GT Avalanche Elite
Якщо ваш прогрес це мета, тоді GT Avalanche Elite - ваш інструмент для її досягнення! Це легкий алюмінієвий хардтейл для райдерів-любителів, яким подобається їзда по складному бездоріжжю, а сприяє цьому кантрійна вилка середнього рівня ходом 120 мм. Велосипед виробляється у чотирьох ростовках на 27,5" і 29" дюймових колесах, тому кожен райдер знайде для себе відповідну за зростом модель.
Рама
Базою велосипеда служить легка рама з алюмінію марки 6061-Т6, труби якої виготовлені з використанням технології гідроформінгу. Завдяки гідроформінгу труби мають складну, вигнуту форму, що не тільки красиво, але й забезпечує рамі підвищену торсіону жорсткість. Підсилює цей ефект конусний рульовий стакан, завдяки якому забезпечується стійкість переднього трикутника до екстремальних навантажень. Дропаути на рамі, а також кріплення дискових гальм — ковані, завдяки чому забезпечується стійкість вузла до ударів. До речі, Avalanche Elite має досить довгу колісну базу, що робить його стійким при їзді на затяжних гірських спусках, а внутрішня проводка тросів захищає гальмівні лінії та троси перемикання передач від випадкових пошкоджень об кущі та гілки, що не рідкість за таких швидкостей.
Технології виробництва рами від GT
Окремо варто відзначити застосовані запатентовані технології GT, а саме комбінацію Float Seat Stays і Triple Triangle. Конструкція заднього трикутника зроблена за принципом Triple Triangle (потрійний трикутник), і це не просто вигадана маркетингова фішка — це технологія, що підвищує поперечну жорсткість у місцях, схильних до впливу згинальних навантажень. Завдяки їй забезпечується краща керованість та торсіонна жорсткість.
Верхні пір'я трикутника приварені не до підсідельної труби, а до верхньої труби рами, трохи далі підсиділа. Такий підхід робить задню частину "плавучою" (пружною), дозволяючи виконувати їй функцію мікропідвіски. За торсіонну жорсткість також можете не переживати, адже труби можуть згинатися тільки у вертикальній площині. У горизонтальній і поперечній їм перешкоджає технологія Triple Triangle. Все це змушує раму працювати за принципом невеликої короткохідної підвіски, яка поглинає дрібні нерівності на ґрунтових дорогах, забезпечуючи хороше зчеплення заднього колеса з поверхнею та роблячи вашу їзду комфортною.
Ефективна повітряна вилка
За зчеплення переднього колеса відповідає повітряно-олійна вилка SR Suntour XCR-RL-R ходом 120 мм. Це середнього рівня вилка, призначена для крос-кантрійного використання. Вона обладнана регулюванням жорсткості роботи та швидкості відскоку, завдяки чому ви зможете налаштувати її під себе. Регулювання індивідуально під вагу велосипедиста здійснюється нагнітанням або стравлюванням повітря з повітряної камери. Масляний демпфер оснащений гідравлічним локаутом, манетка якого виведена на кермо. Завдяки йому ви зможете заблокувати роботу вилки не зупиняючи своє катання, що особливо актуально на дорогах з чергуванням асфальту та ґрунту. У виробництві амортизаційної вилки були використані дуже легкі сплави. Для штанів – це магній, а для ніг – алюміній, завдяки чому загальна вага велосипеда суттєво знижена.
Колеса
Колеса зібрані зі стійких до пошкоджень подвійних алюмінієвих ободів WTB SX19 та алюмінієвих накатистих втулок. Взуті вони в шини Vittoria Barzo з універсальним односпрямованим шипованим протектором. V-подібний малюнок протектора має змінну структуру, завдяки чому забезпечується гарне зчеплення та накат на ґрунті. Товсті боковини додають жорсткості покришкам, завдяки чому колеса долають коріння дерев та каміння з підвищеною безпекою для обода.
Трансмісія 1х11
Трансмісія на 11 швидкостей складається із заднього перемикача microSHIFT RD-M665M з касетою діапазоном 11-46Т. Матеріалом для перемикача послужила комбінація алюмінію та сталі, забезпечивши йому баланс ваги та міцності. У коліно пристрою вбудовано храповий механізм натягу та стабілізації ланцюга, який легко регулюється та обслуговується. Завдяки цьому механізму ланцюг менше трясе, а перемикання проводиться чіткіше. Трос має пряме підведення до механізму, завдяки чому він ніде не заламується. Вищезгадані особливості позитивно впливають на загальну роботу системи перемикання передач.
Управляється трансмісія за допомогою тригерної манетки Microshift SL-M851, конструкція якої не порушує хват руки під час використання, підвищуючи безпеку райдера. Усередині корпусу манетки вбудовані підшипники, завдяки яким перемикання здійснюється плавно та чітко.
Гальма
Гальма представлені моделлю Tektro HD-M275. Вони не вимагають частого обслуговування та регулювання, оскільки колодки самі підлаштовуються до ротора в міру стирання. До речі, колодки виготовлені з металокераміки, завдяки чому вони можуть працювати з вищими температурами, на відміну від органіки. Більш того, металокераміка забезпечує моментальний відгук гальм.
Висновок
GT Avalanche Elite - це відмінний гірський велосипед середнього рівня для активного катання лісовими спусками та технічними кантрійними трасами. Він створений для досвідчених велосипедистів, які цінують технологічність, якість роботи, ефективність та комфорт в одному апараті.
Характеристики:
Рама | GT 6061 T6 Aluminum Frame, Triple Triangle w/Floating Seat Stays, Internal Cable Routing, DropperPost Routing, Boost 141 Forged Drop-outs w/ DiscBr |
Вилка | SR Suntour XCR-RL-R, 120mm, Hydraulic Lockout, AirSpring, Rebound Adjust |
Руль | GT All Terra Alloy Riser, 15mm Rise, 8° Sweep, 6°Rise, 720mm Width |
Рульова колонка | Semi-integrated, Sealed Cartridge, Tapered |
Винос | GT All Terra, 6061 Alloy, 31.8, 8° |
Гальма передні | Tektro M275 Hydro Disc, 160/160mm Rotors |
Гальма задні | Tektro M275 Hydro Disc, 160/160mm Rotors |
Касета | MicroSHIFT, 11-46T |
Манетки | MicroSHIFT M851, 11-speed |
Задній перемикач | MicroSHIFT RD-M665M |
Втулки | Formula, QRx100 / Formula, QRx141 |
Шатуни | Prowheel Charm, 32T |
Ланцюг | KMC X11, 11-speed |
Сідло | WTB Silverado Sport |
ПІдседільний штир | GT All-Terra Micro Adjust Alloy Seat Post, 30.9mm |
Гріпси | GT Statement |
Обід | WTB SX19, 32h |
Покришки | Vittoria Barzo, 2.25”, Wire Bead |