Кількість
|
Вартість
|
||
|
Найбільш Bystrius rocx
4Це не просто звичайний Rocx з вуглецевим фреймсетом, це переосмислення всієї лінії. І хоча інженери взяли геометрію класичної скелі, вони значно змінили її, адаптуючи її для динамічної їзди по одній та кантрі -треках. Перевезення підняли для підвищення прохідності велосипеда. Колісна база була подовжена для кращої стабільності на спусках високої швидкості. А також зменшив довжину пір'я до 395 мм, для блискавки -швидких спринтів і вгору.
Отже, не має значення, чи це динамічна спільнота, через двори та парки, чи приміські тренування в лісах та полях, а може, і, можливо, багатоденні гонки, як Північна Кейп 4000, де швидкість -Jet Rocx!
кадр і вилка
- рамка та вилка виготовлені з карбонату. Цей матеріал робить велосипед не тільки світлом, але й надає йому жорсткості для ефективного протистояння з навантаженнями на кручення
- Карбон згладжує невеликі вібрації з дороги і не дозволяє його рукам перевантажувати тривалий водіння
- Додаткова жорсткість дайте через 12 мм осей, які кріпляться до колеса до рамки
- Freimset підтримує встановлення повноцінних крил та багажника
- Внутрішня проводка комутатора та кабелю гідролінія
- Максимальна ширина шини 29x2.2 & quot; або 27.5x2.4 & quot;
обладнання
- 11-ступінчаста передача SRAM конкурент бездоганно перемикає передачі навіть у важкому використанні, а відсутність переднього вимикача та 1 зірку на з'єднувальних стрижнях дозволяють зменшити вагу велосипеда та збільшити зазор
- Розрахунок зірок Kasseta 11-42T та зірка сполучних стрижнів на 40 Т вже стали класикою опалення. Вони дозволяють вибрати необхідну передачу як на рівнині, так і на дуже горбистій рельєфі
- Потужний суперник гідравлічних гальм SRAM зупинить велосипед на будь -якій швидкості та на будь -якому схилі, і відмінна модуляція допоможе швидко пройти, гальмуючи
- втулки для біг не потребують обслуговування, а також мають відмінне прокат
- Колеса підтримують вільне використання, що дозволяє використовувати низький тиск у шинах для кращої адгезії
- шини WTB Riddller підходять для помірних поза дорогою та асфальтом. Середня частина має низькі та щільні шипи, для найкращого рулону, а бічні шипи є більш рідкісними і високими, щоб не втрачати спайки при поверненні пухкої поверхні.