Інший колір:
Крос-кантрійний велосипед Merida Ninety Six RC 5000
Компанія Merida - один з найбільших виробників велосипедів на планеті, а її модельний ряд стає дедалі більш вражаючим. З моделлю Ninety-Six компанія Merida показала, що не боїться йти на ризик і створювати радикальні велосипеди для крос-кантрі.
Рама і підвіска
Як і більшість перегонових крос-кантрійних велосипедів, Ninety-Six RC має хід 100 мм як спереду, так і ззаду, а його базою виступає легка і жорстка карбонова рама.
Спираючись на сучасні тенденції, від шарніра в задній частині пір'я відмовилися, а верхнє пір'я отримало особливу форму для достатньої гнучкості, необхідної під час руху підвіски. Це дало змогу зменшити масу велосипеда і зменшити кількість ділянок, що потребують технічного обслуговування.
Головний шарнір у цій варіації підвіски розташований прямо над ланцюгом і містить невелику направляючу для додаткової безпеки. Амортизатор приводиться в рух карбоновим лінком, який рухається навколо осі в зоні стику верхньої та підсідельної труб.
Доступ до більшості болтів підвіски здійснюється з боку, де відсутній ланцюг, зірки та касета, і потребує використання лише одного ключа T30 Torx. Вони вкручуються у фіксовані точки на іншій стороні рами, тому другий інструмент для підтримки осей не потрібен. Однак варто зазначити, що для ремонту в дорозі краще використовувати звичайний болт із шестигранним капелюшком.
До складу карбону, з якого зроблена рама, входять спеціальні наночастинки, що підвищують ударостійкість корпусу на 40%. Водночас використання спеціальних надувних форм на етапі виробництва дало змогу згладити внутрішню поверхню рами, знижуючи вагу і знижуючи напругу в критичних точках. На рамі передбачені місця для фляготримачів і фіксації інструменту, а рульовий стакан і рульова колонка слугують точками входу для внутрішнього проведення тросів і гідроліній, що надає рамі мінімалістичного вигляду і захищає самі інтерфейси від пошкоджень.
Геометрія
Багато виробників крос кантрійних велосипедів переходять на геометрію, яка підходить для трейлового катання, і Merida не виняток. Хоч вона і не настільки радикальна, на відміну від деяких сучасних моделей, однак кути нахилу рульової та виносу стали меншими.
Всі інші кути стандартні для кантрійників навіть з урахуванням низького стека в - 595 мм у розмірі L. Показники річа виросли на 60 мм у різних розмірах, а довжина нижнього пера залишилася незмінною і дорівнює 435 мм.
Ключовими показниками для великого розміру виступають кут рульової 68,5 градусів і кут підсідельної труби 76 градусів, а також річ від 473 мм і колісна база від 1169 мм.
Специфікація велосипеда
Робота підвіски здійснюється завдяки задньому амортизатору Rock SIDLuxe Select+ і вилці Rock Shox Reba RL. Обидва пристрої оснащені повітряними камерами, що відповідають за амортизацію і налаштовуються під вагу райдера шляхом нагнітання і стравлювання повітря. Головною особливістю обох систем виступає можливість блокування їхньої роботи, не зупиняючись на шляху, що досягається завдяки винесеним на кермо манеткам. Таким чином ви зможете ефективно розподіляти енергію під час змін рельєфу.
Амортизаційна вилка має хорошу м'якість роботи, а сам її корпус має високу торсіонну жорсткість, що позитивно впливає на контроль над переднім колесом. Вбудована в ліву ногу повітряна пружина Solo Air має дві камери: негативну і позитивну, що забезпечує плюшевість на початку ходу і жорсткість наприкінці. У правій нозі вилки розташований гідравлічний демпфер Motion Control, який контролює швидкість стиснення і відскоку вилки. Обидва параметри регулюються для адаптації під ваш індивідуальний стиль їзди.
Амортизатор у підвісці було вироблено дочірньою компанією Sram (Rockshox), тому він оснащений її фірмовими технологіями, як-от демпфер DebonAir зі спеціальною рідиною, що демпфує, Maxima Plush. Додатково він оснащений технологією Counter Measure, що знижує силу страгування підвіски.
