Інший колір:
Гравійний велосипед Merida Silex Limited
Merida Silex Limited - топова модель велосипеда в серії гравійників з широкими колесами, оснащений сучасним електронним бездротовим групсетом. Призначений байк для активного і тривалого катання бездоріжжям, а вертикальна посадка, схожа на гірські велосипеди, не дасть вашим плечам, рукам і спині втомитися. Ба більше, ви не будете навантажені важким рюкзаком у далеких подорожах, оскільки байк має необхідні кріплення для розподілу вантажу на рамі.
Карбоновий фреймсет - це технологічне ядро цього байка, в основі якого лежить ретельно опрацьоване карбонове волокно, з присадкою спеціальних наночастинок, які слугують підсилювачем молекулярної структури матеріалу. Завдяки цій технології байк отримав вкрай високий ступінь жорсткості та стійкості до навантажень, що приблизно на 40% вище звичайного карбонового волокна. Як результат, велосипед став керованим і спритним, а з урахуванням високого розташування рульового стакана, ще й комфортним.
Під час складання рами застосовувалися спеціальні надувні форми, поверх якого клали карбонові волокна. Такий підхід дав змогу знизити кількість витраченого матеріалу, що позначилося внаслідок і на низькій вазі рами. Ба більше, внутрішні стінки рами набули дуже гладку поверхню, що в підсумку полегшило проводку інтерфейсів усередині рами, а отже, спростило обслуговування компонентів. Ба більше, самі компоненти краще захищені від зносу і механічних пошкоджень. З додаткових особливостей рами варто відзначити захований усередині затискач підсідельного штиря і можливість кріплення повнорозмірного крила і багажника, а на вилці є місця для фіксації сумок або велосипедних фляг. Зверніть увагу, що під сідлом вже є кейс із мультитулом, призначеним для регулювання компонентів під час подорожей.
Трансмісія на 12 швидкостей представлена дванадцятишвидкісною системою Sram Rival eTap. Це бездротова електронна система передач початкового рівня, проте вона має не значні зміни на відміну від топових версій групсета, приміром, замість карбонових шатунів тут встановлено алюмінієві.
Важливо зазначити, що компоненти трансмісії зроблені спеціально для гравійного використання, тому вони орієнтовані на перемішану місцевість і підвищену практичність. Передусім групсет має широкий діапазон переду (440%), завдяки чому ви з легкістю зможете підтримувати високу швидкість на рівних ділянках та педалювати без серйозних затрат енергії в гірку. Натяг стабільний, завдяки чому її не підкидає на вибоїнах, що знижує шум трансмісії та підвищує чіткість її роботи.
Трансмісія оснащена системою eTap AXS, яка дає змогу підвищити передачу однією ручкою, а знизити - іншою. Ба більше, завдяки бездротовій роботі цієї системи вам не потрібно витягати та протягувати кабель назад через раму, оскільки він просто відсутній, а завдяки застосунку Sram AXS ви зможете перевірити стан трансмісії, а також налаштувати її, не перебираючи самі компоненти.
Контроль швидкості здійснюється дисковою гідравлічною системою тієї ж серії, яка відмінно функціонує незалежно від погодних умов. Основними перевагами гальм виступає висока потужність і відмінна модуляція, а також невисокі вимоги до обслуговування, оскільки колодки самі підводяться до ротора в міру потреби.
Дуали, що відповідають за керування трансмісією та гальмами, мають завищений профіль, який робить їзду у верхньому хваті більш комфортною. Самі ручки мають спеціальне гумове покриття з текстурою, завдяки якому пальці та долоні не зісковзують, забезпечуючи безпеку під час їзди по пересіченій місцевості в мокру погоду.
Колеса діаметром 27.5 дюймів - це одна з основних особливостей цього влеосипеда, адже вони роблять вас мобільним незалежно від оточення. Вони мають високий профіль покришок і достатню ширину для подолання складної гірської місцевості. Їхньою базою виступають міцні алюмінієві обода з подвійним профілем і надійні втулки з кріпленням на наскрізних осях, завдяки чому колеса стійкі до ударів і деформації. Взуті вони в покришки шириною 45 мм Kenda Flintridge PRO, протектор яких вкритий низькопрофільними шипами по периметру для забезпечення високого рівня зчеплення з ґрунтовою поверхнею. Колеса з заводу готові до безкамерного використання, тому за наявності фліппера, герметика і ніпелів ви зможете полегшити колеса і забезпечити собі незалежність від проколів.
Характеристики Merida SILEX+ Limited (2023)
Рама |
Silex CF2 carbon. 700C or 650B wheelsize, 100x12/142x12mm axle standard. BB386 bottom bracket standard |
Вилка |
SILEX CF2 carbon. Tapered. 700x38C / 650Bx45C max. wheelsize |
Педалі |
N / A |
Система (шатуни) |
Sram Rival 1 Wide Crankset 170-XS/S |
Каретка |
Sram BB-DUB-PF30-A1 |
Задні зірки |
Sram XG-1251 XPL 10-44 teeth, 12 speed |
Ланцюг |
Sram Rival 12s |
Перемикач задній |
Sram Rival XPLR eTAP AXS |
Передні гальма |
Sram Rival XPLR eTAP AXS hydraulic Disc brake |
Задні гальма |
Sram Rival XPLR eTAP AXS hydraulic Disc brake |
Ротор передній |
Sram Paceline Rotor 160mm |
Ротор задній |
Sram Paceline Rotor 160mm |
Кермо |
Merida Expert GR aluminium. 400mm (XS-S), 420mm (M), 440mm (L/XL) |
Рульова колонка |
VP B303AC |
Винос керма |
Merida Expert CW aluminium. 31.8mm diameter, -8° stem angle, 80 mm |
Сідло |
Merida Expert SL V-mount incl. MERIDA minitool |
Підседільна труба |
Merida Team CC carbon. 30.9mm diameter, 0mm setback. S-flex |
Колеса |
Fulrcum Rapid Red 500 aluminium. 100x12mm width front hub, 142x12mm width rear hub, 23mm inner width, 24mm height. Centerlock. Tubeless ready (tubeless tape and valves not included) |
Шина передня |
Kenda Flintridge PRO 650B x 45C fold. TR |
Шина задня |
Kenda Flintridge PRO 650B x 45C fold. TR |
Максимальне навантаження |
до 120 кг |