Polygon Tambora G4 - це гравійний велосипед середнього рівня з яскравим дизайном від відомого Тайванського виробника, що створює висококласні моделі за хорошою ціною. Серед основних особливостей слід виокремити чудову геометрію, натхненну об'єднанням гірських і шосейних моделей з деякими сучасними особливостями, як-от подовжена колісна база й оптимальний кут рульової труби, а також нестандартний нахил задніх пір'їн рами, що надає велосипеду потрібну стійкість, точність і контроль на складних трасах. Рама велосипеда зроблена з алюмінію, а вилка з карбону, що також забезпечує йому необхідний баланс між легкістю керування і поглинанням дрібних вібрацій. Виготовляється велосипед у декількох розмірах, придатних для райдерів зростом від 150 до 195 сантиметрів.
Рама велосипеда зроблена з легкого і міцного алюмінію, а її труби зроблені з використанням технології гідроформінгу, завдяки чому вони отримали складну форму і перетин. Як наслідок, конструкція рами отримала високу торсіонну жорсткість, що підвищило характеристики керованості та маневреності, особливо на вузьких стежках. Рама також оснащена безліччю точок кріплення для розміщення багажу по всьому корпусу велосипеда, що в кінцевому підсумку дає більше балансу для розподілу ваги, а внутрішня проводка підвищує зручність кріплення багажу, бо вам не будуть заважати кабелі. Самі ж кабелі постійно захищені від механічного та погодного впливу, що подовжує їхній термін служби. Згідно з сучасними тенденціями, кабелі заходять у корпус рами через рульову колонку, що також робить велосипед мінімалістичним і ергономічним.
Карбонова вилка, встановлена спереду, має природну пружність і підвищену жорсткість, що надає велосипеду більшої керованості та комфорту під час подолання нерівних доріг.
Основна особливість геометрії велосипеда - це наявність унікальної технології зміни геометрії вилки і рами велосипеда "Flip Chip", яка дає змогу адаптувати велосипед до різних стилів їзди та умов. Обидві осі коліс мають два положення, що дає змогу обрати агресивну або більш комфортну посадку. Якщо вибрати агресивну опцію, велосипед стає більш маневреним і чутливим до управління, що позитивно впливає на швидкісну спортивну їзду з підвищеною реакцією велосипеда на дії велосипедиста. Це досягається за рахунок зниження висоти каретки та підвищення гостроти кута рульової. В іншому положенні осей досягається комфортне налаштування з більш високим розміщенням осей коліс, що робить велосипед стійкішим. Таке положення підходить для тривалих поїздок, гравійних доріжок або ж гірській місцевості, де важливий комфорт. У цьому разі висота каретки збільшується, що робить керування велосипедом менш різким, а сама каретка має менший шанс зачепити перешкоду.
Трансмісія на 10 швидкостей складається з компонентів Microshift групи Advent X, які володіють відмінним передавальним діапазоном у 436%, що всього на 4% поступається сучасним 12 швидкісним системам. Завдяки цій трансмісії ви зможете з легкістю долати затяжні підйоми та набирати високу швидкість на рівних дорогах. Шатуни закріплені на порожнистій алюмінієвій осі, що додає системі необхідної жорсткості та знижує загальну вагу велосипеда, а каретка, крізь яку проходить вісь, має підвищений захист від води та бруду, що подовжує термін служби системи.
Управління перемиканням і гальмуванням здійснюється за рахунок комфортних гравійних дуалів із завищеними осями ручок, завдяки чому вам буде комфортно пересуватися як у верхньому, так і в нижньому хваті.
Дискові механічні гальма Tektro MD-C550 відповідають за безпеку і контроль швидкості на дорозі. Каліппери оснащені двома активними поршнями та системою підведення колодок, завдяки чому гальма мають високу потужність і працюють без осічок. Ба більше, вони надійні та довговічні, а також легко ремонтуються навіть у польових умовах, що тільки підвищує практичність велосипеда, роблячи його ідеальним для далеких заїздів.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані на базі міцних і легких подвійних алюмінієвих ободів, стійких до ударних навантажень і деформації. У них заспицьовані надійні алюмінієві втулки з хорошим запасом міцності. Одягнений вілсет у грвійні покришки Vee Rail, заточені під швидкість Їхній протектор має центральні та перехідні односпрямовані шипи для хорошого накату, а також конусні шипи з боків для підвищення маневреності в поворотах. Боковина покришок має яскравий колір, завдяки чому ви будете помітні на проїжджій частині в темний час доби. Як завершальний штрих, покришки готові до безкамерного встановлення.