Інший колір:
Merida Silex 400 - це модель середнього рівня, яка належить до серії гравійних велосипедів і має геометрію, натхненну гірськими велосипедами. Silex 400 - це чудовий байк для подолання довгих дистанцій з великою кількістю речей, тож він чудово підійде для дослідження нових місць і туризму. У поточній комплектації вже присутній групсет GRX, який був спеціально розроблений для гравійників, тож ви можете бути впевнені в надійності та продуктивності велосипеда як на рівній дорозі, так і на вибоїстій місцевості.
Рама має велику кількість опцій для кріплення багажу, тож ви зможете розподілити вагу по всьому корпусу велосипеда, а можливість встановлення багажника ззаду додасть вам ще більше можливостей під час перевезення вантажу.
Зроблена рама з алюмінієвих труб, які були піддані процесу гідроформінгу, що дало змогу оптимізувати форму труб для досягнення найкращих характеристик жорсткості. Конусний рульовий стакан спереду також додає додаткову жорсткість в управлінні байком, а також робить з'єднання вилки та рами стійким до високих навантажень. Гладке зварювання, що використовується для з'єднання труб, додає швам міцності та покращує зовнішній вигляд.
Троси та гідролінії проведені всередині рами, тому вони захищені від забруднення і пошкоджень, а корпус рами стає більш вільним, що розширює можливості кріплення багажу. Доступ до інтерфейсів забезпечується як з переднього трикутника, так і з-під кареточного вузла, що полегшує обслуговування та ремонт компонентів.
Геометрія оптимізована для забезпечення керованості та комфорту під час тривалих поїздок. Сформована вона була під впливом гірських велосипедів, тому ви завжди будете сидіти більш вертикально. Така посадка сприяє рівномірному розподілу ваги між сідлом, кермом і педалями, що зменшує навантаження на руки, спину та плечі, сприяючи тривалому комфортному катанню. Така геометрія також підвищує стійкість велосипеда під час проходження поворотів і перешкод на дорозі.
Карбонова вилка, встановлена спереду, крім низької ваги та високої жорсткості, має природну пружність, завдяки чому вона поглинає дрібні вібрації, що йдуть з переднього колеса. Ця властивість забезпечує комфортне і впевнене керування на нерівних поверхнях і сприяє зниженню стомлюваності. Додаткові кріплення для багажу на вилці додають функціональності. Вони дають змогу розподілити вагу рівномірніше, що особливо корисно в тривалих поїздках.
Трансмісія на 20 швидкостей представлена брендом Shimano і належить до гравійної серії GRX400. Вона поєднує в собі переваги як шосейних, так і гірських груп, а розроблена вона з урахуванням безлічі відгуків і потреб як професійних гонщиків, так і звичайних велосипедистів, що робить її ідеальною для різних умов на дорозі.
Задній перемикач із системою стабілізації ланцюга Shadow+ забезпечує точне і плавне перемикання передач на вибоїстій місцевості. Система Shadow+ дає змогу краще утримувати ланцюг і запобігає його коливанням завдяки надлишковому натягу, що сприяє зниженню шуму та кращому функціонуванню перемикача в складних умовах. Доповнена ця функція касетою, зубці якої були зроблені за технологією Hyperglide, завдяки чому ланцюг плавніше ковзає по касеті. Шатуни відносяться до серії GRX600 і мають більший діапазоном передач, завдяки чому ви зможете справлятися як з крутими підйомами, так і з тривалими спусками.
Дискові гідравлічні гальма GRX400 відповідають за контроль швидкості. Їхньою відмітною особливістю виступає висока потужність і точність гальмування, що робить їх ідеальним варіантом для помірно складних умов. Гальма мають систему одностороннього прокачування мінерального мастила, завдяки чому забезпечується рівномірний і стабільний тиск у системі, що своєю чергою підвищує чутливість їхньої роботи.
Дуали GRX400 з великими важелями для верхнього хвата відповідають за управління перемиканням і гальмуванням. Високий профіль важелів забезпечує відмінну варіативність хвата, дозволяючи однаково добре педалювати як на рівній шосейній дорозі, так і на ґрунті. Важелі мають спеціальну обробку, що запобігає ковзанню рук, що підвищує комфорт і безпеку. Гальмівні ручки забезпечують високий рівень передачі потужності, що дає змогу ідеально контролювати швидкість навіть у складних умовах.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані на базі алюмінієвих ободів з подвійним профілем, що володіють міцністю і стійкістю до деформації. Обертаються вони на продуктивних втулках з кріпленням гальмівних роторів типу Centerlock, завдяки якому фланці розвантажуються під час гальмування. Котяться колеса на гравійних покришках з протектором у дрібний шип, завдяки чому підтримується хороша стійкість на різних поверхнях навіть у мокру погоду. Не менш значущою перевагою вілсета виступає можливість переобладнати його безкамерно, що дасть змогу захиститися від проколів і знизить загальну вагу байка.
Характеристики Merida SILEX 400 (2023)
Рама | Silex Lite aluminium. 700x38C / 650Bx45C max.WHS. 100x12/142x12mm axle standard. BB86 bottom bracket standard |
Вилка | MERIDA SILEX CF2, Tapered, MAT carbon |
Руль | Merida Expert GR aluminium, 400mm (XS-S), 420mm (M), 440mm (L/XL) |
Рульова колонка | Merida M2331 |
Винос | Merida Expert CW aluminium. 31.8mm diameter, -8° stem angle. 80 mm |
Гальма | Shimano GRX400. Hydraulic Disc |
Гальмівні ручки | Shimano GRX400 |
Ротор передній | Shimano RT10, 160mm |
Ротор задній | Shimano RT10, 160mm |
Касета | Shimano CS-HG50, 11-36 teeth, 10 speed |
Манетки | Shimano GRX400 |
Задній перемикач | Shimano GRX400 |
Передній перемикач | Shimano GRX400 |
Каретка | Shimano Pressfit BB71 |
Передня втулка | VP CLK170F, 100x12mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock |
Задня втулка | VP CLK270R, 142x12mm width rear hub, 32 spoke holes. Centerlock |
Шатуни | Shimano GRX600, 46-30 teeth,170 mm-XS/S, 172,5 mm-M, 175 mm-L/XL |
Ланцюг | KMC X10 |
ПІдседільний штир | MERIDA COMP CC, MAT aluminium, 30.9 DSP, 0 SSB |
Гріпси | MERIDA Road Expert |
Обід | Merida Comp SL aluminium. 17mm inner width, 22mm height. Tubeless ready (tubeless tape and valves not included) |
Покришки | Maxxis Rambler, 700x38C, fold, TR, EXO |
Спиці | Black stainless |
Педалі | Не комплектується |
Вага | 10.23 кг (размер рамы М) |
Вага велосипедиста | до 115 кг |