Pride Rocx 8.3 – це флагман алюмінієвої серії гравійних велосипедів від українського виробника. Цей рокс має не лише якісні компоненти, а й стильний сучасний дизайн. На відміну від молодших моделей серії, він оснащений карбоновою вилкою з чотирма бонками. Сьогодні гравійні велосипеди дуже популярні, адже вони універсальні у використанні та мають комфортну для їзди ґрунтом геометрію, тому Pride розширює свою лінійку новими, висококласними гравійниками.
Зібрано байк на базі алюмінієвої рами зі сплаву серії 6061Т та жорсткої карбонової вилки. Труби рами виготовлені із використанням гідроформінгу, завдяки чому вони мають складний профіль. Всі зварні шви акуратно заполіровані, тому рама не відрізняється на вигляд від вилки. Всі троси проведені як усередині рами, так і всередині вилки, завдяки чому велосипед має гарну ергономіку, а сама проводка захищена від попадання бруду та пошкоджень. Вилка з конусним штоком фіксується в конусній рульовій склянці, що робить вузол з'єднання жорстким та здатним витримувати екстремальні для велосипеда навантаження.
Карбонова вилка не тільки легша за алюмінієві аналоги, а й набагато жорсткіша. Чим жорсткіший велосипед в цілому, тим легше вам долати складні підйоми або їхати звивистими дорогами (синглтреку), а враховуючи всі параметри фреймсету, він із цим ідеально справляється. Карбон також амортизує нерівності, що дозволяє м'якше переміщатися по гравію з мінімальною віддачею в руки.
На Rocx 8.3 є велика кількість кріпильних бонок, за допомогою яких можна організувати вантажний простір із сумок, фляг та інструментів під стиль вашої їзди. Це особливо зручно для тривалих поїздок, тому що ви розвантажуєте свою спину, а ваш багаж надійно закріплений на велосипеді та не злітає навіть під час сильної тряски. Не секрет, що сумки можуть чинити тиск на покриття тросів, особливо якщо це сумка на кермо. Як наслідок, боуден протирає лакофарбове покриття на рамі. Виробник передбачив цю проблему та дбайливо укомплектував велосипед спеціальними силіконовими накладками, які можна наклеїти на всі проблемні місця та запобігти зносу покриття.
Трансмісія на 11 швидкостей зібрана з групи компонентів Sram Apex 1. Вона забезпечує широкий діапазон передач та легкість перемикання, дозволяючи пересуватися вам гірською місцевістю без видимих проблем. Задній перемикач має запатентовану конструкцію X-Horizon з роликовим підшипником, яка знижує зусилля перемикання передач, усуває хибні спрацьовування під час сильних вібрацій та запобігає ударам ланцюга об праве перо рами. Він також обладнаний спеціальним фіксатором для полегшення демонтажу заднього колеса.
Касета Sram PG-1130 має діапазон перемикання 11-42Т, тому на низькій передачі ви зможете легко долати навіть складні апхили, а на максимальній — без труднощів підтримувати високу швидкість на рівній дорозі. Система шатунів Prowheel DMA-40 зроблена з алюмінію і зафіксована на порожнистому валі, завдяки чому вузол шатунів \ каретки вийшов жорстким і ефективним.
Гальмування здійснюється дисковою механікою TRP Spyre-С із двома активними поршнями. Вони мають потужність порівнянну з гідравлічними, і водночас залишаються вкрай ремонтопридатними, адже їх можна легко відремонтувати навіть у польових умовах. Основною відмінністю від торішньої версії виступає захисна кришка у верхній частині, яка не дає накопичуватися пилу та бруду, продовжуючи термін служби колодок та забезпечуючи безвідмовну роботу.
За керування трансмісією та гальмами відповідають дуали Sram Apex 1 з ергономічними ручками. Вони мають індивідуальне регулювання досяжності гальмівних ручок та перемикачів, завдяки чому їх можна легко підігнати під анатомічні особливості рук.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані на базі подвійних алюмінієвих ободів, розрахованих під безкамерне використання. На жаль, покришки з заводу не безкамерні, а на самому ободі відсутній заздалегідь заготовлений фліппер, але факт перспективи безпроблемної модифікації робить байк перспективним у використанні.
Взуті колеса в універсальні гравійні покришки Kenda Kick-Back з дрібнозернистим шипованим протектором, який однаково добре почувається як на ґрунтових, так і асфальтованих дорогах. Ширина шин становить 40 мм, але рама і вилка дають можливість встановити гуму максимальної ширини 43 мм. Зважайте на це, якщо вирішите переобладнати колеса під безкамерне використання.
Pride Rocx 8.3 – це надійний гравійний байк для далеких поїздок за гарною ціною та якістю, що зазнав маси змін у позитивний бік, на відміну від моделі минулого року. Його вага складає всього 10.8 кг у максимальній ростовці, що на 1 кг нижче, ніж важила модель минулого року.
Характеристики Pride ROCX 8.3:
Діаметр колеса | 28"/700С |
Касета | Sram PG-1130, 11-42, 11шв |
Ручки перемикання | Sram Apex 1, 1x11 шв. |
Обода | Алюмінієві, подвійні, під безкамерку, 21мм |
Передні гальма | TRP Spyre, механічні дискові. |
Покришки | Позашляхові Kenda Kick-Back 700x40c |
Рама | PRIDE алюміній 6061Т, 700с |
Гальмівні ручки | Sram Apex 1 |
Кермо | PRIDE, 31,8, шириною S = 400, M = 420, L \ XL = 440мм, розворот 16 °, компакт, баттінг, алюміній |
Підсідельний штир | 31,6x350мм, алюміній |
Шатуни | Prowheel DMA-40, SM=170, LXL=175мм, 40Т, алюміній, порожня вісь |
Вилка | PRIDE карбон, жорстка, внутрішня проводка, бонки |
Втулки | Pride, алюміній, промпідшипник, 32сп, осі 12x100/12x142мм |
Винос | PRIDE, S=60мм, M=75мм, L\XL=90мм, алюміній |
Задні гальма | TRP Spyre, механічні дискові. |
Задній перемикач | Sram Apex 1, 11 шв. |