Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ендуро велосипед Merida One Sixty 6000
Merida One Sixty 6000 - це оновлений двопідвісний ендуро велосипед, в якому виробник переглянув безліч фундаментальних аспектів. Він призначений для подолання бездоріжжя, складних технічних трас і гірських рельєфів, а сприяє цьому підвіска ходом 170 мм. Тепер це безкомпромісний і гнучкий у регулюваннях байк із переробленою кінематикою підвіски та системи розмірів.
Ключові особливості рами
Рама повністю зроблена з карбону CF4, завдяки чому вона має високі характеристики жорсткості та міцності, а також низьку вагу. Однак, це лише мала частина її переваг, адже виробник заклав безліч технологій для досягнення максимальної ефективності та комфорту.
Кінематика Fast
Кінематику підвіски Flexstay Adjustable Size Tuned (FAST) можна налаштувати під використання з колесами 29" або Mullet Setup (27.5" ззаду і 29" спереду), але геометрія не зміниться. Ба більше, у кожного розміру рами своя прогресія і велосипедисти різного зросту та ваги можуть відчути всі переваги від підвіски велосипеда Sixty. Тепер важчі райдери не пробиватимуть амортизатор, а легші зможуть використовувати весь його хід.
Вигнуте пір'я
Конструкція заднього трикутника з вигнутими пір'ям підвищує жорсткість задньої частини велосипеда у всіх ключових місцях, а також прибирає потребу у великій кількості підшипників, що, як наслідок, знижує масу велосипеда.
Адаптивна геометрія
З продуманою геометрією і підвіскою велосипеда ви зможете встановлювати як 27.5", так і 29" колесо ззаду, проте ключові параметри геометрії не зміняться. Ба більше, хід підвіски з великими колесами дорівнює 171 мм, а з малими - 162 мм.
Фліп-чіп підвіски
Якщо ви плануєте експериментувати з розмірами заднього колеса, то завдяки фліп-чіпу це не призведе до проблем з геометрією. Як правило, заміна більшого колеса, на колесо меншого діаметру призводить до змін геометрії, але завдяки даній технології ви збережете геометрію такою, якою вона і була задумана виробником. Досить просто відкрутити болти та переставити їх в інші отвори лінка.
Дроппер Merida Team TR
Спеціально розроблений регульований підсідельний штир розв'язує проблему надто довгої або надто короткої труби. Дроппер має дуже великий хід у 230 мм, проте опускається він аж до 30 мм.
Внутрішня проводка
Кабелі та троси прокладені всередині рами, а укладені та закріплені вони таким чином, що не видають шуму під час катання складними трасами.
Універсальна система болтів
Ця система дає змогу затягувати осі підвіски, використовуючи лише один ключ, що робить обслуговування та налаштування легкими та комфортними.
Фляготримач Fidlock
Байк оснащений магнітним тримачем Fidlock, який забезпечує легкий доступ до пляшки з водою без зайвого клопоту. Вам буде достатньо лише провернути флягу, щоб від'єднати її або закріпити назад.
Кріплення для запасної камери
На рамі є спеціальне кріплення, яке дає змогу з легкістю перевозити камеру і картридж CO2.
Кейс із мультитулом
Під сідлом є спеціальний контейнер, в який поміщений мультитул. Завдяки цій особливості у вас завжди буде під рукою інструмент для налаштування.
Відсік для обслуговування та зберігання
На нижній трубі є спеціальний відсік з кришкою, через який здійснюється доступ до внутрішньої проводки. Ба більше, всередині можна розмістити необхідні в дорозі предмети, що позбавить вас рюкзака.
Інтегроване захисне крило
На нижніх пір'ях рами є крило, що захищає підвіску від потрапляння на неї бруду і води з заднього колеса. Якщо ж довжини цього крила вам буде недостатньо, ви завжди зможете встановити більш подовжену версію.
Система амортизації
Серцем підвіски виступає задній амортизатор Rock Shox Super Deluxe Select+ і вилка Rock Shox Zeb Select. Обидві вони працюють на базі повітряної пружини, яка легко регулюється індивідуально під вашу вагу шляхом нагнітання або стравлювання тиску повітря всередині.
Задній амортизатор оснащений повітряною пружиною DebonAir+ з регульованою позитивною і негативною камерами для ідеальної роботи підвіски. Другою особливістю виступає система Hydraulic Bottom Out, яка обмежує потік оливи на останніх 20% ходу, забезпечуючи в такий спосіб прогресію та запобігаючи різким просадкам амортизації. На корпусі пристрою передбачено регулювання відскоку з роликом на 15 клацань, а також перемикач компресії, який працює між відкритим режимом і повним блокуванням.
