Інший колір:
Merida Reacto 5000 - це висококласний аерошосейний велосипед, другий за рівнем обладнання в серії. З початку 2021 року цей велосипед заслужив безліч престижних нагород і схвальних відгуків видань на різних тестах, і це не просто так. Байк має видатні аеродинамічні характеристики, низьку вагу і виняткову маневровість. Його серцем послужила ультралегка карбонова рама CF3, з геометрією, розробленою на основі отриманих від професійних спортсменів даних. На відміну від найдоступнішої моделі, він оснащений топовим шосейним обладнанням Shimano Ultegra, яке виводить отримуваний досвід використання велосипеда на найвищий рівень. Можливо, саме цей велосипед стане для вас еталоном ефективності та швидкості й допоможе домогтися успіхів у найскладніших тренуваннях і змаганнях.
В основі цього велосипеда лежить легка карбонова рама і вилка, створені зі спеціалізованого карбонового матеріалу, збагаченого наночастинками, що підсилюють його молекулярний зв'язок. Завдяки цьому інноваційному підходу, жорсткість і міцність рами збільшилися на 40%, що позначилося на загальних характеристиках маневровості. Вилка зафіксована в конусному кермовому стакані, який надає додаткову стійкість до навантажень і підсилює контроль над байком під час катання між перешкод. Крім того, карбон має природну пружність, завдяки чому вібрації, що йдуть з коліс, частково поглинаються самим корпусом.
Вкрай низька вага велосипеда досягнута завдяки використанню спеціальних надувних форм під час нанесення карбонових шарів, завдяки чому об'єми матеріалу всередині оптимізовані та не мають надлишків. Цей підхід також позитивно позначився на проводці кабелів усередині рами, запобігаючи їхньому тертю об труби та полегшуючи обслуговування компонентів. Самі кабелі заведені через рульову трубу, тому вони повністю приховані від очей. Прихований також і затиск підсідельного штиря, оскільки він повністю інтегрований всередину рами.
Трансмісія на 22 швидкості складається з компонентів топового шосейного рівня Shimano Ultegra. Відмінною особливістю цієї трансмісії варто відзначити високу жорсткість компонентів, а також меншу вагу, на відміну від 105-ї серії, встановленої на Reacto 4000. Ба більше, зовнішня зірка системи шатунів зроблена за технологією Hollowglide, що свідчить про її порожнисту структуру для підвищення точності перемикання передач. Корпус заднього перемикача зроблений за технологією низькопрофільної конструкції Shadow, завдяки чому перемикач сильніше притискається до колеса і має менший шанс зачепитися об перешкоду. До слова, всі регулювальні болти зроблені під шестигранник, що спрощує його підстроювання та обслуговування. Передній перемикач серії, зі слів Shimano, - це їхня гордість, адже опір механізму збігається із зусиллям, яке дає манетка, що зменшує необхідне зусилля для переведення ланцюга по передніх зірках.
Контроль швидкості забезпечується дисковою гідравлічною системою, що зберігає свою ефективність незалежно від погодних умов, швидкості та часу активного використання. Досягається це завдяки конструкції закритого типу, а також спеціальним охолоджувальним радіаторам, розташованим як на самих каліперах, так і на рамі велосипеда.
Управління гальмуванням і перемиканням здійснюється за допомогою ергономічних дуалів тієї ж серії, що забезпечують більш точний і впевнений контроль як гальмівної системи, так і трансмісії. У парі зі встановленими перекидками вони піддаються роботі набагато легше, а широкий діапазон регулювання досяжності та ходу ручок дасть вам змогу дуже тонко підлаштувати хват під свої долоні та пальці. Самі важелі зроблені з карбону, завдяки чому мають високу жорсткість.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані на базі міцних алюмінієвих ободів, стійких до ударів і утворення вісімок. Обертаються вони на високоефективних втулках, що фіксуються у фреймсеті високоміцними наскрізними осями. За зчеплення з дорогою відповідають слікові шини Continental Ultra Sport III, головною особливістю яких виступає довговічний компаунд PureGrip, що володіє відмінними характеристиками зчеплення з дорогою. Сам протектор покришок має спеціальні канали з боків, що забезпечують стійкість на різких поворотах, а щоб ви змогли ефективніше педалювати мокрим асфальтом, на протекторі передбачені великі поглиблення для виведення води з-під коліс.
Додатково, сідло велосипеда оснащене спеціальним контейнером, усередині якого знаходиться мультитул для налаштування компонентів у дорозі. Сам же підсідельний штир має інтегроване габаритне світло, що працює від акумулятора. Воно допомагає позначити вас іншим учасникам дорожнього руху після заходу сонця.
Характеристики Merida REACTO 5000 (2023)
Рама | Reacto CF3 IV з карбону; максимальний розмір коліс 700x30C; стандарт осі переднього колеса 100x12, заднього 142x12; стандарт каретки BB86,5 |
Вилка | Reacto CF3 IV Disc з карбону; максимальний розмір коліс 700x30C |
Втулка передня | VP CLK170F; ширина передньої втулки 100x12 мм; 28 отворів під спиці; Centerlock |
Втулка задня | VP 270SB; ширина задньої втулки 12-142 мм; 28 отворів під спиці; Centerlock |
Система (шатуни) | Shimano RS510; 52-36 зубів; довжина 165 мм-XXS/XS, 170 мм-S, 172,5 мм-M, 175 мм-L/XL |
Каретка | SM-BB71-41B; Pressfit 86,5 |
Задні зірки | Shimano CS-R7000; 11-30 зубів; 11 швидкостей |
Ланцюг | KMC X11 |
Ручки перемикання | Shimano Ultegra Disc |
Передній переключатель | Shimano Ultegra |
Задній переключатель | Shimano Ultegra GS |
Гальмівні ручки | Shimano Ultegra |
Передні гальма | Shimano Ultegra; гідравлічний дисковий гальмо |
Задні гальма | Shimano Ultegra; гідравлічний дисковий гальмо |
Передній ротор | Shimano RT64; 160 мм |
Задній ротор | Shimano RT64; 160 мм |
Кермо | Merida Expert CW з алюмінію; ширина 380 мм (XXS), 400 мм (XS-S), 420 мм (M), 440 мм (L-XL) |
Рульова колонка | FSA ACR |
Винос руля | FSA SMR ACR з алюмінію; кут нахилу -6°; 90 мм-XXS/XS, 100 мм-S, 110 мм-M, 120 мм-L/XL |
Сідло | Merida Expert CC V-mount. включаючи інструмент MERIDA. |
Підсідельний штирь | Merida Team CW; Aero shape; відхилення 15 мм; карбоновий |
Ободи | Merida Expert CW з алюмінію; ширина внутрішня 19 мм; висота 30 мм; готовність до безкамерних шин (лента та клапани для безкамерки не включені) |
Спиці | Double Butted Black stainless |
Покришка передня | Continental Ultra Sport III; 700x25C; складна |
Покришка задня | Continental Ultra Sport III; 700x25C; складна |
Максимальне навантаження | до 120 кг |
Додатково | Reacto light seat post + Battery. |