Кількість
|
Вартість
|
||
|
Інший колір:
Merida Reacto 7000 - це швидкий і аеродинамічний преміальний велосипед, оснащений електронною системою передач Sram Rival і карбоновими колесами. Він підійде велосипедистам, які цінують комфорт, швидкість, керованість і сучасні технології останніх років, що поліпшують ефективність педалювання на асфальтованих дрогах.
Створено для швидкої їзди
Згідно з тестами, для швидкості 45 км/год цьому байку потрібно 209 Вт, що на ват більше, ніж у попередника. Ця особливість виводить його в лідуючі позиції аеродинамічних шосейних велосипедів за версією німецького журналу Tour, який займався тестуванням різних моделей з однаковими параметрами.
Безумовно, аеродинаміка - це добре, але як вона відчувається в реальних умовах? Відповідь проста - високою швидкістю. Reacto 7000 - це один з тих велосипедів, які відмінно набирають швидкість і потребують менше зусиль для її підтримання, на відміну від шосейних велосипедів з традиційним профілем труб. Значний внесок у цю тенденцію вносять і колеса з високим профілем.
Завдяки товстому профілю труб, брак жорсткості не є проблемою. Ви з легкістю зможете підтримувати швидкість на рівних ділянках, а також під час інтенсивного педалювання в гірку.
Геометрія Reacto говорить про високу продуктивність. Кут рульової становить 73,5°, завдяки чому забезпечується хороша маневровість і керованість. Велосипед у розмірі М має верхню трубу завдовжки 560 мм і колісну базу 990 мм, що дає байку більше спритності та дає змогу впоратися з різкою зміною напрямку руху.
Як і в більшості аеродинамічних шосейних велосипедів, комфорт тут має другорядне значення. Reacto має жорстку і цілеспрямовану якість їзди, але якщо ви захочете її трохи пом'якшити, то зможете встановити покришки шириною до 30 мм. У стоці ж він оснащений гумою шириною 25 мм.
Вага велосипеда 8,85 кг для цієї цінової категорії - це не зовсім хороший показник, особливо на підйомах, але передачі з низьким передавальним співвідношенням частково усувають цей недолік. Ба більше, повна спрямованість байка на аеродинаміку робить вагу вторинним параметром, адже байк не призначений для постійного катання в гірській місцевості.
Рама і вилка
Компанія Merida класифікує свої рами за ступенем використання вуглецевого волокна в їхній конструкції: топові Reacto зроблені з карбону серії CF5, а Reacto 7000 - з трохи важчого карбону серії CF3. Але вага - це єдина їхня різниця, в іншому вони мають однакову геометрію і конструкцію.
Рама цього байка належить до четвертого покоління і, відповідно до останніх тенденцій, має більший кліренс, ніж у її попередників, а прокладка інтерфейсів тепер здійснюється через рульову колонку і стакан, що додає рамі більше естетики та аеродинаміки. Зовні байк має лаконічний вигляд: кожна труба плавно перетікає в іншу, і навіть вилка прилягає до рульового стакана та нижньої труби так, ніби є їхньою невід'ємною частиною. Верхні пір'я розташовані дуже низько, а затиск підсідельного штиря повністю інтегрований у раму, що також підвищує аеродинаміку.
Рама також орієнтована на жорсткість і ефективну передачу енергії, тому нижня труба, зона з'єднання нижніх пір'їн з кареточним вузлом, а також самі нижні пір'я мають великий діаметр. Вони надійно утримують заднє колесо і не згинаються під сильним натисканням ніг на педалі.
Комплектація
Велосипед 7000-ї серії комплектується бездротовим електронним групсетом початкового рівня Sram Rival eTap. Однак не варто обманюватися його статусом початкового рівня, адже в ньому зовсім не значні зміни, як порівняти з дорожчими електронними наборами Sram, наприклад, алюмінієві шатуни замість карбонових.
Істотною відмінністю компонентів Sram eTap від більшості пропозицій Shimano і Campagnolo виступають передні зірки, які набагато менші на відміну від останніх.
