Кількість
|
Вартість
|
||
|
Інший колір:
Огляд:
Двопідвісний гірський велосипед Merida One-Twenty 400
Merida One-Twenty 400 - це трейловий двопідвісний велосипед, який також підійде для крос-кантрійного катання та марафонів на витривалість. Саме ці дисципліни та знайшли відображення в його геометрії. Він також доукомплектований регульованим підсідельним штирем, щоб ви могли ще динамічніше адаптуватися під мінливий рельєф траси.
Рама зроблена з легкого алюмінію серії 6066, труби якої відлиті з використанням гідроформінгу. Завдяки цій технології вони отримали складну форму і профіль, що збільшило торсіонну жорсткість і керованість на звивистих трасах. З'єднані труби потрійними зварними швами за методом гладкого зварювання, що забезпечує з'єднанням високу міцність і стійкість до вібрацій, а також мінімалістичний вигляд. Вилка фіксується в конусному кермовому стакані, завдяки чому забезпечується стійкість до екстремальних навантажень і жорсткість спереду, а відтак — більш точне керування. У задній частині цю роль виконує наскрізна вісь і втулка стандарту Boost.
Внутрішня проводка кабелів і тросів захищає їх від механічних ушкоджень, води та бруду, а рама стає чистою та ергономічною. Часте явище — це деренчання внутрішньої проводки під час катання нерівностями. Тут цей недолік усунуто технологією Smart Entry, адже всі сорочки тросів і боудени затискаються і проводяться під натягом, що знижує їхній шум і зношування від тертя всередині рами.
Float Link (принцип плаваючого амортизатора) також використовується в цій рамі. Основна ідея такої підвіски полягає в кріпленні амортизатора не прямо до рами, а через спеціальну кінематику, з'єднану з рухомою частиною. Це дає змогу амортизатору вільно переміщатися відносно рами та ефективніше реагувати на нерівності. Амортизатор також стає більш чутливим до дрібних і середніх ударних навантажень, адже він легко адаптується до зміни рельєфу, забезпечуючи постійний контакт коліс із землею.
Легке обслуговування забезпечується завдяки системі болтів, що вимагає тільки один інструмент. Самі болти оснащені спеціальною голівкою, що входить у відповідне заглиблення в рамі, що запобігає її обертанню. Це означає, що в рамі відсутнє різьблення, тому пошкоджені болти легко замінюються без складного ремонту рами. Внутрішня проводка також має свою технологію Down Tube Exit, завдяки якій байк з легкістю обслуговується, адже ви не витрачатимете багато часу на проводку інтерфейсів.
Сумісність з електронною системою передач від Shimano серії Di2 робить велосипед ще перспективнішим, якщо ви захочете перейти на найсучасніше обладнання. Виробник передбачив можливість установки електричних кабелів, батарей та інших деталей, необхідних для Di2.
Геометрія велосипеда занижена, що дає більше простору для маневрування на складному рельєфі. Пологий кут рульової та коротке пір'я надають байку більше спритності, забезпечуючи баланс між педалюванням у гору та маневровістю на трейлах. Позитивний вплив має і регульований підсідельний штир, що дає змогу змінювати посадку залежно від рельєфу.
Амортизатор Suntour Unair TR LOR8 відповідає за обробку нерівностей заднім колесом. Хід підвіски з Unair TR становить 120 мм. Амортизатор оснащений регулюванням відскоку, завдяки якому ви зможете налаштувати його під свій стиль їзди. Пристрій також оснащений гідравлічним блокуванням ходу, яке забезпечує локаут на 80% залежно від особливостей траси. Ця функція допоможе вам ефективніше розподіляти енергію залежно від умов.
