Marin Rift Zone 1 - це чудовий і сучасний трейловий короткохідний двопідвіс від Американського виробника, зібраний на базі алюмінієвої рами та великих 29-х коліс. На ринку його виділяє псевдо-чотирихважельна підвіска з ходом 125 мм і сучасна рама з довгою колісною базою, призначена для затяжних швидкісних спусків з відмінною керованістю і стійкістю. Виготовляється велосипед у чотирьох розмірах (S, M, L, XL), завдяки чому будь-які трейл-райдери зростом від 160 до 193 см можуть випробувати його в справі.
Рама створена на базі алюмінієвого сплаву серії 6061, а її труби було відлито з використанням технології гідроформінгу, що поліпшило її торсіонну жорсткість і керованість завдяки складному профілю та формі труб. Усі інтерфейси проводяться всередині рами та всередині заднього трикутника, забезпечуючи їхній захист від забруднення та можливих пошкоджень під час екстремальної їзди. Внутрішнє прокладання кабелів уже не новина, однак укладання дротів усередині задніх пір'їн являє собою сучасне інноваційне рішення. Додатково, у велосипеді вже передбачені отвори для виведення манетки дропера на кермо.
Заднє перо рами захищене гумовою проставкою, яка запобігає відшаруванню фарби внаслідок ударів ланцюга. Заднє колесо фіксується в рамі на адаптері від стандарту Boost до осі 141, але в разі заміни втулки можливе встановлення на вісь Boost 148 мм. Стандарт Boost збільшує жорсткість колеса, оскільки дистанція між фланцями збільшується на 6 мм, що відповідно збільшує "парасольку" спицівки. У результаті задня частина велосипеда стає міцнішою і жорсткішою, а прозір між пір'ям розширюється, даючи змогу комфортно їздити на більш агресивних, широких шинах.
Поглинання нерівностей заднім колесом здійснюється псевдо-важільною одношарнірною підвіскою MultiTrac, з амортизатором X-Fusion O2 Pro R, модифікованим для сумісності з цією рамою. Хід підвіски становить 130 мм, чого вистачає для їзди трейлами або легкого ендуро. Розроблено підвіску так, щоб ефективно поглинати сильні удари та не забирати енергію у велосипедиста через розгойдування. Повітряний амортизатор X-Fusion O2 Pro R має низький коефіцієнт стиснення повітряної пружини для лінійної роботи, а налаштування стиснення і відскоку дасть змогу відрегулювати підвіску під ваш стиль їзди.
Повітряна вилка X-Fusion Slide Boost RC забезпечує постійний контакт переднього колеса з дорогою. Вона не залежить від ваги користувача, оскільки легко регулюється шляхом збільшення тиску в повітряній камері, а регулювання стиснення і відскоку дасть вам змогу адаптувати її як під жорсткі приземлення, так і під дрібні купини. Хід вилки становить 140 мм, завдяки чому ви зможете долати складні перешкоди у вигляді глибоких ям, великих коренів дерев і каміння, а також пом'якшувати складні та часті перепади висот.
Трансмісія на 11 швидкостей складається з компонентів Shimano Deore RD-M5100, Sunrace і Marin. Комбінація касети Sunrace із зірками 11-51Т і системи шатунів Marin на 32 зуби забезпечують вкрай широкий діапазон, що дає змогу легко підійматися на гірки та проходити затяжні сінглтреки вниз по схилу. Фіксується система шатунів на каретці закритого типу, яка захищена від потрапляння всередину піску, бруду і води, що забезпечує її ресурс роботи на кілька тисяч кілометрів без заміни. Задній перемикач зроблений з використанням технології Shadow, яка являє собою спеціальну муфту перемикання стабілізатора ланцюга. Цей стабілізатор у ввімкненому стані знижує тряску ланцюга під час їзди по складному рельєфу, що забезпечує трансмісії точність і плавне перемикання, а також низький рівень шуму. Якщо ви плануєте пересуватися по асфальту, стабілізатор можна відключити для економії енергії. Керування перемиканням здійснюється тригерною манеткою, яка комфортно використовується тільки одним пальцем.
Контроль швидкості здійснюється за допомогою дискових гідравлічних гальм Tektro HDM-280. Це прості та потужні гальма, які мають сильнішу потужність, ніж механічні моделі. Вони також закриті від зовнішніх подразників, тому їхня робота не залежить від погодних умов. Вони також не потребують постійного налаштування, оскільки колодки підводяться до ротора в міру зносу самостійно, а технічне обслуговування потрібно проводити тільки раз на сезон.
Колеса діаметром 29 дюймів зібрані на базі стійких до навантажень алюмінієвих ободів з подвійним профілем, які обладнані спеціальними пінами для надійного утримання спиць в ободі. Обертаються вони на втулках з міцного кованого алюмінію. За контакт із поверхнею відповідають ґрунтові шиповані покришки Vee Tire Co. Crown Gem створені з урахуванням вимог до швидкості та зчеплення. Вони забезпечують відмінну прохідність поворотів, гальмівну здатність і хороший накат на різних поверхнях. Варто зазначити, що покришки були зроблені з компаунда Dual Control, який являє собою два види матеріалів, що допомагають в управлінні швидкістю і загальним контролем завдяки перепаду жорсткості 56A в центрі та 48A з боків. Якщо ж ви бажаєте бути менш залежним від проколів, а також зменшити вагу вілсета і збільшити його накат, виробник передбачив можливість переобладнання коліс безкамерно прямо з заводу. Ба більше, технологія B-Proof, що використовується в гумі, робить покришки менш схильними до втрати тиску повітря.
Характеристики Marin RIFT ZONE 1 29"
Рама
All New Series 3 6061 Aluminum, 29” Wheels, 130mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 141 Boost Spacing (upgradable to 148x12), 73mm Threaded BB w/