Кількість
|
Вартість
|
||
|
АГРЕСИВНИЙ ХАРДТЕЙЛ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ТРЕЙЛІВ Marin San Quentin не схожий на жодний з один байків, на яких ви їздили раніше! Це зовсім не кантрійнік, а справжній ендуро-хардтейл. Він має продуману для агресивного катання геометрію, великий хід вилки та широкі злі покришки. І все разом це дасть вам контроль і впевненість, як на будь-якому технічному трейлі з вертикальними контр-ухилами та великими вильотами, так і на памптреку і навіть на спотах для дьорт джампінгу. Як і у випадку з трюковим байком Marin Alcatraz, у створенні San Quentin брав активну участь британський про-райдер Метт Джонс, понад рік доводячи геометрію велосипеда до ідеалу. Також він допомагав підібрати найбільш підходящі комплектуючі для кожної модифікації цього прудкого хардтейла. ТЕХНОЛОГІЇ ТА ГЕОМЕТРІЯ РАМИ Рама велосипеда зроблена з фірмового алюмінієвого сплаву Series 2 і обладнана міцними дропаутами, виготовленими методом 3D кування. Рульова труба має конусну форму, яка допомагає витримати сильні удари і не зламатися при приземленні або їзді по великих каменях і коріннях. До труб, з яких зроблена рама, застосований подвійний баттинг - товщина стінок змінюється двічі. Це дозволило скинути зайву вагу, зробивши стінки тонше в місцях, які не відчувають перевантажень, залишивши товщину незмінною в ключових точках. Що б велосипед було легше висмикувати для стрибка або мануала, пера вкоротили до 425-ти мм, що так само посприяло швидкому розгону і кращому контролю байка на поворотах. Бездоганний контроль в керуванні, особливо на крутих і швидкісних спусках, дають завалений кут рульової 64 градусів, широченне кермо 780 мм і велика колісна база. Низький та довгий передній трикутник, з додатковою перемичкою-підсилювачем, і правильно підібраний кут підсідельної труби дозволяють райдеру легко знайти баланс над байком. Для поліпшення прохідності конструктори підняли каретку та встановили шатуні з однією зіркою. Троси та гідролінії заховані всередину рами, що б зменшити ймовірність їх пошкодження і полегшити чистку велосипеда після покатушок в дощову погоду. До того ж це робить зовнішній вигляд набагато привабливіше. КОМПЛЕКТАЦІЯ Вилка SR Suntour XCM34 оснащена наскрізною віссю стандарту Boost 15x110 мм і товстими ногами 34 мм. Все це допомагає краще протистояти торсійним навантаженням, надаючи велосипеду відчуття збитості й жорсткості. Великий хід вилки 130 мм «з'їдає» великі вибоїни та удари, що б райдер не втрачав керування на сильному бездоріжжі або при приземленнях. Котиться велосипед на улюбленому багатьма розмірі коліс 27,5", який робить їзду більш маневреною та динамічною, ніж не менш популярний 29". Ободи коліс виготовлені з двостінного профілю, який на стику посилений штифтовим з'єднанням. У втулки встановлені промислові підшипники, при чому в задній їх 4, для додаткового посилення. Виготовлені втулки з кованого алюмінію та з'єднані з ободами 32-ма спицями з нержавіючої сталі. Колеса підтримують безкамерне використання. Агресивний протектор покришок від Vee Tire дає гарний зачіп на пухкій поверхні, а велика ширина 2,6" робить зчеплення з дорогою ще сильніше, до того ж широкі покришки добре поглинають тряску від дрібних нерівностей. За гальмування відповідають гідравлічні гальма Tektro M275 з роторами 180 мм. Трансмісія 1х9 представлена групою MicroShift Advent. Задній перемикач має спеціальний механізм, при включенні якого, лапка стає більш жорсткою, зменшуючи розгойдування ланцюга і знижуючи ймовірність його спадання при їзді по камінню та коренях.