12-швидкісна трансмісія зібрана на базі групсета середнього рівня Shimano Deore M6100, який йде в комплекті з висококласним перемикачем Shimano Deore XT M8100. Касета діапазоном 10-51Т доповнена зіркою спереду на 32 зубці, завдяки чому досягаються відмінні передавальні значення як для подолання підйомів, так і для педалювання рівними ділянками траси. Зубці касети мають спеціальну скошену форму (Hypergliide), завдяки чому ланцюг з легкістю переміщується в обидва боки касети, забезпечуючи плавне і легке перемикання передач.
Задній перемикач обладнаний натяжними роликами з герметичними підшипниками на гумових демпферах, а сам корпус зроблено з високопрецизійних компонентів з легких матеріалів. Як і інші топові перемикачі для гірських велосипедів, він обладнаний технологією Shadow+, завдяки якій забезпечується стійкість до трясіння ланцюга, а відтак - забезпечується краща і точніша робота трансмісії на гірській місцевості.
Дискові гідравлічні гальма від Shimano з топового групсету SLX серії M7100 забезпечують хороший контроль швидкості в складних умовах. Ця система від самого початку призначена для екстремальних дисциплін і забезпечує контрольоване зусилля і хорошу модуляцію. Самі гальмівні ручки мають зміщене положення затиску, завдяки чому збільшено їхню жорсткість, що позитивно впливає на можливості різкого гальмування. Каліпери обладнані органічними колодками, завдяки чому забезпечується гарний рівень тертя з ротором і низький рівень шуму під час роботи.
Колеса діаметром 29 дюймів зібрані на базі міцних алюмінієвих ободів і ефективних втулок. Взуті вони в універсальні покришки Maxxis Rekon Race, які підходять для будь-якого типу поверхонь. Протектор гуми має низькопрофільні шипи, що забезпечують хороший накат на твердому ґрунті та інших твердих поверхнях, а г-подібні шипи з боків забезпечують стійкість у різких поворотах.
Характеристики NINETY-SIX RC 5000
Рама | NINETY-SIX RC CF4 III carbon. 100mm suspension travel. 29x2.3" max. wheelsize. 148x12mm axle standard. BSA bottom bracket standard |
Вилка | Rock Shox Reba RL Air. 100mm suspension travel. Tapered. Remote lockout. 51mm fork offset. 29x2.8" max. wheelsize |
Задній амортизатор | Rock SIDLuxe Select+ remote lockout |
Втулка передня | Shimano MT400-B 110x15mm width front hub. 32 spoke holes. Centerlock |
Втулка задня | Shimano MT410-B 148x12mm width rear hub. 32 spoke holes. Centerlock |
Система (шатуни) | Shimano Deore M6100, 32 teeth. 175mm-M up |
Каретка | Shimano SM-BB52 |
Задні зірки | Shimano Deore M6100, 10-51 teeth, 12 speed |
Ланцюг | KMC X12 |
Ручки перемикання (манетки, дуали) | Shimano SL -MT500-IL / Shimano Deore M6100 |
Перемикач задній | Shimano XT M8100 Shadow+ SGS |
Передні гальма | Shimano SLX M7100 2 piston |
Задні гальма | Shimano SLX M7110 2 piston, flat mount |
Ротор передній | Shimano RT54, 180mm |
Ротор задній | Shimano RT54, 160mm |
Кермо | Merida Expert CC aluminium. 740mm width, flat |
Рульова колонка | Merida-8151 1-1/8"-1.5" cartridge bearing set |
Винос керма | Merida Team CC II aluminium. 31.8mm diameter, -20° stem angle. S-60 mm, M/L/XL-70 mm |
Сідло | MERIDA Comp CC |
Підседільна труба | Merida Expert TR Light 30.9mm diameter, 0mm setback. S/M/L/XL: 100mm travel seatpost |
Ободи | Merida Expert CC aluminium. 22.8mm inner width. Tubeless ready (tubeless tape and valves not included) |
Спиці | Double Butted Black stainless |
Шина передня | Maxxis Rekon Race 29 x 2.25" fold. TR EXO 120 TPI |
Шина задня | Maxxis Rekon Race 29 x 2.25" fold. TR EXO 120 TPI |
Максимальне навантаження | до 135 кг |
Вага | 12.22 кг. |