Інший колір:
Merida Big.Seven 60-2x - це середнього рівня гірський хардтейл з діаметром коліс 27.5", який ідеально підходить для універсальної їзди різними поверхнями, включно з ґрунтовими стежками та кам'янистими дорогами. Його основна перевага полягає у більш вертикальній посадці, що знижує навантаження на спину і плечі велосипедиста та дає змогу проводити триваліший час у сідлі, а надійна комплектація забезпечить впевненість у вашому запланованому маршруті.
Серцем велосипеда виступає міцна рама з алюмінію 6061, який вирізняється не тільки своєю жорсткістю, а й низькою вагою. У його виробництві було використано технологію гідроформінга і баттінга, завдяки чому труби отримали складну форму і профіль, а місця, що не піддаються високим навантаженням, були позбавлені товстих стінок. У результаті це дало велосипеду низьку вагу без втрати міцності, а також підвищену торсіонну жорсткість для кращої керованості на вузьких звивистих дорогах. Між собою труби зварені за допомогою гладких швів, що дає з'єднанням більше міцності, а також робить їх менш виразними, покращуючи зовнішній вигляд корпусу. Передній трикутник закінчується конусним кермовим стаканом, що забезпечує неперевершену стійкість до навантажень, а також високу жорсткість фіксації вилки, а відтак хороший контроль над переднім колесом. Усі троси та гідролінії прокладені всередині корпусу рами, а легкий доступ до них здійснюється з-під зони кареточного вузла. Такий тип проводки робить велосипед не лише ергономічним, а й захищає цільові компоненти від пошкоджень. Насамкінець, ви маєте можливість закріпити повнорозмірне крило, фляги для води, підніжку та багажник, що лише підкреслює практичність велосипеда.
Пружинна амортизаційна вилка Rock Shox Judy TK ходом 100 мм відповідає за поглинання нерівностей і за підвищення контролю над байком під час катання по гірській місцевості. У лівій нозі встановлено кручену пружину, яка хоч і не володіє можливістю тонкого регулювання під вагу користувача, проте вона не вимагає частого обслуговування і поглинає більш жорсткі удари. У правій нозі вилки встановлений гідравлічний демпфер, що відповідає за повільне стиснення і повернення вилки у вихідне положення. Обидва параметри регулюються, щоб відповідати вашому стилю їзди. Якщо ж ви плануєте пересуватися асфальтованою дорогою і не бажаєте, щоб підвіска забирала частину енергії, ви можете повністю заблокувати роботу підвіски за допомогою перемикача локаута.
Трансмісія на 18 швидкостей зібрана на базі компонентів аматорського рівня Shimano Acera та Altus, тож ви можете бути певними, що вони забезпечують гарний відгук у різних умовах, а також високу точність перемикання. Варто зазначити, що і касета, і зірки системи шатунів мають на борту технологію Hyperglide, яка застосовується до зубців зірок. Технологія передбачає, що зубці мають особливу форму для полегшення ковзання ланцюга, а отже, для поліпшення якості перемикання передач.
Дискові гідравлічні гальма Power DS100 відповідають за контроль швидкості та безпеку на дорозі. Вони являють собою потужну систему з мінеральним маслом усередині, стійким до перегріву, що забезпечує збереження ефективності гальмування навіть на затяжних спусках. До того ж ці гальма потребують мінімального обслуговування завдяки автоматичній підгонці відстані між колодками та ротором.
За контроль над гальмуванням і перемиканням відповідають моноблоки, що становлять собою єдиний корпус з гальмівними ручками та тригерними манетками перемикання передач. Додатково, вони оснащені читабельним дисплеєм для відображення поточного положення ланцюга.
Колеса діаметром 27.5" - це збалансоване поєднання маневровості, швидкості та надійності. Вони здатні впоратися з різними викликами на ґрунтовій, кам'янистій і гірській місцевості. Основу коліс складають надійні втулки, що фіксуються в дропаутах за допомогою швидкознімних осей, що спрощує обслуговування в поїздці. На них встановлені міцні подвійні алюмінієві обода, спроєктовані для високого навантаження і стійкі до деформації. Вдягнений вілсет в універсальні шиповані покришки, що мають хороше зчеплення як із ґрунтовими, так і з асфальтованими дорогами.
Характеристики Merida BIG.SEVEN 60-2X (2023)
Рама | BIG.SEVEN TFS III; алюміній; максимальний розмір коліс 27.5x2.25"; стандарт осі переднього колеса 135x9 мм; стандарт каретки BSA |
Вилка | Rock Shox Judy TK Coil; хід 100 мм; замок; зсув вилки 42 мм; максимальний розмір коліс 27.5x2.25" |
Втулка передня | Shimano TX505; ширина передньої втулки 100x9 мм; 32 отвори під спиці; Centerlock |
Втулка задня | Shimano TX505; ширина задньої втулки 135x9 мм; 32 отвори під спиці; Centerlock |
Педалі | VP VPE-891 |
Система (шатуни) | Shimano MT101-2; 36-22 зуби; довжина 170 мм-XXS/S, 175 мм-M/L |
Каретка | Shimano BB-UN100 |
Задні звізди | Shimano CS-HG200; 11-32 зуби; 9 швидкостей |
Ланцюг | KMC M99 |
Ручки перемикання | Shimano ST-EF505-2L / Shimano ST-EF505 |
Передній перемикач | Shimano FD-M2020-TS [2S] |
Задній перемикач | Shimano RD-M370 |
Передні гальма | Power DS100; гідравлічний дисковий гальмівний механізм з двома поршнями |
Задні гальма | Power DS100; гідравлічний дисковий гальмівний механізм з двома поршнями |
Передній ротор | Shimano RT10; 160 мм |
Задній ротор | Shimano RT10; 160 мм |
Кермо | Merida CC алюміній; ширина 690 мм; підйом 15 мм |
Рульова колонка | Merida M2345 |
Винос керма | Merida CC алюміній; діаметр 31.8 мм; кут нахилу 6°; 70 мм-XXS/S, 80 мм-M, 90 мм-L |
Сідло | Merida Sport Comfort |
Підсідельна труба | Merida CC алюміній; діаметр 30.9 мм; відхилення 15 мм |
Ободи | Merida CC алюміній; внутрішня ширина 17 мм |
Спиці | Чорна сталь |
Покришка передня | Merida K1080 27.5 x 2.2", міцна |
Покришка задня | Merida K1080 27.5 x 2.2", міцна |
Максимальне навантаження | до 130 кг |