Термін гарантії на велосипед залежить від марки і його виробника. Для кожної конкретної моделі на нашому сайті в карточці товару Ви можете переглянути термін гарантії на раму і обладнання. Крім цього, в паспорті до велосипеда ставиться відмітка Продавця, де вказується термін гарантійного обслуговування. для її отримання вам потрібно мати чек і паспорт на велосипед. При дотриманні всіх умов правильної експлуатації гарантійні обов'язки розповсюджуються на раму і комплектуючі велосипеда.
Гарантія розповсюджується на фабричний брак деталі чи вироба (в разі якщо продукт вироблений з недотриманням технологій виробником, чи дефектом матеріалу, і не дозволяє використовувати товар протягом гарантійного терміну). Виріб повинен використовуватися тільки за призначенням. Для гарантійного ремонту велосипед повинен бути наданий укомплектованим і в чистому вигляді.
Гарантія не поширюється якщо:
- Причиною несправності стала неправильна настройка устаткування, неприпустиме використання (в тому числі перевантаження), використання не за призначенням або невідповідне інструкції по експлуатації. Поломка пов'язана з участю велосипеда в будь-яких видах змагань, змагань або заходах трюкового характеру.
- Причиною поломки став самостійний ремонт і втручання осіб не пов'язаних з сервісним відділом "Велосклад" в агрегати і вузли велосипеда.
- Причиною поломки стала експлуатація велосипеда з невирішеними несправностями.
- Причиною несправності стало некваліфікована зміна конструкцій і вузлів велосипеда порушують конструкційні особливості велосипеда (крім випадків, коли заміна деталей або зміна комплектації відбулася у фірмовій майстерні магазину і при наявності відповідних відміток).
- Тріщини, відколи, пошкодження лакофарбового покриття рами виникли після використання велосипеда не за призначенням або з порушеннями інструкцій по експлуатації.
Гарантійний термін на товари що продаються вказується в паспорті чи в будь-якому іншому документі, який видається при покупці (наприклад, інструкція по експлуатації чи товарний чек). Якщо час укладання угоди купівлі-продажу і час передачі товару покупцю не співпадають, гарантійний термін починається з дня передачі товару покупцю (підтвердженням чому може слугувати, наприклад, квитанція про доставку від компанії-перевізника).
1. Загальні умови гарантії
В якості виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків Покупець має право відповідно з п. 1 ст. 8 "Про захист прав споживачів" вимагати:
• пpoпopційного зменшення ціни
• безкоштовного усунення неоліків товару в розумний термін
• компенсацію витрат на усунення недоліків товару
Покупець має право представити одне з вимог, в якості його не виконання пред'явити іншу вимогу.
Обов'язкові умови для виконання гарантійних обов'язків при продажі велосипедів:
• наявність паспорта велосипеда з відміткою про продажу
• проходження рекомендованих продавцем технічних оглядів велосипеда
• використання велосипеда по цільовому призначенні відповідно з вимогами правил експлуатації і зберігання для даної моделі.
Гарантійне обслуговування товару виробляється лише після проведення експертної оцінки співпробітниками магазину чи робітниками сервісу про те, що умови експлуатації не порушені і немає механічних пошкоджень виробу.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Гарантійні роботи проводяться при наявності паспорту до велосипеда.
2. Гарантійний термін
3. Гарантійні зобов'язання на окремі деталі та вузли.
Рама
Гарантія розповсюджується на матеріал і з'єднувальні шви. Гарантія не надається в якостях пошкодження, що виникли з вини власника чи некомпетентного ремонту.
Механізм керування
Гарантія на дефекти матеріалу не надається в якостях виступу керма вище максимального допустимого рівня. Експлуатація потребує контролю та обмеження зазору механізму колонки керма - утворення доріжок від підшипників не приймається до рекламації.
Механізм каретки
Гарантія розповсюджується на скриті дефекти матеріалів. Поточні регулювання зазорів не є предметом гарантійного терміну. Також не приймаються до гарантійного ремонту деформована чи зірвана різьба на деталях і пошкоджений чотигранник важелів педалів. Контролюйте і і своєчасно усувайте можливі послаблення.
Педалі
Гарантія розповсюджується на явний дефект матеріалу. Зношування в результаті експлуатації, послаблення при розриві швів рамок, вигин штифта в результаті удару не є підставою для гарантійного ремонту.
Колеса
Гарантія розповсюджується на дефекти зовнішнього оформлення.
Гальма, перемекачі передач, задні і передні перемекачі
Гарантія розповсюджуєть на дефекти матеріалів. На регулювання гарантія не розповсюджується. В результаті неправильного зберігання в приміщенні, а також під час поїздок регулювання можуть змінюватися і доповнювати регулювання відносно поточного техогляду. Переключення передач, особливо важелів переднього перемекача, потребує досвіду. При випадковому зриві механізму гарантія не надається.