На Reacto 7000 встановлена пара зірок 48/35T, а не 50/34 або 52/36, як на аналогічній серії 105 Di2. Щоб компенсувати цей момент, касета Sram має діапазон від 10 до 36 зубів, що дає гарний розкид передавальних значень, а також комфортну нижню і високу передачі.
Час автономної роботи на хорошому рівні, тому міняти батарейки доведеться не часто, а зарядка не займає багато часу. У перемикачах передач використовуються батарейки - "монетки", які дуже легко замінити.
Гальмування здійснюється за допомогою гідравлічної системи Sram зі 160 мм роторами. Дана система дуже потужна і має відмінну модуляцію з мінімальною ймовірністю блокування.
У кокпіті використовується винос керма ACR від FSA, який дає змогу пропустити гідравлічні гальмівні лінії від керма всередину рами.
Карбоновий підсідельний штир Merida Team CW оснащений вбудованим габаритним світлом, яке забезпечує помітність на дорозі в темний час доби.
Котиться байк на колесах SL45 від Merida, які зібрані на базі карбонових ободів глибиною 45 мм. Це якісна аеродинамічна колісна пара, що забезпечує відмінні характеристики кочення. Взуті вони в преміальні покришки Continental GP5000, а за сумісництвом вони є одними з найкращих сучасних дорожніх шин на ринку з точки зору продуктивності та зчеплення. Велосипедні компанії часто жертвують гумою, тому покришки вищого класу з коробки - це великий плюс.
Висновок
Reacto 7000 - це високопродуктивний байк, що підкреслює свої аеродинамічні особливості не словом, а ділом, а високий рівень жорсткості дає змогу ефективно педалювати навіть стоячи на педалях.
Характеристики Merida REACTO 7000 (2023)
Рама | REACTO CF3 IV carbon. 700x30C max wheel size. 100x12/ 142x12mm axle standard. BB86.5 bottom bracket standard |
Вилка | REACTO CF3 IV Disc carbon. 700x30C max wheel size |
Педалі | N / A |
Система (шатуни) | Sram Rival eTap AXS 48-35 teeth, power meters. 165mm-XXS/XS, 170mm-S, 172.5mm-M, 175mm-L/XL |
Каретка | Sram Pressfit Dub, Presfit 86.5 |
Задні зірки | CS XG 1250 D1, 10-36teeth, 12 speeds |
Ланцюг | Sram Rival 12s |
Ручки перемикання (манетки, дуали) | Sram Rival eTAP AXS HRD |
Перемикач передній | SRAM Rival eTap AXS |
Перемикач задній | Sram Rival eTap AXS SS |
Гальмівні ручки | Sram ED Rival eTap AXS |
Передні гальма | Sram ED Rival eTap AXS hydraulic disk |
Задні гальма | Sram ED Rival eTap AXS hydraulic disk |
Ротор передній | Sram DB Rotor Centerlock Paceline 160mm |
Ротор задній | Sram DB Rotor Centerlock Paceline 160mm |
Ручки керма (гріпси, обмотка) | MERIDA ROAD Expert |
Кермо | Merida Expert CW aluminium. 380mm (XXS), 400mm (XS-S), 420mm (M), 440 (L-XL) |
Рульова колонка | FSA ACR |
Винос керма | FSA SMR ACR aluminium. -6° stem angle. 90mm-XXS/XS, 100mm-S, 110mm-M, 120mm-L/XL |
Сідло | Merida Expert SL, V mount including Merida mini tool |
Підседільна труба | Merida Team CW Aero shape, 15mm set back, carbon |
Колеса | Merida Team SL45 wheelset carbon. 100x12mm width front hub. 142x12mm width rear hub. 19mm inner width. 45mm height. center lock |
Шина передня | Continental Grand Prix 5000S TR 700 x 25C, fold, tubeless ready |
Шина задня | Continental Grand Prix 5000S TR 700 x 25C, fold, tubeless ready |
Максимальне навантаження | до 120 кг |
Додатково | Reacto light seat post + Battery |