Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Доступний спорт кожному!
Графік роботи:

Пн-Пт: з 10.00 до 19.00

СУБОТА: ВИХІДНИЙ

Нд: з 10:00 до 19:00

0
Мій кошик

Інший колір:

   

осейний велосипед Merida Reacto 6000

Merida Reacto 6000 - це спритний шосейний велосипед із жорсткою та продуктивною рамою, що має продуману внутрішню проводку тросів, якісне оздоблення та підвищений комфорт.

Колеса і покришки середнього рівня хоч і занижують загальне враження, однак якщо ви шукаєте швидкий дорожній велосипед, який можна модернізувати надалі, то це чудовий варіант для покупки.

Технологічна рама

Нова карбонова рама Reacto CF3 четвертого покоління - це головна особливість цього байка і відрізняється вона від топової рами Reacto CF5 тільки вагою.

Форма труб, аеродинаміка, прозір між шинами, а також жорсткість і пружність аналогічні дорожчим байкам з рамою CF5.

Різниця у вазі між CF3 і CF5 становить лише 200 г, а рама і вилка CF3 в середньому розмірі важить 1165 г і 490 г (+/- 3%) відповідно. Порівняння лише маси не дає повної картини. Вага компонентів і навісного обладнання також має велике значення, і загальна маса цього байка становить 8,53 кг без педалей і фляготримачів.

Вага не так важлива для продуктивності аеродинамічного велосипеда, якщо ви не берете участь у професійних перегонах на довгих і крутих підйомах, а в даному байку, вага - це наслідок компромісів, зроблених для того, щоб вкластися в конкурентоспроможну ціну та зробити велосипед більш доступним.

Конструкція корпусу

У конструкції виділяється своєю практичністю кокпіт. Він йде всупереч із сучасними аеродинамічними конструкціями велосипедів і включає не інтегровану, не пропрієтарну систему, зі стандартним алюмінієвим кермом і штоком.

У дорожчих моделях Reacto використовується інтегроване кермо Vision Metron, але кермо, що використовується в поточній моделі, має зручну форму та високу жорсткість, а профільована верхня частина скорочує розрив у нестачі аеродинаміки між поточною та дорожчою комплектацією.

Завдяки системі SCR (Smart Cable Routing) від FSA, троси та гідролінії, заведені через рульову, заховані всередині корпусу, що захищає їх від механічних пошкоджень і природних подразників. Єдиним недоліком системи SCR виступає обов'язкова наявність фірмової рульової та проставок, а аеропрофільований винос має досить високу вагу - 220 г для розміру 120 мм.

Трансмісія, колеса та покришки

Групсет Shimano Ultegra R8000 з дисковими гідравлічними гальмами як завжди на висоті. Єдиний реальний недолік цих компонентів - це дискові гальма, що мають схильність до шуму в мокру погоду. Це не впливає на ефективність гальмування, проте може дратувати вас, а також інших учасників дорожнього руху.

Інженери Merida встановили касету Shimano 105 R7000 і ланцюг KMC X11 з міркувань економії, що жодним чином не впливає на підсумкові характеристики, проте додає зайві 35 г до загальної ваги.

Варто також відзначити задній перемикач GS, який не дає особливих привілеїв для касети діапазоном 11-30Т, але відкриває можливість встановити касету з більшим діапазоном для розширення можливостей долати найскладніші підйоми.

У зоні кріплення гальмівної системи встановлені знімні ребра охолодження, які слугують теплопровідниками та сприяють охолодженню роторів, запобігаючи їхньому перегріванню під час тривалого гальмування. Вони розташовані в межах труб рами, завдяки чому ви не зачепитеся ними за перешкоди. Самі ротори діаметром 160 мм також оснащені технологією тепловідведення Freeza, тож гальма ще більш ефективні в зонах із сильними перепадами рельєфу місцевості.

