Merida Silex 300 - це відносно недорогий велосипед для початку свого шляху світом гравію, пригод і тривалих поїздок. Він оснащений безліччю кріплень для багажників і сумок, сумісний з колесами завширшки до 44 мм, а також сумісний з дроперами завдяки можливості внутрішнього підведення троса. Байк розрахований на нерівності, тому принесе масу задоволення під час катання лісами та полями, але він також добре себе покаже і на рівній асфальтованій дорозі завдяки своїй універсальності.
Виготовляється велосипед у декількох розмірах (XS, S, M, L, XL) еквівалентних зросту від 160 до 200 см, завдяки чому кожен велосипедист зможе випробувати його у своїх пригодах.
Алюмінієва рама зроблена з використанням технології потрійного баттінга і гідроформінгу. Ці технології надають рамі легкості та міцності, а також дають змогу створити складніші геометричні форми для підвищення торсіонної жорсткості, а відтак — керованості на звивистих стежках. Геометрія рами була змодельована під впливом МТБ велосипедів, тому вона має вертикальну посадку для більшого комфорту під час тривалих подорожей, а також відмінну керованість на бездоріжжі, особливо на затяжних спусках. Якщо ж вам знадобиться більше мобільності, у вас буде можливість встановити регульований підсідельний штир (дроппер), який допоможе вам швидко адаптуватися до змін рельєфу. Усі троси, включно з лінією дропера, проведені всередині рами, що додає байку естетичності, а самі лінії захищені від забруднення та механічних пошкоджень. Як завершальний штрих рама має три місця кріплення для фляг: два у внутрішньому передньому трикутнику, а одне під нижньою трубою.
Жорстка карбонова вилка, встановлена на велосипед, забезпечує високий ступінь контролю та ефективності при малій вазі. Більш того, сам матеріал дуже жорсткий і пружний, завдяки чому вилка здатна гасити невеликі вібрації, забезпечуючи ще більший комфорт під час катання. На лівій і правій нозі вилки є кріплення для багажу, що дає змогу збільшити кількість вантажу, який можна перевезти, що особливо корисно під час тривалих поїздок або подорожей. Гальмівна лінія, як і на рамі, також проведена всередині корпусу вилки, що дає змогу дотримуватися єдиної концепції мінімалістичного зовнішнього вигляду і захисту. Ба більше, внутрішня проводка дає змогу фіксувати багаж і не чіпляти самі інтерфейси.
Трансмісія на 11 швидкостей складається з компонентів середнього рівня. Система шатунів FSA Gossamer на 44 зубці з кареткою FSA PF86 MegaExo забезпечує стійку та ефективну передачу потужності на заднє колесо навіть під високим навантаженням. Базою всієї системи виступає задній перемикач Sram Apex1 з великою кількістю технологій на борту і 12 зубчастим роликом. Завдяки технології Exact Actuation забезпечується точний натяг ланцюга, завдяки чому трансмісія видає менше шуму і якісно функціонує навіть під час сильної тряски. Ба більше, підсилює цей ефект технологія X-Horizon, що блокує можливий рух лапки в горизонтальній осі під час зниження сили натягу троса. Щоб усі вищевказані технології не ускладнювали перемикання передач, перемикач оснащений односторонньою роликовою муфтою "Roller Bearing", яка контролює натяг ланцюга під час послідовного перемикання, завдяки чому перемикання відбувається плавно і без затримок. Якщо ж вам буде потрібно швидко обслужити заднє колесо, технологія X-Sync дасть вам змогу не знімати ланцюг і не бруднити свої руки. Працює перемикач у парі з касетою Sunrace CSMS8 з широким діапазоном передавального значення в 11-42Т, завдяки якому ви без проблем набиратимете швидкість на рівних ділянках, а також педалюватимете в гору без особливих витрат енергії.
Дискові механічні гальма Tektro Spyre з роторами діаметром 160 мм забезпечують точне управління швидкістю в будь-яких погодних умовах, чи то мокра місцевість з брудом, чи то запорошений гравій, чи то сухий асфальт. Основна особливість цих гальм полягає у двох активних поршнях, завдяки яким колодки притискаються з двох боків до ротора, забезпечуючи необхідну рівномірність і рівне зношування поверхні самих колодок.
Керування перемиканням, як і гальмуванням, здійснюється за допомогою дуалів Sram Apex 1, дизайн яких був запозичений у топових Sram Red. Технологія ErgoFit забезпечила дуалам чудову ергономіку, завдяки якій вони завжди комфортно сидять у руках, а регулювання досяжності гальмівних ручок і клавіш перемикання передач ще більше покращують ваш комфорт.
Колеса діаметром 28 дюймів роблять байк ідеальним для швидкої та комфортної їзди різними поверхнями. Зібраний вілсет на базі міцних ободів Merida і надійних втулок VP 173SB, які фіксуються міцними наскрізними осями. Завдяки таким осям забезпечується максимальна міцність і жорсткість з'єднання, що позитивно впливає на керованість і ходові якості. Універсальні покришки Maxxis Rambler забезпечують колесам відмінне зчеплення з дорогою і стійкість до проколів, що особливо важливо на нерівних і гравійних дорогах. Якщо ж ви захочете переобладнати вілсет під безкамерне використання, покришки вже до цього готові.
Характеристики Merida SILEX 300
Рама
SILEX LITE; MAT aluminium; 700C or 650B WHS; 100x12/142x12 AST; BB86 BBR
Вилка
MERIDA SILEX CF2; Tapered; MAT carbon
Винос
MERIDA EXPERT CW; MAT aluminium; 31.8 DSH; -8 ASD; 80 mm all sizes