Кількість
|
Вартість
|
||
|
Гравійник GT Grade Expert
GT Grade Expert - це гравійний велосипед для універсального використання, який підходить для активного катання лісовими стежками та дорогами з дрібним камінням. Ви зможете використовувати байк як снаряд для підтримки форми. Однак він має хороші можливості як транспорт для далеких поїздок та туристичних подорожей, оскільки безліч можливостей фіксації багажу.
Рама та вилка
Серцем велосипеда служить технологічна рама з алюмінієвого сплаву, що поставляється з колесами 700C-37C, але має можливість встановлення ширшого вілсету розміром 650b-42. Основною особливістю рами є запатентована мікропідвіска для гасіння вібрацій заднього колеса, створена завдяки поєднанню двох технологій: Float Seat Stays і Triple Triangle.
Технологія Triple Triangle - це покращена конструкція заднього трикутника, що підвищує поперечну жорсткість у зонах, які найбільше схильні до торсіонних навантажень. Технологія Float Seat Stays є плавучою конструкцією підсідельної труби. Верхнє пір'я заднього трикутника в цьому випадку приварене не до підсідельної труби, а до верхньої труби рами, трохи ближче у бік рульової колонки. Завдяки цьому задній трикутник здатний виконувати функцію короткохідної підвіски, поглинаючи вібрації, що припадають на заднє колесо. Торсіонна жорсткість зберігається завдяки Triple Triangle, тому ви можете бути впевнені, що рама не буде гуляти горизонтально. Вилка фіксується в конусну рульову колонку, що витримує високі навантаження.
Рама сумісна з гідравлічним регульованим по висоті підсідельним штирем, який дозволяє міняти посадку не спішуючись з велосипеда. На рамі є багато місць для сумок і інструментів, а спереду на вилці можна закріпити дві великі фляги з водою. На підсідельній трубі є фіксатор, що знімається, для опціонального монтажу захисного крила. Гарантія на раму складає 2 роки на брак. Вона розширюється до довічної гарантії, якщо ви зареєструєте велосипед на офіційному сайті GT після придбання.
Ультралегка вилка зроблена з карбонового волокна. На додаток, з карбону зроблений конусний шток. Завдяки даному матеріалу вилка дуже легка і жорстка, одночасно з цим вона досить пружна, що дозволяє гасити вібрації, що припадають на неї, від дрібного каміння.
Трансмісія та гальма
Трансмісія на 20 швидкостей (2х10) зібрана на базі компонентів Shimano Tiagra та GRX. Задній перемикач Shimano GRX RX400 обладнаний багатьма корисними технологіями. Перша й основна — це Shadow RD+,стабілізатор, що запобігає вібрації та скиданню ланцюга, що безпосередньо впливає на якість роботи трансмісії на гірській місцевості. Даний стабілізатор оснащений регулюванням натягу ланцюга, а також має можливість увімкнення та відключення функціонала повністю. Лінки перемикача, а також кожен ролик обертаються на підшипниках, що прибирає неприємне заїдання пристрою. Передній перемикач Tiagra фіксується на рамі за допомогою кріплення Braze On. Він обладнаний довгою лапкою для більш точної та ефективної роботи.
Гальмування здійснюється за допомогою дискових гідравлічних каліперів Tiagra. Сам гальмівний супорт обладнаний охолодженням колодок, завдяки чому вони функціонують навіть у складних умовах. З поверхнею ротора контактують органічні колодки, які мають гарну модуляцію і повну безшумність.
Управління перемиканням швидкостей та гальмуванням здійснюється за допомогою дуалів Tiagra. Від дуалів до перемикачів йдуть троси з покриттям Optoslick, завдяки якому знижується тертя всередині боудена, а сам трос добре захищений від корозії. Гальмівні ручки мають вбудоване регулювання досяжності, завдяки чому їх можна налаштувати під індивідуальні особливості ваших рук.
Колеса
Вілсет зібраний на базі подвійних алюмінієвих ободів, стійких до ударних навантажень. У них захищені надійні втулки бренду Formula з типом кріплення гальмівного ротора Centerlock. Завдяки цьому кріпленню ротор надійно утримується на втулці та не має мікролюфтів, а все навантаження рівномірно розподіляється по колу втулки. Як наслідок, ефективність гальмування помітно покращується, а самі втулки набагато легше обслуговувати через швидкий демонтаж і монтаж ротора.
За контакт із поверхнею відповідають гравійні покришки WTB Riddler TCS Light. Вони мають універсальний малюнок протектора з дрібними шипами по центру, і великими з боків, завдяки чому забезпечується хороша швидкість на прямій рівній дорозі та надійне зчеплення на поворотах або при їзді по ґрунту.
Колеса із заводу готові до безкамерного використання, завдяки чому ви одразу зможете їх переобладнати, маючи при собі герметик, фліппер, безкамерні ніпелі та насос. Безкамерні колеса будуть ще легшими, накатистішими й стійкішими до проколів.
Висновок
GT Grade Expert - це хороший і надійний велосипед не лише для тривалих пригод, але й комфортного проведення часу у вихідні дні. Він оснащений сучасними технологіями та корисними перевагами, які роблять його експертом у подоланні ґрунтових стежок, гравійних стежок доріг та галасливих асфальтованих вулиць мегаполісів.
Характеристики:
Рама | Grade Alloy Frame, Triple Triangle Design feat. Floating Seatstays,12x142 Thru Axle, Flat Mount Disc, Tapered Headtube, External DropperCompatible, |
---|---|
Вилка | Grade Carbon Fork, Tapered Carbon Steerer, 12x100 Thru Axle, Flat MountDisc |
Руль | GT DropTune RS, Alloy, 10° Flare |
Рульова колонка | FSA No.44, Integrated, Sealed Bearing |
Винос | GT 3D Forged Alloy, 31.8 |
Гальма передні | Shimano Tiagra Hydro Disc, 160mm RT10 Rotor |
Гальма задні | Shimano Tiagra Hydro Disc, 140mm RT10 Rotor |
Касета | Shimano HG500, 11-34, 10-speed |
Манетки | Shimano Tiagra |
Задній перемикач | Shimano GRX RX400, Shadow Plus |
Передній перемикач | Shimano Tiagra, Braze-on |
Втулки | Formula CL-712, 12x100 Centerlock / Formula RXC-400, 12x142 Centerlock |
Шатуни | FSA Vero Pro, 48/32 |
Ланцюг | KMC X10, 10-speed |
Сідло | GT Pavement, Steel Rails |
ПІдседільний штир | GT Two Bolt Alloy |
Гріпси | Velo Cork |
Обід | WTB ST i23 TCS 2.0, 28h, Tubeless Ready |
Покришки | WTB Riddler TCS Light, 700 x 37c, Tubeless Ready |