Інший колір:
Merida One-Twenty 400 - універсальний трейловий велосипед на 29" колесах, розрахований на агресивні спуски та складні підйоми. One-Twenty 400 - початкова комплектація алюмінієвої версії рами, яка оснащена надійними компонентами за помірний цінник.
Раму зварено з труб алюмінієвого сплаву 6066 серії із застосуванням технології потрійного баттінга. Вона націлена на потовщення стінки труби в місцях підвищеного навантаження і на потоншення стінки в менш навантажених ділянках. Для ще більшого запасу міцності та жорсткості в рамі використовується конусний рульовий стакан і стандарт задньої осі 12x148 мм (Boost). Технологія Non-Slip Tightening передбачає використання болтів підвіски Torx T30 тільки з одного боку, завдяки їй унеможливлюється ризик прослизання болтів зі зворотного боку.
Технологія полірування швів, а також внутрішня проводка тросів і гідроліній надають рамі більш естетичного зовнішнього вигляду. Інтерфейси, проведені всередині рами, жорстко фіксуються, що дає змогу знизити рівень шуму під час катання. Приємним доповненням буде встановлений із заводу прогумований захист на нижньому пері та на трубі рами біля кареточного стакана. Перший запобігає брязканню ланцюгом об перо під час їзди нерівностями, а другий - захищає трубу від каміння, що летить у неї з переднього колеса.
Система задньої підвіски Float Link - це власна розробка компанії Merida. Принцип її роботи зав'язаний на рухомому кріпленні заднього амортизатора. Таким чином ви отримуєте якісне відпрацювання навіть найдрібніших нерівностей, а хід задньої підвіски відчувається чимось набагато більшим, ніж заявлені 120 мм.
Геометрія велосипеда розроблялася з прицілом на трейлове і даункантрі катання, а це означає, що байк вийшов універсальним і здібним як на спусках, так і при педалюванні в підйоми. За стабільність і впевненість на спускових ділянках відповідають параметри колісної бази (від 1130 до 1208 мм), кути рульової колонки (від 66.8 до 67.3) і показник Reach (від 415 до 475 мм). За маневреність і якісне педалювання в підйоми відповідають параметри довжини пір'я (від 430 до 435 мм) і кут підсідельної труби (від 75 до 75.5). Як можна бачити, всі ці параметри змінюються залежно від ростовки. Таким чином виробник подбав, щоб ви отримали саме ті їздові характеристики, які закладалися під час розробки.
Повітряний амортизатор SR Suntour Suntour Unair має у своєму арсеналі всі необхідні у своєму класі функції. Прапорець регулювання компресії дасть змогу заблокувати амортизатор під час їзди рівною поверхнею або розблокувати для відпрацювання всіх нерівностей. Крутилка відскоку дає можливість налаштувати швидкість розтиснення амортизатора після наїзду на перешкоду, ну а підкачка повітря дасть змогу правильно налаштувати потрібний тиск в амортизаторі точно під вашу вагу.
За зчеплення переднього колеса з поверхнею відповідає повітряно-масляна вилка Suntour XCR34 ходом 140 мм. Вона наділена міцним шасі з 34 мм ногами, конусним штоком і кріпленням колеса під вісь 15x110 мм Boost. У сукупності ці параметри забезпечують високу торсіонну жорсткість, що буде вельми доречним у поворотах на технічних трейлах. З налаштувань є можливість повітряного підкачування, а також регулювання відскоку і компресії.
Елементи трансмісії цілком представлені єдиною групою Shimano Deore M5100. Це сучасний 11-швидкісний групсет, що забезпечує широкий діапазон передач і радує своєю безвідмовною роботою в будь-яких сценаріях використання велосипеда.
Двопоршневі дискові гідравлічні гальма Tektro M275 у парі з роторами 180 мм забезпечують чудовий контроль швидкості на спусках із крутими ухилами.
Колеса зібрані на міцних 29" алюмінієвих ободах Merida Comp CC і втулках Shimano c промпідшипниками. Конструкція втулок з промисловими підшипниками вимагає до себе менше уваги та має набагато більший міжсервісний інтервал, на відміну від конструкції конус-чашка.
За зчеплення з дорогою відповідають покришки Maxxis Recon 2.4". Це добре зарекомендувала себе модель для щільних покриттів. Малюнок протектора складається з низькопрофільних шипів, розташованих близько один до одного. Така конфігурація забезпечує хороший накат по різних типах поверхні.
Елементи управління підібрані з компонентів власного виробництва. Алюмінієве кермо і винос з невеликим підйомом дають більш розслаблену і горизонтальну посадку. Ергономічне сідло Merida Comp SL оснащене кріпленням V-mount, яке дає змогу закріпити під ним ліхтар, підсідельну сумку або набір інструментів Merida. Сідло встановлено на дроппер Merida Comp TR з ходом від 100 до 150 мм у різних ростовках.
Характеристики Merida ONE-TWENTY 400 (2023)
Рама | ONE-TWENTY LITE алюміній. Хід задньої підвіски 120 мм. Стандарт осі 148x12 мм. Стандарт каретки BB92. |
Вилка | SR Suntour XCR34 LOR Air. Хід передньої підвіски 130 мм. Конусна. З блокуванням. Відсоток відстані від вілки 51 мм. |
Задній амортизатор | SR Suntour Unair TR LOR8 з блокуванням |
Втулка передня | Shimano MT400-B 110x15 мм передній вузол, 32 отвори для спиць. Центральна фіксація (Centerlock). |
Втулка задня | Shimano MT400-B 148x12 мм задній вузол, 32 отвори для спиць. Центральна фіксація (Centerlock). |
Система (шатуни) | Shimano Deore M5100, 32 зуба. Довжина шатунів: 170 мм-S, 175 мм-M та вище. |
Каретка | Shimano MT500-PA pressfit |
Задні звезды | Shimano Deore M5100, 11-51 зубів, 11 швидкостей |
Ланцюг | KMC X11 |
Ручки перемикання (манетки, дуали) | Shimano SL -MT500-L |
Передній переключатель | Відсутній |
Задній переключатель | Shimano Deore M5100 Shadow+ SGS |
Передні гальма | Tektro M275, 2 поршні |
Задні гальма | Tektro M275, 2 поршні |
Передній тормозний ротор | Shimano RT10, 180 мм |
Задній тормозний ротор | Shimano RT10, 180 мм |
Кермо | Merida Expert CC алюміній. Ширина 740 мм, підйом 10 мм |
Рульова колонка | FSA NO.47/50 |
Винос керма | Merida Comp CC алюміній. Діаметр 31.8 мм, кут нахилу 7°, довжина 60 мм |
Сідло | Merida Comp SL з кріпленням V-mount |
Підседільна труба | Merida Comp TR діаметром 30.9 мм, без зсуву. S: 100 мм, M: 125 мм, L/XL: 150 мм |
Ободи | Merida Comp CC алюміній. Внутрішня ширина 20 мм |
Спиці | Чорна нержавіюча сталь |
Покришка передня | Maxxis Rekon 29 x 2.4" східна |
Покришка задня | Maxxis Rekon 29 x 2.4" східна |
Максимальне навантаження | до 135 кг |