 x 38C fold TR EXO |
Спиці | Black stainless |
Педалі | Не комплектуется |
Вага | 10.45 кг (размер рамы М) |
Вага велосипедиста | до 115 кг |