Merida Big Nine 200 - це гірський велосипед, що базується на 29 дюймових колесах і комплектується обладнанням середнього рівня. Він стане чудовим вибором як для досвідчених райдерів, так і для новачків, адже він ідеальний для активного катання різним гірським і лісовим рельєфом, а також має можливості для катання асфальтованою дорогою. Він оснащений якісною алюмінієвою рамою, повітряною вилкою і гідравлічними гальмами, що забезпечує чудовий рівень керованості та комфорту, не залежно від складності дороги. Виготовляється велосипед у п'яти розмірах і підходить велосипедистам зростом від 157 до 200 см.
Рама зроблена на базі міцного і легкого алюмінію із застосуванням подвійного баттінга, що знижує вагу велосипеда без втрати міцності завдяки зменшенню кількості матеріалу в ненавантажених місцях. У виробництві також було використано технологію гідроформінгу, завдяки якій труби отримали складну форму і профіль. Завдяки гідроформінгу рама отримала підвищену торсіонну жорсткість і міцність, що зробило велосипед керованим і спритним на звивистих стежках з великою кількістю перешкод. Усі кабелі сховані всередині рами, забезпечуючи ергономічність велосипеда, а самі лінії захищені від механічного та погодного впливу.
Геометрія рами менш агресивна завдяки заниженій підсідельної труби, тому посадка на велосипеді більш вертикальна. Це забезпечує комфорт під час тривалої їзди та підвищений контроль на складних ділянках. Колісна база також оптимізована для більшої універсальності, тому велосипед однаково гарний як на спусках, так і на підйомах.
Амортизаційна вилка представлена брендом Suntour серії XCR32. В якості амортизатора тут використовується повітряна пружина, яка легко регулюється під вагу велосипедиста шляхом нагнітання і стравлювання повітря. Хід вилки становить 100 мм, чого вистачає для обробки всіляких нерівностей, що трапляються на гірській місцевості, забезпечуючи в такий спосіб постійний контакт переднього колеса з поверхнею дороги. Однією з найважливіших особливостей цієї підвіски є система блокування (локаут), яка дає змогу їздити рівною асфальтованою дорогою без втрати енергії на розгойдуванні підвіски. Офсет (винос осі колеса вперед) становить 42 мм, завдяки чому поліпшується контроль над велосипедом на затяжних спусках.
Трансмісія на 10 швидкостей складається з набору компонентів середнього класу Shimano Deore. Спереду встановлена міцна, легка і жорстка система шатунів Deore M5100, що забезпечує відмінну передачу енергії до заднього колеса. За переведення ланцюга по касеті ззаду використовується перемикач Deore M5120 з технологією низькопрофільної конструкції Shadow+. Завдяки цій технології забезпечується надійне утримання ланцюга навіть під час сильного трясіння, що покращує характеристики точності перемикання передач і знижує шум, який видають компоненти. Ця функція ускладнює роботу трансмісії на асфальтованих рівних дорогах, тому якщо ви плануєте кататися містом, ви можете скористатися передбаченим на корпусі перемикачем, що деактивує цю функцію. Сам корпус пристрою прилягає ближче до касети, тому ймовірність зачепитися за перешкоду під час катання лісом значно нижча. Касета Deore M4100 має діапазон 11-46Т, якого вистачає як для набору швидкості по прямій, так і для педалювання в круту гірку. Спочатку ця касета призначалася для All Mountain і турінгових байків, тому її зубці зроблені з використанням технології Hyperglide, що забезпечує плавність ковзання ланцюга, а також чіткість і підвищену швидкість перемикання передач.
Керування перемиканням здійснюється за допомогою шифтера Deore M4100, який містить такі ж технології, як і топові серії бренду. Наприклад, Rapidfire Plus і Two Way Release, завдяки яким перемикання швидкостей відбувається значно швидше, що дає змогу швидко адаптуватися до змінного рельєфу.
Дискові гідравлічні гальма Tektro M275 відповідають за контроль швидкості. Їх робота не залежить від погодних умов бо вони мають повністю герметичною конструкцію. Більш того, вони не втрачають ефективності навіть якщо на колесі є вісімки, а колодки самі підводяться до ротора в міру зносу, позбавляючи вас від потреби в частих регулюваннях.
Колеса діаметром 29 дюймів складаються з оптимально підібраних компонентів. Через свій розмір вони дозволяють легко підтримувати високу швидкість на рівній дорозі та перекочувати перешкоди на лісових стежках. Їхньою базою виступають міцні ободи Merida Comp CC, а вже з ними заспицьовані втулки Shimano TX505. Ротори фіксуються до втулок за стандартом Centerlock, що забезпечує кріпленню стійкість до підвищених навантажень. За контакт з поверхнею відповідають покришки Maxxis Ikon з шипами середнього розміру по всьому периметру. Вони однаково добре показують себе як на мокрому ґрунті, так і на сухому асфальті, забезпечуючи необхідний контроль над велосипедом навіть у складних поворотах.