Кількість
|
Вартість
|
||
|
Merida One-Forty 700 - агресивний трейловий двопідвіс, який може їхати вниз як ендуро байк і заїжджати вгору як кантрійник. У 2023 році Merida повністю переробила свої лінійки One-Forty та One-Sixty, наділивши їх новою рамою з прогресивною геометрією. One-Forty 700 - топова комплектація на алюмінієвій версії рами, вищою за яку є лише карбонові моделі. Саме ця версія вже отримала визнання в деяких іменитих закордонних виданнях.
Рама One-Forty 700 виготовлена з алюмінієвого сплаву 6066 серії. Під час виготовлення реалізується безліч процесів, спрямованих на надання жорсткості в особливо навантажених точках і зниження ваги там, де це можливо. Конусний рульовий стакан і кріплення задньої осі 12x148 мм Boost - як якісь негласні стандарти для міцних і надійних сучасних рам. Про зовнішній вигляд теж ніхто не забув: у рамі застосовуються технології полірування зварних швів, а також прихована в рамі внутрішня проводка тросів і гідроліній зі входом у рульовий стакан.
Fast Kinematic - передова розробка компанії Merida серед систем підвісок. Принцип її роботи заснований на пір'ї заднього трикутника, що підгинаються, і короткому лінку амортизатора. Кожен з 5 доступних розмірів рами має свою прогресивність підвіски, завдяки цьому вдалося досягти однакових їздових характеристик для легких і важких райдерів. У місці кріплення задніх пір'їн до лінку є фліп-чіп, який дає змогу використовувати 29" або 27.5" ззаду.
Геометрія розроблялася під трейлове та олл маунтін катання. У підсумку ми отримуємо стабільну і передбачувану поведінку велосипеда на спусках, ну а в підйомах він майже нічим не поступається крос-кантрійникам. Незважаючи на хід підвіски 150\143 мм перед\зад, у тестах західних оглядачів, One-Forty 700 отримала звання найшвидшого байка на підйомах у своєму класі. Усі параметри геометрії вельми сучасні, Reach варіюється від 426 до 535 мм, кут рульової 65 градусів у всіх ростовках, а задні пір'я 437.5 мм.
Повітряний амортизатор Rock Shox Deluxe Select+ служить частиною підвіски. Його демпфер має необхідні налаштування регулювання компресії та відскоку, а повітряна пружина DebonAir дає змогу налаштувати амортизатор під вагу райдера. Перевагою буде можливість встановлення проставок у повітряну камеру, так званих Bottomless Tokens, які використовуються для збільшення прогресії.
Повітряна вилка Marzocchi Bomber Z1 - це топовий продукт у лінійці однокоронних вилок бренду. Міцне шасі, засноване на 36 мм ногах, дає чудову торсіонну жорсткість. За налаштування вилки під вагу райдера відповідає повітряна пружина, а за налаштування компресії та відскоку - гідравлічний демпфер GRIP. Цей девайс - дітище компанії Fox, яка викупила бренд Marzocchi кілька років тому.
Трансмісія представлена компонентами Shimano Deore, SLX і XT. Працюючи в тандемі, трансмісія забезпечує плавність і точність перемикання. Задній перемикач оснащено фрикційною муфтою Shadow+, активуючи яку, ви отримуєте меншу тряску ланцюга на складних ділянках рельєфу. Така схема чудово поєднується з Narrow Wide зіркою, що зводить до мінімуму ймовірність спадання ланцюга. Передня зірка і шатуни, від бренду Race Face, серії Aeffect. Це міцні та легкі компоненти з кованого алюмінію, які витримують навіть найсуворіші навантаження.
4-х поршневі дискові гідравлічні гальма Shimano SLX в парі з 203 мм роторами забезпечать значну потужність гальмування на найдовших ділянках з крутим ухилом. Деякі виробники намагаються заощадити, встановлюючи ротор меншого діаметра на заднє колесо. Merida не пішла цим шляхом, і встановила великі ротори спереду і ззаду. Перевагою такого підходу буде менше нагрівання під час тривалого гальмування.
Колеса зібрані з міцних 29" алюмінієвих ободів Merida Expert TR, а також накатистих і надійних втулок Shimano SLX. Колеса підтримують встановлення шин безкамерно. Серед переваг безкамерки можна відзначити кращий накат, невелике зниження ваги, можливість їзди на більш низькому тиску, і можливість забути про дрібні проколи. На обіддя встановлена агресивна гума для ґрунтів від Maxxis. Minion DHF 2.5" спереду і Dissector 2.4" ззаду. Великі та високі шипи розташовані далеко один від одного, що дасть вам ультимативне зчеплення практично на будь-яких поверхнях.
Елементи управління підібрані за сучасними стандартами. Кермо і винос діаметром кріплення 35 мм дають більшу жорсткість при меншій вазі. Кілер фіча в новій One-Forty - регульований підсідельний штир (дроппер) Merida Comp TR, який володіє значним ходом 230 мм, з можливістю регулювання кожні 30 мм. Таким чином виробник подбав про можливість адаптувати вашу посадку в залежності від типу рельєфу.
Характеристики Merida ONE-FORTY 700
Рама | ONE-FORTY LITE III |
Вилка |
Marzocchi Z1, хід 150 мм, конічна, зміщення вилки 44 мм |
Задній амортизатор |
Rock Shox Deluxe Select+ |
Втулка передня | Shimano SLX, 110×15 WHF, 32 SPH, Centerlock |
Втулка задня | Shimano SLX; 148x12 WHR, 32 SPH; Centerlock |
Педалі | Не комплектується |
Система (шатуни) | Race Face Aeffect, зірка 32 ATC, довжина 170 мм-S, 175 мм-M |
Каретка | Race Face BSA 68/73 – 24 мм |
Задні зірки | Shimano Deore M6100, зірки 10-51 ATC, 12 швидкостей |
Ланцюг | KMC X12 |
Ручки перемикання (манетки, дуали) | Shimano SL -MT500-IL / Shimano XT, Multi Release |
Перемикач задній | - |
Передні гальма | Shimano SLX M7120, 4 piston |
Задні гальма | Shimano SLX M7120, 4 piston |
Ротор передній | 203 мм, Shimano RT64 |
Ротор задній | 203 мм, Shimano RT64 |
Кермо | MERIDA TEAM TR, алюмінієвий, довжина 780 мм |
Рульова колонка | MERIDA 8151 |
Винос керма | MERIDA EXPERT eTRII, алюміній, 35 мм діаметр, 0° кут, 50 мм всі розміри |
Сідло | MERIDA EXPERT SL |
Підседільна труба | MERIDA TEAM TR, діаметр 34.9 мм, відступ 10 мм, хід 30-230 мм |
Ободи | MERIDA Expert TR, 29 мм внутрішня ширина, готовий безкамерний (безкамерна стрічка та клапани не включені) |
Спиці | Double Butted Black stainless |
Шина передня | Maxxis Minion DHF, 29×2.5", fold, TR EXO 3C MaxxTera |
Шина задня | Maxxis Dissector 29×2.4", fold, TR EXO+ MaxxTerra |
Максимальне навантаження | до 115 кг |