Norco XFR 2 - універсальний гібридний байк, який орієнтований на щоденне використання. Він ідеально підійде для міських поїздок і легкого бездоріжжя. XFR 2 - передтопова модель у лінійці, укомплектована простими та надійними компонентами, які не вимагають до себе особливої уваги та будуть служити вам вірою і правдою багато кілометрів шляху.
Рама XFR 2 виготовлена з гідроформованих алюмінієвих труб з полірованими швами, завдяки чому її загальний силует має витончений та акуратний вигляд. Внутрішня проводка також органічно вписується в загальну картину.
Щоб велосипед був по-справжньому універсальний і щоденний, у рамі доступні кріплення для багажника, підніжки та крил, а чотири додаткові бонки дають змогу возити із собою запас води та інструменти на випадок екстреного ремонту.
Геометрія велосипеда розрахована на розслаблену вертикальну посадку, чому сприяють високий показник стек та інші встановлені компоненти. У виробника існує 7 ростовок рами, для райдерів від 147 до 205 см.
Пружинно-еластомірна вилка SRSuntour XCT30 ходом 80 мм відповідає за комфорт і зчеплення переднього колеса при їзді по гірській місцевості. У вилці є прапорець локаута, який блокує гідравлічний демпфер, тим самим запобігаючи розгойдування, що буде корисно під час їзди по асфальту.
За основутрансмісії взято схему 2х8. Система шатунів з двома зірками спереду від компанії ProWheel буде допомагати підтримувати потрібну швидкість і каденс на різних типах покриття. У парі з касетою на 8 швидкостей ззаду ви отримуєте широкий діапазон трансмісії, якого вистачатиме під усі сценарії використання велосипеда.
Контроль швидкості здійснюється дисковими гідравлічними гальмами від компанії Tektro, модель HD-M275. Це базова двопоршнева версія, яка відмінно працює в парі зі 160 мм роторами, забезпечуючи впевнений контроль швидкості, а також відчуття м'якості та легкості на гальмівному важелі.
За основуколіс взято міцні алюмінієві обода з подвійним профілем WTB SX19 і герметичні втулки з поліпшеним пило\брудовідштовхувальним захистом, завдяки чому ви зможете проїжджати величезні відстані, не замислюючись про їхнє обслуговування.
Колеса взуті в покришки Kenda Piedmont шириною 50 мм, це досить широка гума за мірками гібридних байків. Вона має великий обсяг, завдяки чому буде частково поглинати вібрації від нерівностей. Малюнок центральної частини протектора складається з дуже дрібних близько розташованих одна до одної шипів, які дають гарний накат по асфальту, а більші бічні шипи забезпечують стабільну і передбачувану поведінку на ґрунтових стежках.
Елементи управління на байку брендовані Norco. Винос і кермо з підйомом забезпечують розслаблену вертикальну посадку, а для кращої відповідності індивідуальним антропометричним даним, кермо в різних ростовках має ширину від 660 до 700 мм. Сідло має спортивну форму, але з м'якою підкладкою для максимально комфортної їзди.