Merida Silex 4000 - це початкова модель гравійного велосипеда карбонової серії Silex з оптимізованими за якістю і доступністю компонентами. Байк має легку і жорстку карбонову раму і вилку з комфортною геометрією, спрямовану на пригоди та далекі подорожі трансмісію, швидкі та накатисті колеса, а також місця кріплення багажу і додаткового обладнання. Усі вищевказані переваги роблять байк чудовим вибором для довгих подорожей, чи то покатушки у вихідний день за місто, чи то далека туристична подорож на двох колесах.
Виготовляється велосипед у п'яти розмірах і підходить для велосипедистів зростом від 160 до 200 см.
Фреймсет вирізняється високою функціональністю і продуманими деталями. Складений з карбону, він має не тільки низьку вагу, а й високу жорсткість і міцність, що важливо під час тривалих поїздок, а також під час маневрування між деревами та іншими перешкодами. Підсідельний штир, який є невід'ємною частиною рами, також зроблений з карбону.
Комфортна геометрія була розроблена під впливом гірських велосипедів, тому байк має відмінну керованість на бездоріжжі та хорошу стійкість на спусках. Ба більше, в геометрію було внесено корективи, завдяки яким вам буде комфортно пересуватися на далекі відстані без високого навантаження на спину, руки та плечі.
Оскільки велосипед позиціонується як пригодницький, він має відповідні функції. Ви можете розмістити до трьох фляг на корпусі рами, а також закріпити багаж на двох ногах вилки, що додає зручності в туристичних поїздках. Ви також зможете зафіксувати додаткові підвісні сумки прямо на верхній трубі рами, адже вам там нічого не заважатиме. Це досяжно завдяки внутрішній проводці кабелів як усередині рами, так і всередині вилки. Ба більше, самі кабелі також стають більш захищеними від зносу і механічних пошкоджень. Щоб захистити себе і свій багаж від бруду і води в мокру погоду, ви також зможете встановити повнорозмірні крила.
Трансмісія на 20 швидкостей представлена брендом Shimano серії GRX400. Дана серія, враховуючи всі потреби професійних спортсменів, які тестують її, була створена, об'єднавши в собі всі переваги з шосейних і гірських груп, а також ґрунтуючись на відгуках професійних велосипедних гонщиків. Ця трансмісія дає змогу адаптуватися під різний рельєф для катання навіть на складних ділянках. Задній перемикач оснащений системою стабілізації ланцюга Shadow RD+, яка створює опір трясці ланцюга, забезпечуючи точне перемикання передач і низький рівень шуму компонентів навіть на складному рельєфі. Шатуни встановлені серії GRX600 і вони забезпечують великий діапазон передач для подолання крутих підйомів і тривалих спусків.
Дискові гідравлічні гальма GRX400 відповідають за контроль швидкості та безпеку на дорозі. Оскільки основна потреба велосипедистів, які використовують гравійні велосипеди — це потужність гальмування, було обрано гідравліку, а не механіку. Ці каліпери мають такий самий дизайн, як і в шосейних моделей, проте забезпечують ще більшу потужність завдяки системі одностороннього прокачування гальм і технології розсіювання тепла Ice Technologies. Остання запобігає перегріванню гальм і закипанню гідравлічної рідини, що забезпечує довготривалу роботу на затяжних спусках.
За управління перемиканням і гальмуванням відповідають дуали GRX400 з великими важелями для верхнього хвата. Важелі мають спеціальну обробку, що запобігає ковзанню рук, що збільшує безпеку під час катання гірською місцевістю. Гальмівні ручки забезпечують рівень передачі потужності, аналогічний серії Ultegra, 105 і Tiagra, які відмінно показали себе на шосейних байках.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані на базі легких і міцних алюмінієвих ободів Merida Comp SL і втулок VP CLK170F і VP CLK270R. Втулки кріпляться міцними наскрізними осями, завдяки чому колеса надійно утримуються в рамі та вилці, а сам вузол втулки максимально жорсткий і стійкий до високих навантажень. Гальмівні ротори утримуються на втулці за допомогою стандарту кріплення Ceterlock, що знімає навантаження з правої частини втулки, а також забезпечує роторам додаткове розсіювання тепла. За контакт із поверхнею відповідають покришки Maxxis Rambler шириною 38 мм. Вони мають універсальний протектор з дрібними шипами, який забезпечує хороше зчеплення з піском, гравієм і асфальтом навіть у сильних поворотах, а їхня ширина оптимальна для катання твердим ґрунтом і камінням. Додатково варто зазначити, що покришки безкамерні, тож ви матимете перспективу переобладнати вілсет під безкамерне використання, збільшивши в такий спосіб накат і ще більше зменшивши вагу, а також ставши незалежнішим від проколів.
Характеристики Merida Silex 4000
Рама
SILEX CF2; MAT carbon; 700C or 650B WHS; 100x12/142x12 AST; BB386 BBR
Вилка
MERIDA SILEX CF2; Tapered; MAT carbon
Винос
MERIDA EXPERT CW; MAT aluminium; 31.8 DSH; -8 ASD; 80 mm all sizes