Кількість
|
Вартість
|
||
|
Інший колір:
Merida Big Trail 200 - це найпопулярніший гірський велосипед у серії, що володіє заниженою геометрією та ідеально підходить для трейлового катання, де потрібно постійно адаптуватися до змін рельєфу. Байк поєднує в собі простоту і низьку вартість обслуговування разом із широкими можливостями керованості та динаміки.
Легка і міцна рама виготовлена з алюмінієвого сплаву серії 6061. Складна форма труб досягнута завдяки застосуванню технології гідроформінгу. Цей процес дав змогу поліпшити торсіонну жорсткість, що, своєю чергою, підвищило керованість, особливо на вузьких і звивистих трасах. Вилка закріплена в конусному рульовому стакані, забезпечуючи надійне з'єднання і високу стійкість передньої частини велосипеда до екстремальних навантажень.
Виробник також передбачив внутрішню проводку тросів і гідроліній, забезпечуючи захист від вологи, бруду та механічних пошкоджень. Водночас обслуговування тросів і ліній залишається зручним завдяки легкому доступу через каретковий вузол. Додатково, рама має приховані місця кріплення для додаткового обладнання, такого як повнорозмірні крила, багажник, фляготримачі та підніжка. Це додає практичності та адаптивності велосипеду під різні потреби.
З геометричних особливостей варто відзначити рульову з кутом 65,5 градуса і кут підсідельної труби 75,5 градуса, що дає змогу розташувати стегна над кареткою для комфортного й ефективного педалювання в гірку в сидячому положенні.
Повітряна вилка SR Suntour XCM32 з ходом 120 мм відповідає за обробку нерівностей і підвищення комфорту під час катання по гірській місцевості. Попри те, що це аматорська модель, вона оснащена гідравлічним демпфером, який контролює швидкість стиснення і відскоку підвіски. Демпфер оснащений функцією блокування підвіски, яка дає змогу зафіксувати вилку в статичному положенні. Це доводиться до речі під час їзди рівними асфальтованими дорогами або іншими ділянками, де не потрібна амортизація, завдяки чому ви економите енергію на розгойдуванні.
Трансмісія на 9 швидкостей складається з групсета Shimano CUES , який являє собою надійне та ефективне обладнання для активного катання. У передній частині встановлена міцна, легка і жорстка система шатунів CUES U4000, яка забезпечує відмінну передачу енергії з педалей на заднє колесо, що важливо для ефективного подолання технічних трас.
Для руху ланцюга по касеті використовується задній перемикач CUES U4000 GS.
Касета LG300 має широкий діапазон (11-46Т), що забезпечує можливість набору високої швидкості на рівних ділянках і ефективного подолання підйомів. В її зубцях використовується технологія Hyperglide, яка забезпечує плавне ковзання ланцюга, чіткість перемикання і високу швидкість роботи трансмісії навіть під сильним натягом самого ланцюга.
Дискові гідравлічні гальма Shimano MT-200 відповідають за контроль швидкості. Їхня герметична конструкція забезпечує стабільну роботу в різних погодних умовах, включно з високою вологістю та брудом. Ба більше, завдяки спеціальному мінеральному мастилу всередині, вони краще захищені від перегріву, тому не втрачають працездатності навіть на затяжних спусках. Самі каліпери не потребують регулювання, оскільки колодки самі підводяться до ротора в міру зносу. Цей самий момент позбавляє їх потреби в частому технічному обслуговуванні, оскільки поверхня колодок стирається паралельно і не втрачає працездатності.
Колеса діаметром 29 дюймів складаються з оптимально підібраних компонентів, що забезпечують підвищену міцність і стійкість до деформації, а через свій розмір вони відмінно перекочують навіть великі перешкоди. Складаються вони з подвійних алюмінієвих ободів, агресивних покришок і надійних втулок. Фіксується вілсет за допомогою осей, які просмикуються крізь отвори в рамі та вилці, що зі свого боку збільшує жорсткість і міцність з'єднання. Варто зазначити, що обода розраховані під безкамерне використання, тому у коліс є потенціал для їхнього поліпшення.
Характеристики Merida BIG.TRAIL 200 (2024)
Рама | BIG.TRAIL TFS; MAT aluminium; 29x2.5" max. WHS; 148x12 AST; BSA BBR |
---|---|
Матеріал рами | Алюміній |
Технології рами | Internal Cable Routing, Down Tube Exit, X-Taper Headtube, Smooth Welding, Racelite 61 Aluminium, Techno Forming System, F-Mount, K-Mount, C-Mount |
Вилка | Suntour XCM32 DS; Coil; 120 STR; Lockout; 46mm fork offset; 29x2.4" max. WHS 15mm thru-axle 15*100 |
Тип вилки | Повітряна |
Бренд вилки | Suntour |
Хід вилки | 120 мм |
Тип гальм | Дискові гідравлічні |
Передні гальма | Shimano MT-200; 2 piston |
Задні гальма | Shimano MT-200; 2 piston |
Ротор передній | Shimano RT10; 180mm |
Ротор задній | Shimano RT10; 180mm |
Кількість швидкостей | 9 (1x9) |
Трансмісія | Shimano CUES U4000 |
Ланцюг | Shimano LG500 |
Касета (задні зірки) | Shimano LG300; 11-46 ATC; 9 GER |
Педалі | VP VPE-891 |
Система (шатуни) | Shimano CUES U4000; 32 ATC |
Розмір шатунів | 170 mm-S, 175 mm-M up |
Каретка | Shimano BB-UN101; 73mm |
Задній перемикач | Shimano CUES U4000 GS |
Задній шифтер | Shimano CUES U4000 |
Гріпси, Обмотка | MERIDA COMP EC |
Кермо | MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 740 WHB; 10 RHB |
Винос | MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 31.8 DSH; 7 ASD |
Розмір виноса | 50 mm all sizes |
Рульова | MERIDA M4455 |
Ободи, Колеса | MERIDA COMP TR; 29 IWR; MAT aluminium; Tubeless ready (tubeless tape and valves not included) |
Втулка передня | Shimano TC500-B; 100x15 WHF; 32 SPH; Centerlock |
Втулка задня | Shimano TC500-HM-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock |
Тип задньої втулки | Касетна |
Вісь задня | MERIDA COMP TR; including removeable lever, 6mm allen key |
Спиці | Black stainless |
Передня покришка | Kenda Regolith; 29x2.4"; wire |
Задня покришка | Kenda Regolith; 29x2.2"; wire |
Сідло | MERIDA COMP SL; V-mount |
Затискач | MERIDA COMP QR |
Підседільна труба | MERIDA COMP CC; MAT aluminium; 30.9 DSP; 0 SSB |
Камери | Ultralite-29 |
Дзвінок | YWS-Alloy |
Максимальна загальна вага | 135 кг |
Модельний рік | 2024 |