Сидіння, трубка сидіння
Дефект матеріалу оцінюється з точки зору використання функцій. Борозни, що виникли в результаті переміщення сидіння в пілсідельній трубі, не є підставою для пред'явлення рекламації. претензії до трубки сидіння не приймаються, якщо явно доведено, що вона висувался вище максимально допустимої мітки.
Ланцюг
Гарантія розповсюджується на дефекти, на злам через неправильне переключення і на зношення в результаті експлуатації гарантія не надається.
Відбивачі світла, кришка перехідника, спиці
Зламані чи розбиті деталі не є предметом гарантії.
4. В яких випадках Вам буде відмовлено в гарантійному обслуговуванні
Гарантія не розповсюджується на:
• деформацію ободів коліс, що виникли після ударів
• дефекти, що виникли навмисним псуванням виробу споживачем
• різні доповнення та аксесуари, що встановлені на велосипед після його продажу
• витратні матеріали (покришки, камери, гальмівні колодки, тросіки і т.д.) при їх справжньому зношенні
Не підлягають гарантії деталі, що вийшли з ладу з вини власника через:
• неправильну експлуатацію велосипеда
• недотримання вказаної інструкції
• надмірної нагрузки на велосипед
• при наявності зовніншіх механічних пошкоджень
• в якості некваліфікованого ремонту
Продавець не несе відповідальності за інциденти і аварії на дорогах, через які сталася поломка велосипеда
Як повернути чи обміняти товар в нашому магазині
1. Для поверення товару в магазину потрібно мати
• заяву про повернення товару
• паспорт велосипеда з відміткою про продаж
• товарний чек, отриманий при покупці
2. Повернення товару
Товар належної якост
Якщо товар належної якості не підійшов вам, ви пожете повернути нам при наступних умовах:
• термін передачі товару не первищує 14 днів з моменту отримання замовлення
• поверненню підлягає лише новий товар, що не був в користуванні і не має слідів використання
• збережений товарний вигляд, належне укомплектування, цілісність упакування та споживчі властивості
• повернення відбувається лише після проведення експертної оцінки
• при наявності механічних пошкоджень товар поверненню не підлягає
• товар не входить в структуру, що не підтримується поверненню товарів (Постанова KMУ від 19.03.1994 р. № 172)
Покупець повинен знати, що відправлені йому через компанію-перевізника товари належної якості, у випадку поверення чи обміну мають бути повернені Продавцю на той склад компанії-перевізника, з якого вантаж був відправлений. В цьому випадку, транспортні витрати по зворотній доставці вантажу оплачує Покупець.
Товар не належної якості
Якщо в товарі виявився дефект або він несправний (провина виробника), такий товар потрібно повернути в магазин для проведення провірки якості, внаслідок якої буде визначено характер дефекту:
• співробітника проводиться експертиза, що встановлює факт правильності експлуатації товару
• максимальний термін перевірки в відповідно з c п.6 cт.8 ЗУ “Про захист прав споживачів” становить 14 днів
• в разі фабричного браку і при відсутності механічних ушкоджень, ви можете повернути товар по гарантії
• продавець має право запропонуватти аналогічний товар іншої комплектації, кольору і розміру
3. Обмін товару
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажі, споживач має право або купити будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахунком вартості або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж поступлені відповідного товару в продаж
• обмін товару належної якості можливий протягом 14 днів з моменту покупки
• обмін можливий лише після проведення обов'язкової експертної оцінки товару співробітниками магазину
• в якості виявлення істотних недоліків протягом гарантійного терміну, ви можете обміняти товару
• якщо експертная оцінка порушення правил експлуатації чи наявних механічних впливів, в обміні і подальшому гарантійному обслуговуванні Вам буде відмовлено
4. Поверення коштів
Працівники служби доставки магазину (кур'єри) не мають повноважень здіснювати заміну товару чи повернення коштів, а також вирішувати будь-які інші питання пов'язані з цим
• кошти повертаються на руки, на банківський рахунок чи на карту, з якої була проведена оплата
• при поверненні грошей за товар витрати вираховуються від вартості товару на момент його купівлі
• повернення коштів покупцю можливе в день пред'явлення відповідної вимоги
• в разі відсутності грошей в касі магазину - за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів з дня продажу
• при поверненні товару належної якості повертається повна вартість товару
• при поверенні товару вартість послуги доставки замовлення не повертається
• відшкодування коштів при поверненні товару з регіонів відбувається після отримання нами товару від транспортної компанії
Заміна товару на новий чи повернення грошей можливе при дотримані усіх вищеперерахованих вимог і відсутності безпосередньо в магазині за адресою: м.Kиїв, пр. Комарова 42 ТК “Отрадний” 2-й поверх, павильйон №7
Велосипеди є технічно важким пристроєм, тому питання повернення чи обміну велосипедів вируються в індивідуальному порядку. Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефонами, що вказані в контактах, в разі потреби.