⚠️ Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Огляд на Cyclone SLX Pro Trail
Інший колір:
На огляді топовий український хардтейл - Cyclone SLX PRO Trail на 29 колесах. Доступний в розмірах рами S та М, є модель в червоному та синьому кольорі.
Велосипеди марки Cyclone створюються українською професійною командою. Вони працюють більше 10 років і за цей час досягли хороших успіхів у своїй праці та популярність.
Алюміній 6061 з подвійним баттінгом, подвійною зваркою і полірування швів. Сучасна прогресивна технологія - рама створена під стандарт буст 12x148мм , надає високої жорсткості і точності на трейлах всьому задньому трикутнику рами, та і в цілому всьому велосипеду . Сучасна трейлова геометрія із заниженою верхньою трубою , кут рульової колонки - 66.5º. Ну і внутрішня проводка всіх тросів як вишенька на торті! Погодьтесь, рама виглядає просто неперевершено!
Окремо, що більш за все виділяється на цій моделі - це міцнюща вилка Rock Shox Yari з дуже м’яким ходом 160 міліметрів та пружиною DebonAir. Створена для екстремального стилю катання і також під буст. Тип вилки- повітряна з масляним демпфером Motion Control RC. Також є можливість регуляції відскоку. Така вилка дозволить вам завойовувати будь-які підйоми та спуски з максимальним контролем та комфортом.
Також дуже крута фішка цієї вилки в тому, що в залежності від рельєфу траси по якій ви їдите, її можна налаштувати на хід 120 міліметрів і 160 за допомогою важелю на лівій нозі. При цьому жорсткість амортизації залишається незмінною.
Виніс на 50 міліметрів. Кермо типу RISER від КС на 780 міліметрів ще збільшить ваш контроль. Дуже якісні гріпси від німецького виробника Ergon.
Бустові втулки на обох колесах на промпідшипниках, задня на 6 собачок. Обода алюмінієві на 32 спиці для безкамерного використання. Покришки MAXXIS з топовим протектором для агресивної їзди по бездоріжжю. З такими колесами вам не буде страшно заїхати в бруд або пісок, літати на трейлах та приземлятися. Ну і по асфальту також не гріх проїхатись.
Дисково-гідравлічна гальмівна система Shimano Deore М501 з каліперами на двопоршневій конструкції, гарантує контрольованість байка практично в любій ситуації. Задній ротор на 180 міліметрів, передній на 200. Гальмівні ручки укорочені. Це ще і дуже надійна система, яка убезпечить вас від небажаних травматичних поломок у відповідальні моменти!Трансмісія на велосипеді стоїть також від Shimano, лінійки Deore. Задня касета на 10 зірок, найменша-найбільша 11-40 зубців.
Шатуни від Prowheel, довжина 170 міліметрів на 34 зубця. Задній перемикач RD-м600 з технологією Shadow Plus, яка стабілізує ланцюг та перешкоджає його спаданню. Каретка з полою віссю на виносних підшипниках. Манетки і трансмісія від Shimano гарантує вам надійність та довершену ергономіку.
Велосипед укомплектований дропером діаметром 31.6 міліметрів, виліт 125 міліметрів, керується монеткою на рулі. Такий підсиділ стане вам в нагоді при велозмаганнях на бездоріжжі, на яких важливі навіть частки секунд, при тренуванні або простому катанні. Ваша перевага буде в тому, що ви зможете керувати посадкою на підйомах та спусках, зміщуючи центр тяжіння для більш практичної їзди, підвищеного комфорту та безпеки.
За порівняно низьку ціну ми маємо топовий трейловий байк, зібраний на дуже якісному навісному обладнанні, вилці Rock Shox Yari (вартість такої вилки близько 500 доларів), шиманівською трансмісією практично топового рівня та дропером вартість якого становить 125 доларів. Велосипед чудово підійде для велобеккантрі – це такий тип подорожей без величезних сумок та рюкзаків, з мінімальним набором необхідних речей.
Придбавши цю модель - ви почуватиметесь королем бездоріжжя, вершин, трейлів та крутих спусків, зможете значно покращити свої навики катання та точно показувати найефективніші результати в велозмаганнях.
Лютая подлива..на первый взгляд - супер байк .За такие гроша вилка яри ,тормоза топ ,трансмиссия ± адекватная .А потом как узнаешь что рама у нас Китай-алюминий ( кто понимает ,это с разряда Китай-карбон), сразу пропадает даже малейшее желание смотреть на это чудо и бренд в целом .Рама-сюрприз.С такими швами и их полировкой прямиком в 15 год уедем .Молчу про качество и жёсткость этого чуда ...тоже самое что и Леон/Прайд ,китайский шырпотреб который на 1-2 сезона ,а дальше ваш ждёт мучительный процес доработок как и рамы так и компонентов .Не удивляйтесь ,если у вас колодки будут все в масле ,и вилка без перебора через годика 2 помрёт ..а новая около 20к..