Вилка Suntour XCR34 ходом 130 мм працює на базі повітряної пружини, яку легко адаптувати під необхідну вагу користувача шляхом нагнітання та стравлювання повітря. Вилка забезпечує переднє колесо постійним зчепленням навіть на складних ділянках, підтримуючи стійкість і керованість. На короні вилки є регулювання переднавантаження, що відповідає за підбір жорсткості роботи пружини, а знизу винесено регулятор відскоку. Вилку, як і амортизатор, також можна заблокувати, що дасть вам більше ефективності на рівній дорозі.
Трансмісія на 12 швидкостей Sram SX Eagle хоч і належить до недорогих, але має сучасні тенденції та технології топових групсетів. Вона зроблена для того, щоб у вас була можливість випробувати 12-швидкісну трансмісію, не переплачуючи великі гроші за весь велосипед. Особливістю цього групсета виступає широкий передавальний діапазон касети 11-50Т, завдяки якому ви з легкістю будете долати підйоми та підтримувати високу швидкість на рівному рельєфі. Система шатунів Sram X1 відрізняється від топових серій тільки більшою вагою і закріплена вона на каретці Sram Dub з малим за діаметром валом і чудовим захистом від пилу, води та бруду.
Гальмування здійснюється популярною дисковою гідравлікою початкового рівня Shimano MT200. Вона не вибаглива в обслуговуванні та забезпечує відмінне гальмівне зусилля навіть на затяжних спусках. Працює вона в парі з роторами 180 мм, що забезпечує контроль швидкості в різних умовах.
Колеса діаметром 29 дюймів складаються з міцних і легких алюмінієвих ободів і бустових втулок Shimano MT400. Втулки вирізняються надійністю і продуктивністю завдяки міцній наскрізній осі та полегшеним пром. підшипникам. Ротори закріплені на втулці за стандартом Centerlock, що розвантажує її лівий фланець і допомагає гальмам краще розсіювати тепло. За контакт із поверхнею відповідають покришки Maxxis Forekaster з агресивним шипованим протектором і технологією захисту від проколів EXO Dual. Завдяки захисту вони мають посилені боковини, що мінімізують "косі" удари та проколи.
Характеристики Merida ONE-TWENTY 400
Вилка: | масляно-повітряна (Suntour XCR34 LOR; Air; 130 STR; Tapered; lockout; 51mm fork offset) |
Задній амортизатор: | Suntour Unair TR LOR8; lockout |
Матеріал рами: | алюмінієвий сплав |
Тип рами: | ONE-TWENTY LITE; 120 STR |
Кермо: | MERIDA Expert CC; 740 WHB; 10 RHB |
Винос: | MERIDA Comp CC; 31.8 DSH; 6 ASD |
Гріпси: | MERIDA Comp EC |
Рульова колонка: | FSA NO.47 / 50 |
Сідло: | MERIDA COMP CC |
Підсідельний штир: | MERIDA COMP TR; 30.9 DSP; 0 SSB; S: 100 SPT - M/L/XL 125 SPT; |
Розмір коліс, дюймів: | 29 |
Тип коліс: | ободи зі шпицями |
Покришки: | Maxxis Forekaster; 29x2.35"; fold; TR EXO Dual |
Ободи: | MERIDA Comp CC; 20 IWR |
передня втулка: | Shimano MT400-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock |
Задня втулка: | Shimano MT400-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock |
Спиці: | Hardware Stainless |
Тип гальм: | дискові гідравлічні |
Переднє гальмо: | Shimano MT-200; 2 piston, ротор 180мм |
Заднє гальмо: | Shimano MT-200; 2 piston, ротор 180мм |
Кількість швидкостей: | 12 |
Шатуни: | Sram X1 1000 Eagle; 32 ATC |
Каретка: | BB Set Sram BB DUB PF MTB 92 |
Педалі: | немає |
Передній перемикач: | немає |
Задній перемикач: | Sram SX Eagle |
Манетки: | Sram SX Eagle |
Касета: | Sram PG-1210 Eagle; 11-50 ATC; 12 GER |
Ланцюг: | Sram SX Eagle |
Вага, кг: | 15,05 |