Інший колір:
Norco Sight C3 - це той байк, який підвищить вашу впевненість в умовах важких гірських технічних трас завдяки підвищеній стійкості на спусках, а також ефективній здатності підійматися та заїжджати на гірки.
Виготовляється байк у декількох розмірах рами з можливістю вибору між 27,5 і 29-дюймовими колесами. Крім того, рама та її компоненти виготовлені з карбону вищого класу, що забезпечує широкі можливості керованості на спусках і підйомах, а також легкість у подоланні перешкод і педалюванні.
Підвіска велосипеда має хід 160 мм спереду і 150 мм ззаду. Такі параметри дозволяють йому демонструвати перевагу в різних аспектах. Здатність до педалювання під гору не знижується навіть через надлишковий хід, одночасно байк має необхідний рівень поглинання нерівностей на спусках.
На підйомах велосипед поводиться дуже комфортно, а завдяки регульованому підсідельному штирю, що регулюється, вам не потрібно зупинятися або їхати стоячи на педалях. Крім того, вуглецеве волокно легше і забезпечує хорошу передачу енергії з педалей на касету, що також полегшує підйом. Ба більше, покришки Maxxis Assegai та Maxxis Minion DHR II чудово утримують зчеплення на ґрунті, запобігаючи буксируванню на особливо складних ділянках.
На спусках, за рахунок заднього амортизатора RockShox Super Deluxe Ultimate DH і вилки RockShox Lyrik Select підвіска швидко поглинає удари, ефективно з'їдаючи кожен поштовх. Під час приземлень на вильотах підвіска також добре гасить сильні удари, ефективно використовуючи кожен міліметр ходу. На швидких ділянках підключається ідеально підібраний для кожного розміру вілсет, що дає змогу набрати максимальну швидкість.
На сінглтреках байк вкрай маневровий і в поєднанні з потужними чотирипоршневими гальмами Shimano BR-MT520, а також роторами на 203 мм спереду і 180 мм ззаду ви зможете безпечно долати звивисті стежки на великій швидкості.
Карбонова рама має внутрішню прокладку кабелів, що забезпечує чистий і акуратний зовнішній вигляд. Крім того, внутрішня прокладка зроблена таким чином, що не видає шуму внаслідок ударів кабелів об внутрішні стінки труб. Сам корпус оснащений захисними проставками на нижній трубі та на правому пері, що вберігає раму від відколів каміння, яке летить з-під коліс, а також від ударів ланцюга. Колеса фіксуються за допомогою наскрізної осі, яка не вирізняється швидкістю монтажу, проте забезпечує підвищену міцність і жорсткість з'єднання.
Трансмісія на 12 швидкостей складається з компонентів Shimano Deore 6100, які славляться ресурсом роботи та невибагливістю в обслуговуванні. Ба більше, компоненти мають високу якість перемикання, завдяки чому байк буде під контролем у будь-якій ситуації. Спереду встановлені шатуни Shimano Deore FC-MT6120-1 із зіркою на 32 зубці, а ззаду є касета діапазоном 10-51Т. Така зв'язка забезпечує відмінні передавальні співвідношення, що забезпечують однакову ефективність педалювання як на підйомах, так і на спусках. На зубцях касети було реалізовано технологію HyperGlide+, яка відповідає за плавне ковзання ланцюга по зірках, що спрощує перемикання і робить його плавним. За переведення самого ланцюга відповідає перемикач Deore M6100 c манеткою тієї ж серії. Сам перемикач оснащений технологією стабілізації ланцюга, яка активується і деактивується спеціальним важелем. Завдяки їй у вас буде можливість посилити натяг ланцюга, що позитивно впливає на катання складними ділянками.
Чотирипоршневі гальма Shimano BR-MT520 працюють на базі гідравлічного мастила, стійкого до перегріву. Вони забезпечують дуже високу потужність роботи в будь-яких умовах, а металеві колодки хоч і видають шум, проте забезпечують моментальний і сильний відгук гальм після легкого натискання пальцем на важіль.
Колеса, діаметр яких залежить від ростовки, забезпечують необхідну маневровість і накат. Складаються вони з міцних подвійних ободів і надійних накатистих втулок стандарту Boost, завдяки якому парасолька спицівки ширша до центру, що збільшує стійкість і жорсткість колеса. Контактують з поверхнею агресивні покришки від бренду Maxxis серії Assegai та Minion DHR II. Перша модель використовувалася професійним райдером Грегом Міннааром на кубку світу зі швидкісного спуску, який він і отримав. Обидві покришки мають великі шипи, проте задня відповідає за набір швидкості, а передня за підвищене зчеплення з ґрунтом. Завдяки їм байк також має підвищену стійкість на поворотах. На завершення обидва колеса готові до безкамерного використання.
Характеристики Norco Sight C3 (2023)
Рама |
Carbon All-Mountain, Aluminum CS, 150mm Travel, 27.5" and 29" options, UDH, Hangerless Interface Compatible, Ride Aligned™ |
Вилка |
RockShox Lyrik Select, Charger RC, 160mm, 37mm Offset (27.5), 44mm Offset (29) |
Задній амортизатор |
RockShox Super Deluxe Ultimate DH, LINM Tune, Meg Neg Air Can, 185x52.5mm Trunnion |
Втулка передня |
Shimano HB-MT410, 15x110mm Boost, Center Lock |
Втулка задня |
Shimano FH-MT510, 12x148mm Boost, Micro Spline, Center Lock |
Педалі |
N / A |
Система (шатуни) |
Shimano Deore FC-MT6120-1, 32T, 170mm |
Каретка |
Shimano PF92 |
Задні зірки |
Shimano Deore CS-M6100-12, 10-51T, 12 Speed |
Ланцюг |
Shimano Deore CN-M6100 |
Ручки перемикання |
Shimano DEORE SL-M6100-R |
Перемикач задній |
Shimano Deore RD-M6100 |
Гальмівні ручки |
Shimano BR-MT520 |
Передні гальма |
Shimano BR-MT520, 4 piston, Metallic Pads |
Задні гальма |
Shimano BR-MT520, 4 piston, Metallic Pads |
Ротор передній |
Shimano RT-64, 203mm |
Ротор задній |
Shimano RT-64, 180mm |
Ручки керма |
SDG Thrice Lock-On, Thin (S, M), Thick (L, XL) |
Кермо |
Butted 6061 Alloy, 800mm, 25mm Rise |
Рульова колонка |
FSA #57 E Sealed Bearing, Tapered |
Винос керма |
Alloy, 40mm Length, 35mm Clamp |
Сідло |
SDG Bel Air V3 |
Підседільна труба |
TranzX YS105, Adjustable Travel, 34.9mm, 150mm (S), 170mm (M), 200mm (L, XL) |
Ободи |
Stan's Flow D, 32H |
Спиці |
Spokes/Nipples |
Шина передня |
Maxxis Assegai 2.5" 3C Maxx Terra/EXO+/TR, Folding |
Шина задня |
Maxxis Minion DHR II 2.4" WT 3C, Maxx Terra/EXO+/TR, Folding |
Максимальне навантаження |
до 136 кг |
Додатково |
Valvas Stan's 35mm Tubeless Presta / Sealant Stan's - 200ml |