Інший колір:
Merida Scultura Endurance 4000 - це не просто велосипед початкового рівня з карбону, а витвір технологічного мистецтва, що зібраний навколо високо оціненої рами CF3, використовуваної в більш топових велосипедах Merida. Байк славиться своєю комфортною геометрією і відмінною керованістю, тому ідеально підійде активним велосипедистам, які планують проводити тривалий час у сідлі.
Карбонова рама і вилка слугують основною даного велосипеда. Вони спроектовані з використанням спеціалізованого карбонового матеріалу, збагаченого наночастинками, які зміцнюють молекулярну його структуру. Цей сучасний підхід призвів до збільшення жорсткості та міцності рами на 40%, що позитивно позначилося на загальній керованості. Вилка кріпиться в конусному кермовому стакані, який надає додаткову стійкість до навантажень і підвищує контроль над велосипедом під час пересування між перешкодами. Сам стакан розташований досить високо, завдяки чому забезпечується більш вертикальна посадка, схожа з гравійними моделями. Крім того, карбон має природну пружність, завдяки чому вібрації, що йдуть з коліс, частково поглинаються самим корпусом, ще більше знижуючи втому рук. За зниження вібрацій, що йдуть із заднього колеса, відповідають задні пір'я особливої форми, які дають змогу колесу "гуляти" у вертикальній осі, завдяки чому і відбувається обробка нерівностей.
Велосипед набув легкості завдяки застосуванню спеціальних надувних форм під час накладення карбонових шарів. Цей метод дав змогу оптимізувати обсяги матеріалу всередині рами, прибираючи його надлишки. Такий підхід вніс позитивний слід також і в проводку інтерфейсів усередині рами, оберігаючи їх від зносу і полегшуючи обслуговування компонентів. Самі кабелі заводяться в корпус через рульову колонку. Варто зазначити, що цей підхід також дає можливість встановлення електронної трансмісії Di2. Затиск підсідельного штиря також інтегрований у раму і прихований від зовнішніх очей.
Трансмісія на 22 швидкості, а також гальмівна система, складаються з компонентів шосейної серії Shimano 105. Серцем цієї трансмісії виступає передній і задній перемикачі, оснащені вбудованою системою регулювання натягу тросів. Однак на особливу увагу заслуговує задній перемикач, зібраний за технологією Shadow, яка робить трансмісію стабільнішою і точнішою під час їзди нерівною дорогою.
Контроль швидкості здійснюється дисковою гідравлічною системою, яка зберігає ефективність навіть у брудну і мокру погоду, оскільки система герметична. Охолоджуються вони за допомогою спеціальних радіаторів, встановлених на самій рамі, завдяки чому рідина всередині менше перегрівається і ви зможете безперервно гальмувати на затяжних спусках.
Управляється трансмісія і гальма за допомогою дуалів, які за конструкцією схожі з більш топовою серією Ultegra.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані складається з міцних ободів з алюмінію і продуктивних втулок. За контакт з дорогою відповідають покришки Maxxis Detonator зі сліковим протектором, забезпечені шаром захисту. Центральна поверхня протектора має гладку смугу по центру і сегментовані зони на бічних сторонах, забезпечуючи високу швидкість на рівній дорозі та відмінну стійкість під час поворотів. Протектор також оснащений водовивідними каналами, які підвищують рівень зчеплення з мокрим асфальтом.
Додатково велосипед має дві цікаві функції. Перша - це відсік з мультитулом, який прихований під сідлом. Завдяки йому необхідний інструмент завжди буде під рукою в дорозі. Друга особливість - це знімний міст на верхніх задніх пір'ях, який може використовуватися для фіксації крила, однак якщо його демонтувати, ви зможете встановити більш високопрофільну гуму.
Насамкінець слід зазначити, що Merida Scultura Endurance 4000 - це хіт, рама якого вже була відзначена безліччю нагород у різних міжнародних виданнях та журналах. Байк міцно закріпився між серіями Scultra та Silex, проте порівняно зі звичайними моделями Scultura він має кращий комфорт, тому буде чудовим вибором для частих далеких поїздок.
Характеристики Merida SCULTURA ENDURANCE 4000
Тип гальм |
Дискові гідравлічні |
К-ть передач |
22 (2x11) |
Діаметр колеса |
28 |
Рама |
REACTO CF3 IV, MAT carbon, 700C WHS, 100x12/142x12 AST, BB86,5 BBR |
Вилка |
REACTO CF3 IV DISC, MAT карбону |
Руль |
MERIDA Expert CW |
Керування колонкою |
FSA ACR |
Винос |
FSA NS SMR, MAT aluminium 90 mm-XXS/XS, 100 mm-S, 110 mm-M, 120 mm-L/XL |
Гальма передні |
52 |
Гальма задні |
Shimano 105, Hydraulic disc |
Ротор передній |
11 |
Ротор задній |
11 |
Касета |
Shimano CS-R7000, 11-30 ATC, 11 GER |
Манетки |
Shimano 105 disc |
Задній перемикач |
Shimano 105, GS |
Передній перемикач |
Shimano 105 |
Каретка |
130 |
Передня втулка |
VP CLK170F, 100x12 WHF, 28 SPH, Centerlock |
Задня втулка |
VP 270SB, 12-142 WHR, 28 SPH, Centerlock |
Шатуни |
Shimano 105, 52-36 ATC 165 mm-XSS/XS, 170 mm-S, 172.5 mm-M, 175 mm-L/XL |
Ланцюг |
KMC X11 |
Сідло |
MERIDA Expert CC |
Підсідельний штир |
MERIDA Team CW, Aero shape, 15 SSB, Carbon |
Грипси |
46 |
Обід |
MERIDA Expert CW, 19 IWR, 30 HRI |
Покришки |
Continental Ultra Sport III, 700x25C, fold |
Спіці |
Double Butted Black stainless |
Педалі |
Не комплектується |
Додаткове обладнання |
Задня мигалка REACTO light seat post + Battery |
Вага |
8.49 кг (рама M) |
Вага велосипедиста |
до 115 кг |