Слабкою точкою збірки виступає вілсет Fulcrum Racing 800 DB. Кожне колесо складається з напіваеродинамічного алюмінієвого обода глибиною 34 мм, зовнішньою шириною 24,5 мм і внутрішньою шириною 19 мм. Самі обода хороші, проте спиці не мають аеродинамічного профілю, а втулки занадто прості. Крім того, вся колісна система, включно з покришками, камерами, касетою і гальмівними роторами важка і важить близько 3,26 кг.

До переваг коліс належить безшумна робота втулок і можливість переобладнати сам вілсет безкамерно, що дасть змогу знизити вагу і зробити вас незалежним від проколів.

Варто зазначити, що колеса не мають виражених мінусів, проте вони не витискають максимум з такої ефективної рами, як це могла б зробити якісніша та аеродинамічна пара.

Сликові покришки Continental Grand Sport Race забезпечують гідний рівень комфорту та зчеплення, але сама компанія Continental визнає, що їхній накат не відповідає преміальним шинам GP5000. Ба більше, покришки не безкамерні, тому, в разі переобладнання, вам знадобиться нова безкамерна гума.

Геометрія, керованість і якість їзди

Лінійка Reacto включає шість розмірів, від XXS (47 см) до XL (59 см), а геометрія самої рами перенесена з фреймсетів верхнього рівня CF5. Байк має довгу і низьку посадку в поєднанні з відносно крутими кутами підсідельної та рульової труб, що ідеально для гонщиків, які не страждають на будь-які проблеми зі спиною.

Якщо ви звикли їздити на швидких велосипедах з крутими кутами нахилу підсідельної труби, то будьте впевнені, що ваше тіло синхронізується з велосипедом і зробить великий внесок в аеродинаміку.

Сідло Merida Expert CC комфортне на коротких дистанціях, проте жорсткувате для їзди нерівними дорогами. Цей аспект частково виправляється поглинанням вібрацій, що йдуть із заднього колеса, за рахунок опущеного верхнього пір'я, продуманого підсідельного штиря з прорізом у верхній частині та м'якої покришки. Якщо ж ви хочете зробити байк комфортнішим, то у вас буде можливість встановити покришки шириною до 30 мм.

Reacto 6000 має відмінну керованість. Технічні спуски та швидкі повороти проходяться практично інтуїтивно, а на високих швидкостях байк стійкий і стабільний. Почасти це досягається завдяки колісній базі 990 мм і довжині нижніх пір'їн 408 мм у розмірі М, які на 10 мм і 3 мм довші, ніж у Giant TCR Advanced Pro Disc у тому ж розмірі. Це робить велосипед стабільнішим і плавнішим. Хоч геометрія і керованість індивідуальні залежно від типу катання, проте це один з найбільш керованих велосипедів останніх років.

Висновок

Merida Reacto 6000 - це швидкий аеродинамічний шосейний велосипед з вражаючою керованістю і доступним цінником. Попри те, що він важчий за деякі велосипеди в даній ціновій категорії, він має аеродинамічні переваги, що досягаються без особливих компромісів у комфорті. Технічні характеристики не ідеальні, але вони відповідають конкурентоспроможній ціні, а рама легко модернізується. Якщо вам потрібен хороший шосейний байк у комплектації Shimano Ultegra, ви не розчаруєтеся.

Характеристики Merida REACTO 6000 (2023)

