Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гравійний велосипед Marin HEADLANDS 2
Marin Headlands 2 - гравійний велосипед, який перейняв на себе все найкраще, що було доступно в серії Gestalt X. Він зібраний на карбоновій рамі, здатній відмінно гасити вібрації, і на 44 міліметрових покришках Vee Tire Co. G-Sport, що дають змогу їздити нерівними стежками та гравієм набагато швидше, ніж на шосейному байку.
Карбонова рама і вилка
Рама і вилка зроблені повністю з карбону, завдяки чому велосипед має дуже низьку вагу і високу торсіонну жорсткість, що значно збільшує вашу маневровість під час катання. Ви зможете легко перестрибувати через повалені колоди та каміння, а також проходити технічні сінглтреки. Варто зазначити, що карбон має природні характеристики пружності, завдяки чому здатний поглинати дрібні нерівності, знижуючи вібрацію, яка йде вам у руки та сідло. Деякі велосипедисти також відзначають його високі характеристики міцності та ремонтопридатності, завдяки чому цей матеріал стає дуже популярним для далеких поїздок.
Регульований підсідельний штир
На байк встановлений дропер з виносним регулюванням. Його основна особливість полягає в тому, що ручка регулювання вбудована прямо в лівий дуал, завдяки чому ви зможете швидко відрегулювати висоту сідла. У гравійному катанні важливо мати можливість швидко переходити від підйому до спуску і навпаки, чого і дає змогу досягти дана система шляхом зміни вашої посадки без потреби в зупинці. Ба більше, якщо ви подорожуєте природою, у вас завжди виникатиме потреба долати перешкоди, такі як струмки та річки. Завдяки дроперу ви зможете швидко опустити сідло вниз і безпечно зійти з велосипеда, що особливо зручно, якщо байк навантажений великою кількістю багажу.
Широкий кокпіт
Широкий кокпіт забезпечує високу стабільність і контроль під час швидкої їзди завдяки широкій базі керма. Це особливо корисно під час проходження технічно складних ділянок, на яких потрібен максимально точний контроль над велосипедом. У вас також буде широка опорна база для рук, завдяки чому знизиться навантаження на руки та збільшиться контроль. Широкий кокпіт також забезпечує широкий кут повороту керма, завдяки чому ви зможете швидше реагувати на різкі зміни маршруту і на появу перешкод.
Можливість перевезення багажу
На корпусі рами та вилки є велика кількість місць для розподілу багажу по всьому корпусу. Завдяки цьому ви зможете закріпити сумки так, щоб не порушувати баланс і знизити вплив ваги на керованість байком. Якщо місць кріплень буде недостатньо, ви зможете додатково встановити багажник і закріпити туди велику сумку. Варто зазначити, що всі троси проведені всередині корпусу велосипеда, завдяки чому вони не заважатимуть вам фіксувати необхідні речі. Сама ж проводка компонентів буде захищена від впливу вологи та бруду.
Безкамерний вілсет
Під час активної їзди широкі покришки приноситимуть вам задоволення як на гравійних доріжках, так і на гладкому ґрунтовому сінглтреку. Більш того, форма протектора дозволить вам підтримувати високу швидкість на рівних асфальтованих ділянках. Протектор гуми являє собою слікову центральну зону і рифлені бічні зони, завдяки чому велосипед має оптимальне зчеплення з різною поверхнею.
Базою вілсета служать міцні алюмінієві обода з подвійним профілем і втулки з кованого алюмінію на промислових підшипниках. Ця збірка стійка до високих навантажень і ударів, а втулки легко обертаються навіть під високою вагою велосипедиста і закріпленого на велосипеді багажу. Зафіксовані колеса в рамі за допомогою наскрізних осей, які забезпечують неперевершену міцність з'єднання.
Варто зазначити, що колеса повністю готові до безкамерного використання прямо з заводу, завдяки чому у цієї моделі великий потенціал у полегшенні. Ба більше, після переобладнання, колеса будуть незалежні від проколів.
Сучасна трансмісія та ефективні гальма
11-швидкісна трансмісія зібрана на базі гравійного групсета Shimano GRX, що працює точно і плавно в умовах бездоріжжя та великої тряски. Касета має передавальний діапазон від 11 до 42 зубів, що ідеально підходить як для швидкого темпу їзди на рівному асфальті, так і для подолання ґрунтових підйомів. Корпус заднього перкмикача GRX RX812 зроблений з використанням технології утримання ланцюга Shadow+, яка стабілізує перемикач, запобігаючи трясці ланцюга та покращуючи роботу трансмісії. Варто зазначити, що стабілізатор оснащений перемикачем, який дає змогу ввімкнути та вимкнути функцію підвищеного натягу ланцюга.
Дискові гідравлічні гальма чудово підходять для їзди в мокрих і брудних умовах, оскільки ви завжди триматимете байк під контролем, а не скрипітимете гумовими колодками по мокрому ободу. А важливим бонусом ви отримаєте відмінну модуляцію і мінімальну потребу в обслуговуванні.
Висновок
Якщо ви плануєте займатися велотуризмом, Headlands 2 готовий і до цього. Регульований підсідельний штир і безліч кріпильних бонок на рамі (15 шт. тільки на передньому трикутнику) дають змогу встановити повнорозмірні крила, багажники, фляготримачі та сумки для речей. А якщо ви вирішили пересісти на гравійний байк з гірського велосипеда, вам сподобається здатність Headlands 2 підкорювати легкі сінглтреки, ґрунтові траси, гравійні доріжки та асфальтовані магістралі.
Характеристики Marin HEADLANDS 2
Рама: Односпрямований карбон, Beyond Road Platform, внутрішня проводка, конусна рульова, кріплення багажника і крил, безліч кріплень для сумок і аксесуарів
Вилка: Marin повністю карбонова, конусний шток, Flat Mount Disc, кріплення багажника і крил, вісь 100х12мм
Шатуни: FSA Gossamer Pro, Megatooth 42T Chainring, BB386EVO алюмінієва вісь
Касета: Shimano CSM8000 11-Speed, 11-42T
Ланцюг: KMC Х11
Задній перемикач: Shimano GRX RX812 Shadow w / Clutch
Переднє гальмо: Shimano GRX BRX810, дискові, гідравлічні, ротор 160мм
Гальмівні ручки: Shimano GRX, гідравлічні, інтегрована манетка дропперу
Заднє гальмо: Shimano GRX BRX810, дискові, гідравлічні, ротор 160мм
Втулки: перед: Кований алюміній, 100x12мм, 6 болтів, пром. підшипники, 28сп / зад: Кований алюміній, 142x12мм, 6 болтів, пром. підшипники, 28сп
Ободи: Marin, алюміній, подвійні, внутрішня ширина 21мм, висота 21мм, підтримується безкамерне використання
Покришки: Vee Tire Co. G-Sport, 700cx44, підтримується безкамерне використання
Рульова колонка: FSA Orbit IS, пром. підшипники, 1 1/8 "x 1 1/2"
Підсідельний штир: TranzX YSP38 Dropper Post, хід 70мм/105мм, 27.2мм
Сідло: Marin Beyond Road Concept Elite
Кермо: Marin Compact, алюміній, баттинг, розгортка 16º
Винос: Marin 3D кований алюміній
Гріпси: Marin Tape, амортизуюча
Ручки перемикання: Shimano GRX STX801, 1x11-Speed, інтегрована манетка дропперу
Спиці: Нержавіюча сталь, 14g
Діаметр колеса: 28"/700С