Амортизаційна вилка RockShox ZEB Select розроблена спеціально для ендуро дисципліни. Вона має ноги діаметром 38 ммм, що дає їй більше міцності та жорсткості, забезпечуючи керованість і підвищений контроль над велосипедом. У лівій нозі вилки вбудовано вилкову пружину DebonAir+, що забезпечує баланс між легким страгуванням і прогресією до кінця ходу. У правій нозі встановлений демпфер Charger RC, що відповідає за низькошвидкісне стиснення і відскік. Обидва параметри також регулюються індивідуально під стиль катання.
Трансмісія і гальма
12-швидкісна трансмісія представлена групою компонентів Shimano SLX з касетою діапазоном 11-51Т і зіркою на 32 зуба, що забезпечує хороші передавальні значення як для підтримання високої швидкості на рівних ділянках, так і для ефективного педалювання в гору. Задній перемикач і касета ефективно працюють разом, оскільки перший обладнаний технологією натягу ланцюга Shadow+ і зубцями, що полегшують ковзання ланцюга Hyperglide. Завдяки вищевказаним технологіям трансмісія відмінно показує себе в складних умовах з великою тряскою. Манетка перемикання XT серії дає змогу швидко адаптуватися для педалювання в гору, оскільки має можливість знизити передачу на 3 зірки одним натисканням.
За гальмування відповідає чотирипоршнева дискова гідравлічна система з роторами 203 мм, яка відмінно показує себе на складних затяжних спусках, забезпечуючи підвищену безпеку і контроль. У дію гальма приводяться всього одним натисканням пальця на ручку завдяки технології Servo Wave.
Оптимальні колеса
Колеса діаметром 29 і 27.5 дюймів ідеально підходять для технічних трас і встановлюються на велосипед залежно від ростовки рами. Однак якщо ви хочете кататися на споті, то ви зможете вибрати концепцію Mullet Setup. За зчеплення з поверхнею відповідають круті агресивні покришки, які забезпечують хороший рівень зчеплення з пухкою землею як на прямій, так і на різких поворотах.
Характеристики Merida ONE-SIXTY 6000 (2023)
Рама | ONE-SIXTY CF4 III carbon. 171mm suspension travel mullet / 162mm suspension travel 29". 29 x 2.5" max. wheelsize. 148x12mm axle standard. BSA bottom bracket standard |
Вилка | Rock Shox Zeb Select Air. 170mm suspension travel. Tapered. 44mm fork offset, 29 x 2.6" max. wheelsize |
Задній амортизатор | Rock Shox Super Deluxe Select+ platform |
Втулка передня | Shimano SLX 110x15mm width front hub, 32 spoke holes. Centerlock |
Втулка задня | Shimano SLX 148x12mm width rear hub, 32 spoke holes. Centerlock |
Педалі | N / A |
Система (шатуни) | Race Face Turbine, 32 teeth |
Каретка | BB, BSA 73mm– Ø30mm, Ext. Seal |
Задні зірки | Shimano SLX, 10-51 teeth, 12 speed |
Ланцюг | KMC X12 |
Перемикач задній | Shimano SLX M7100 Shadow+ SGS |
Передні гальма | Shimano SLX M7120 4 piston |
Задні гальма | Shimano SLX M7120 4 piston |
Ротор передній | Shimano RT64 203 mm |
Ротор задній | Shimano RT64 203 mm |
Кермо | Merida Team TR aluminium. 780mm width, XS/S 18mm rise, M/L/XL 30mm rise |
Рульова колонка | Merida 8151 |
Винос керма | Merida Expert eTRII aluminium. 35mm diameter, 0° stem angle, 40 mm |
Сідло | Merida Expert SL V-mount incl. MERIDA minitool |
Підседільна труба | Merida Team TR 34.9mm diameter, 0mm setback, 30-230mm travel seatpost |
Ободи | Merida Expert TR aluminium. 29mm inner width. Tubeless ready (tubeless tape and valves not included). rear 27.5" up to Size M, rear 29" L & XL |
Спиці | Double Butted Black stainless |
Шина передня | Maxxis Assegai 29 x 2.5" fold. TR DD 3C MaxxGrip |
Шина задня | Maxxis DHR II 27.5 x 2.4" XS/S/M 29 x 2.4" L/XL fold. TR DD 3C MaxxTerra |
Максимальне навантаження | до 135 кг |
Вага | 15.67 кг |