Рама REACTO CF3 IV з карбону. Максимальний розмір коліс 700x30C. Стандарт вісі 100x12/142x12 мм. Стандарт каретки BB86,5.
Вилка REACTO CF3 IV Disc з карбону. Максимальний розмір коліс 700x30C.
Педалі Відсутні.
Система (шатуни) Shimano Ultegra, 52-36 зубців. Довжина шатунів: 165 мм-XXS/XS, 170 мм-S, 172,5 мм-M, 175 мм-L/XL.
Каретка SM-BB72-41B, Pressfit 86,5.
Задні звізди Shimano CS-R7000, 11-30 зубців, 11 швидкостей.
Ланцюг KMC X11.
Ручки перемикання (манетки, дуалі) Shimano Ultegra дискові.
Передній перемикач Shimano Ultegra.
Задній перемикач Shimano Ultegra GS.
Тормозні ручки Shimano Ultegra.
Передні тормози Гідравлічні дискові тормози Shimano Ultegra.
Задні тормози Гідравлічні дискові тормози Shimano Ultegra.
Тормозний ротор передній Shimano MT800, 160 мм.
Тормозний ротор задній Shimano MT800, 160 мм.
Кермо Merida Expert CW з алюмінію. Ширина 380 мм (XXS), 400 мм (XS-S), 420 мм (M), 440 (L-XL).
Рульова колонка FSA ACR.
Винос керма FSA SMR ACR з алюмінію. Кут нахилу -6°. Довжина 90 мм-XXS/XS, 100 мм-S, 110 мм-M, 120 мм-L/XL.
Сідло Merida Expert CC з можливістю монтажу. Включено Merida minitool.
Підсідельна труба Merida Team CW. Аеродинамічної форми зі зміщенням 15 мм. Карбон.
Колеса Fulcrum Racing 800 DB з алюмінію. Ширина передньої втулки 100x12 мм. Ширина задньої втулки 142x12 мм. Внутрішня ширина 19 мм. Висота 34 мм. Centerlock. Готові до встановлення tubeless (ліпучка та клапани для tubeless не включені).
Покришка передня Continental Grand Sport Race 700 x 25C складна.
Покришка задня Continental Grand Sport Race 700 x 25C складна.
Максимальне навантаження До 120 кг.
Додатково Підсідельна труба Reacto Light + акумулятор.
Бренд Merida
Діаметр коліс 28"
Обрати тип велосипеда Шосейник
Обратить кількість швидкостей 22
Тип гальм Дискові гідравлічні
Тип трансмісії Касета
Кошик Ні

Велосипед шосейний 28" Merida REACTO 6000 (2023) glossy blue / matt blue(red)

Артикул A62211A 01360
В наявності (доставка 2-3 дні)
130 760 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
В кредит
Корисні відео

Доставка

Самовивіз

м. Київ, проспект Любомира Гузара, 42. ТК "Відрадненський - подивитися на карті

 Доставка по Києву

Доставка велосипедів за вашою адресою (від 6000 грн) нашим кур'єром по Києву в зібраному вигляді - Безкоштовно.

* доставка здійснюється до під'їзду, без підняття на поверх.


 Доставка по Україні

Доставка по території України здійснюється кур'єрськими службами «Нова Пошта»

Якщо ціна велосипеда вище 6000 грн, доставка - Безкоштовно

Якщо нижче 6000 грн - За тарифами перевізника

Оплата

Готівкою

 Післяплата - при отриманні товару у відділенні Нової Пошти (стягується додаткова комісія 2% від вартості товару + 20 грн)

 При адресній доставці кур'єра нової пошти

 При самовивозі або на руки кур'єру компанії (Київ)

Перевод на карту

 На картковий рахунок (рахунок виставляється оператором інтернет магазину після підтвердження замовлення)

5457082509061722
Перекотій Сергій

 Онлайн оплата в інтернет-магазині

Онлайн оплата Apple Pay Google Pay

Оплата частями

 Оплата частинами без переплат. Банки: Приват Банк і Моно банк

Виставлення рахунку

 Виставляємо рахунок на ФОП або організацію

 Рахунок виставляємо для замовлень сума яких перевищує 6000 грн

МФО банку - 305299
Отримувач платежу - ПЕРЕКОТІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ
IBAN - UA393052990000026000005005672
РНОКПП отримувача - 3213318352

Гарантія

Гарантія від виробника від 12 місяців. Більш детальну інформацію по кожному з виробників дізнавайтеся у менеджера.

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору