Термін гарантії на велосипед залежить від марки і його виробника. Для кожної конкретної моделі на нашому сайті в карточці товару Ви можете переглянути термін гарантії на раму і обладнання. Крім цього, в паспорті до велосипеда ставиться відмітка Продавця, де вказується термін гарантійного обслуговування. для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. При дотриманні всіх умов правильної експлуатації гарантійні обов'язки розповсюджуються на раму і комплектуючі велосипеда. 

Гарантія розповсюджується на фабричний брак деталі чи вироба (в разі якщо продукт вироблений з недотриманням технологій виробником, чи дефектом матеріалу, і не дозволяє використовувати товар протягом гарантійного терміну).  Виріб повинен використовуватися тільки за призначенням. Для гарантійного ремонту велосипед повинен бути наданий укомплектованим і в чистому вигляді.

Гарантія не поширюється якщо:

  • Причиною несправності стала неправильна настройка устаткування, неприпустиме використання (в тому числі перевантаження), використання не за призначенням або невідповідне інструкції по експлуатації. Поломка пов'язана з участю велосипеда в будь-яких видах змагань, змагань або заходах трюкового характеру.
  • Причиною поломки став самостійний ремонт і втручання осіб не пов'язаних з сервісним відділом "Велосклад" в агрегати і вузли велосипеда.
  • Причиною поломки стала експлуатація велосипеда з невирішеними несправностями.
  • Причиною несправності стало некваліфікована зміна конструкцій і вузлів велосипеда порушують конструкційні особливості велосипеда (крім випадків, коли заміна деталей або зміна комплектації відбулася у фірмовій майстерні магазину і при наявності відповідних відміток).
  • Тріщини, відколи, пошкодження лакофарбового покриття рами виникли після використання велосипеда не за призначенням або з порушеннями інструкцій по експлуатації.

Гарантійний термін на товари що продаються вказується в паспорті чи в будь-якому іншому документі, який видається при покупці (наприклад, інструкція по експлуатації чи товарний чек). Якщо час укладання угоди купівлі-продажу і час передачі товару покупцю не співпадають, гарантійний термін починається з дня передачі товару покупцю (підтвердженням чому може слугувати, наприклад, квитанція про доставку від компанії-перевізника).

1. Загальні умови гарантії

В якості виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків Покупець має право відповідно з п. 1 ст. 8 "Про захист прав споживачів" вимагати:

• пpoпopційного зменшення ціни

• безкоштовного усунення неоліків товару в розумний термін

• компенсацію витрат на усунення недоліків товару

Покупець має право представити одне з вимог, в якості його не виконання пред'явити іншу вимогу.

Обов'язкові умови для виконання гарантійних обов'язків при продажі велосипедів: 

• наявність паспорта велосипеда з відміткою про продажу

• проходження рекомендованих продавцем технічних оглядів велосипеда

• використання велосипеда по цільовому призначенні відповідно з вимогами правил експлуатації і зберігання для даної моделі.

Гарантійне обслуговування товару виробляється лише після проведення експертної оцінки співпробітниками магазину чи робітниками сервісу про те, що умови експлуатації не порушені і немає механічних пошкоджень виробу. 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Гарантійні роботи проводяться при наявності паспорту до велосипеда.

2. Гарантійний термін

3. Гарантійні зобов'язання на окремі деталі та вузли.  

Рама
Гарантія розповсюджується на матеріал і з'єднувальні шви. Гарантія не надається в якостях пошкодження, що виникли з вини власника чи некомпетентного ремонту.

 

Механізм керування
Гарантія на дефекти матеріалу не надається в якостях виступу керма вище максимального допустимого рівня. Експлуатація потребує контролю та обмеження зазору механізму колонки керма - утворення доріжок від підшипників не приймається до рекламації.

 

Механізм каретки
Гарантія розповсюджується на скриті дефекти матеріалів. Поточні регулювання зазорів не є предметом гарантійного терміну. Також не приймаються до гарантійного ремонту деформована чи зірвана різьба на деталях і пошкоджений чотигранник важелів педалів. Контролюйте і і своєчасно усувайте можливі послаблення.

 

Педалі
Гарантія розповсюджується на явний дефект матеріалу. Зношування в результаті експлуатації, послаблення при розриві швів рамок, вигин штифта в результаті удару не є підставою для гарантійного ремонту. 

 

Колеса
Гарантія розповсюджується на дефекти зовнішнього оформлення. 

 

Гальма, перемекачі передач, задні і передні перемекачі
Гарантія розповсюджуєть на дефекти матеріалів. На регулювання гарантія не розповсюджується. В результаті неправильного зберігання в приміщенні, а також під час поїздок регулювання можуть змінюватися і доповнювати регулювання відносно поточного техогляду. Переключення передач, особливо важелів переднього перемекача, потребує досвіду. При випадковому зриві механізму гарантія не надається. 

