|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
⚠️ Зверніть увагу, що на основі наявності компонентів, виробник може змінювати комплектацію без попередження.
Варіанти кольорів Cyclone SX
Cyclone AX 29 - це новий гірський велосипед 2025 року випуску, розроблений для ефективного катання по горах і лісових маршрутах. Байк зібраний навколо легкої та міцної алюмінієвої рами, труби якої зварені за технологією італійського гладкого зварювання, що забезпечує надійність конструкції. Байк поєднує в собі якісні компоненти та сучасну геометрію, забезпечуючи комфорт під час катання в різних умовах. Виготовляється велосипед у трьох розмірах, завдяки чому будь-який користувач зможе вибрати відповідний за зростом байк.
Алюмінієва рама поєднує в собі легкість і міцність, адже сам матеріал широко використовується в велосипедній індустрії завдяки стійкості до навантажень і довговічності. Труби рами з'єднані за технологією італійського гладкого зварювання, що забезпечує акуратні шви і підвищує характеристики міцності конструкції. Заднє колесо фіксується віссю стандарту Boost, що збільшує ширину втулки, забезпечує більшу жорсткість заднього трикутника і підвищує стабільність колеса. Конусний рульовий стакан спереду підвищує жорсткість передньої частини велосипеда і, як наслідок, керованість. Геометрія забезпечує хорошу стійкість і контроль на спусках, а також підвищений комфорт під час тривалих заїздів. Троси і гідролінії заховані всередині рами, що надає велосипеду акуратного зовнішнього вигляду і захищає зазначені компоненти від забруднень і механічного пошкодження. Як доповнення на нижній і підсідельній трубах рами є місця фіксації фляготримачів.
Вилка Uding D5 ходом 100 мм дає змогу ефективно гасити удари на нерівностях траси, забезпечуючи комфорт і керованість без завищення ваги. Переднє колесо також кріпиться за допомогою осі Boost, що також підвищує керованість велосипеда. Вилка оснащена регулюванням відскоку, що дає змогу адаптувати підвіску під індивідуальний стиль катання і тип траси, а гідравлічне блокування ходу дає змогу відключити її роботу там, де це необхідно.
Трансмісія на 9 швидкостей зібрана на базі компонентів серії Shimano Cues, призначених для універсального використання на крос-кантрійних, трейлових і туристичних велосипедах. Це оновлена лінійка Shimano, яка орієнтована на довговічність і плавне перемикання в умовах інтенсивної їзди. Задній перемикач Shimano Cues RD-U4000-GS має середню довжину лапки, завдяки чому підходить для роботи з великим діапазоном зірок. Він також оснащений надійним механізмом утримання ланцюга, що дає змогу мінімізувати його спадання на нерівностях. Працює перемикач у парі з касетою Cues CS-LG400-9 з широким діапазоном 11-46T. Менша зірка касети дає змогу розвивати високу швидкість на рівних ділянках, а більша - забезпечує легкі передачі для крутих підйомів. Керування передачами здійснюється манеткою Cues SL-U4010-9R, що має ергономічний дизайн для швидкого перемикання передач. Її точна робота дає змогу плавно змінювати передачі, що важливо для збереження ритму на складних ділянках траси.
Дискові гідравлічні гальма Shimano BR-MT200 - це надійне і перевірене рішення початкового рівня, яке забезпечує потужне і стабільне гальмування з мінімальними зусиллями на важелі. Це особливо актуально на довгих спусках і в умовах мокрої ґрунтової траси. Ця система також славиться плавною модуляцією, даючи змогу максимально точно дозувати зусилля. Працюють гальма в парі з роторами діаметром 180 мм спереду і 160 мм ззаду. Передній ротор забезпечує необхідну потужність гальмування для керування велосипедом на складних ділянках, а задній - забезпечує додаткову потужність не блокуючи колесо.
Колеса діаметром 29 дюймів зібрані на базі міцних подвійних алюмінієвих ободів, стійких до деформації. Їхньою конструкцією передбачено встановлення безкамерних покришок, що в перспективі знизить ймовірність проколів і підвищить зчеплення з поверхнею завдяки можливості їздити на низькому тиску. Взуті вони в покришки з агресивним грязьовим протектором Kenda K1153 шириною 2.35", завдяки чому вілсет має хороший баланс між зчепленням і швидкістю. Обертаються колеса на надійних бустових втулках Solon з промисловими підшипниками всередині, що підвищує довговічність і накат коліс.
Характеристики CYCLONE SX
| Рама | Алюміній 6061, Італійське гладке зварювання, Boost 12x148мм дропаути, BSA, конусний рульовий стакан, внутрішня прокладка тросів та гідролінії, внутрішній шумопоглинач |
| Вилка | Uding D5 Boost, вісь 15*110мм, хід 100мм, повністю алюмінієва, регулювання відскоку, гідравлічний локаут |
| Винос | UUR, алюміній, ø31.8мм, довжина 60/70мм |
| Кермо | UUR, алюміній, ø31.8мм, ширина 740мм |
| Гальма | Shimano BR-MT200, дискові гідравлічні, ротори 180/160 мм |
| Ротор | Shimano F: SM - RT30 180/160mm. |
| Шатун | Prowheel CHARM-FD099A, довжина шатуна 175мм, алюмінієві, 32T |
| Педалі | VP-536 |
| Підсідельний Штир | UUR, алюміній, 31,6мм, 400мм, двухболтовий |
| Зад. перемикач | Shimano Cues RD-U6000-GS, 10/11 швидкостей |
| Касета | Shimano Cues CS-LG400, 10 швидкостей, 11-48T |
| Манетки | Shimano Cues SL-U6000-10R, 10 швидкостей |
| Каретка | NECO B910. 73x113.5мм |
| Втулки | SOLON передня: DH908TF 15х110 32сп / задня: DH908TR 12х148 32сп |
| Обід | DP27, алюмінієві, подвійні, можливо використовувати безкамерно, 32сп |
| Покришки | Kenda K1153 29x2.35" |
| Ланцюг | KMC X10 |
| Сідло | Selle Royal |


