 

Сидіння, трубка сидіння
Дефект матеріалу оцінюється з точки зору використання функцій. Борозни, що виникли в результаті переміщення сидіння в пілсідельній трубі, не є підставою для пред'явлення рекламації. претензії до трубки сидіння не приймаються, якщо явно доведено, що вона висувался вище максимально допустимої мітки.

 

Ланцюг
Гарантія розповсюджується на дефекти, на злам через неправильне переключення і на зношення в результаті експлуатації гарантія не надається.

 

Відбивачі світла, кришка перехідника, спиці
Зламані чи розбиті деталі не є предметом гарантії.

4. В яких випадках Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні 

Гарантія не розповсюджується на:

• деформацію ободів коліс, що виникли після ударів

• дефекти, що виникли навмисним псуванням виробу споживачем

• різні доповнення та аксесуари, що встановлені на велосипед після його продажу

• витратні матеріали (покришки, камери, гальмівні колодки, тросіки і т.д.) при їх справжньому зношенні

 

Не підлягають гарантії деталі, що вийшли з ладу з вини власника через:

• неправильну експлуатацію велосипеда

• недотримання вказаної інструкції

• надмірної нагрузки на велосипед

• при наявності зовніншіх механічних пошкоджень

• в якості некваліфікованого ремонту

 

Продавець не несе відповідальності за інциденти і аварії на дорогах, через які сталася поломка велосипеда

Як повернути чи обміняти товар в нашому магазині

 

1. Для поверення товару в магазину потрібно мати

• заяву про повернення товару 

• паспорт велосипеда з відміткою про продаж

• товарний чек, отриманий при покупці

2. Повернення товару

Товар належної якост

Якщо товар належної якості не підійшов вам, ви пожете повернути нам при наступних умовах:

• термін передачі товару не первищує 14 днів з моменту отримання замовлення

• поверненню підлягає лише новий товар, що не був в користуванні і не має слідів використання

• збережений товарний вигляд, належне укомплектування, цілісність упакування та споживчі властивості

• повернення відбувається лише після проведення експертної оцінки

• при наявності механічних пошкоджень товар поверненню не підлягає

• товар не входить в структуру, що не підтримується поверненню товарів (Постанова KMУ від 19.03.1994 р. № 172)

Покупець повинен знати, що відправлені йому через компанію-перевізника товари належної якості, у випадку поверення чи обміну мають бути повернені Продавцю на той склад компанії-перевізника, з якого вантаж був відправлений. В цьому випадку, транспортні витрати по зворотній доставці вантажу оплачує Покупець.

Товар не належної якості
Якщо в товарі виявився дефект або він несправний (провина виробника), такий товар потрібно повернути в магазин для проведення провірки якості, внаслідок якої буде визначено характер дефекту:

• співробітника проводиться експертиза, що встановлює факт правильності експлуатації товару

• максимальний термін перевірки в відповідно з c п.6 cт.8 ЗУ “Про захист прав споживачів” становить 14 днів

• в разі фабричного браку і при відсутності механічних ушкоджень, ви можете повернути товар по гарантії

• продавець має право запропонуватти аналогічний товар іншої комплектації, кольору і розміру

3. Обмін товару

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажі, споживач має право або купити будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахунком вартості або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж поступлені відповідного товару в продаж

• обмін товару належної якості можливий протягом 14 днів з моменту покупки

• обмін можливий лише після проведення обов'язкової експертної оцінки товару співробітниками магазину

• в якості виявлення істотних недоліків протягом гарантійного терміну, ви можете обміняти товару

• якщо експертная оцінка порушення правил експлуатації чи наявних механічних впливів, в обміні і подальшому гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено

4. Поверення коштів

Працівники служби доставки магазину (кур'єри) не мають повноважень здіснювати заміну товару чи повернення коштів, а також вирішувати будь-які інші питання пов'язані з цим

• кошти повертаються на руки, на банківський рахунок чи на карту, з якої була проведена оплата

• при поверненні грошей за товар витрати вираховуються від вартості товару на момент його купівлі

• повернення коштів покупцю можливе в день пред'явлення відповідної вимоги

• в разі відсутності грошей в касі магазину - за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів з дня продажу

• при поверненні товару належної якості повертається повна вартість товару

• при поверенні товару вартість послуги доставки замовлення не повертається

• відшкодування коштів  при поверненні товару з регіонів відбувається після отримання нами товару від транспортної компанії

Заміна товару на новий чи повернення грошей можливе при дотримані усіх вищеперерахованих вимог і відсутності безпосередньо в магазині за адресою: м.Kиїв, пр. Комарова 42 ТК “Отрадний” 2-й поверх, павильйон №7

Велосипеди є технічно важким пристроєм, тому питання повернення чи обміну велосипедів вируються в індивідуальному порядку. Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефонами, що вказані в контактах, в разі потреби.