Гравійний велосипед Pride ROCX Tour 28"
Pride ROCX Tour 28" - це гравійний велосипед, призначений для далеких подорожей, про що свідчить велика кількість кріпильних місць для багажу, а також надійні та практичні в дорозі компоненти. Виготовляється велосипед у чотирьох розмірах рам і підходить для велосипедистів зростом від 165 до 190 см.
Рама зроблена з популярного в гравійних велосипедах матеріалу — хромолевої сталі. Така популярність зумовлена високою міцністю, стійкістю до постійних високих навантажень і довговічністю. Велосипед витримує їзду нерівними дорогами, купинами та камінням навіть із великою кількістю закріпленого на ньому важкого багажу. Ба більше, хромолева рама має чудову віброізоляцію, що дає змогу знизити вібрації, які передаються з дороги до велосипедиста. Під час виробництва труб було застосовано технологію баттінгу, завдяки якій було досягнуто вагової оптимізації та оптимальної жорсткості, а природні характеристики ремонтопридатності матеріалу дадуть вам змогу усунути поломку просто відвідавши майстерню в іншому місті.
Рама має велику кількість місць для кріплення багажу, завдяки чому ви зможете розподілити вагу сумок по всьому велосипеду для кращого балансування. За потреби ви також зможете встановити багажник спереду і ззаду для розширення вантажності, а можливість установлення бризковиків дасть вам змогу захистити всі свої речі від бруду і води, що летить з дороги. Всі троси проведені всередині рами, завдяки чому вони захищені від забруднення і випадкових пошкоджень. Ба більше, вони забезпечують необхідну ергономічність і не заважатимуть фіксувати багаж на рамі.
Карбонова вилка фіксується в конусному рульовому стакані, що надає передній частині велосипеда стійкості навіть до екстремальних навантажень. Сам карбон має дуже низьку вагу і збалансований за жорсткістю та амортизаційними властивостями, завдяки чому вилка здатна поглинати дрібні вібрації без втрати керованості та маневровості. Варто зазначити, що подібні вилки мають високу міцність і витримують підвищені навантаження без ризику пошкодження, а стійкість до корозії робить їх вкрай довговічними. З двох боків на вилці розташовані місця фіксації багажу, а гальмівний трос також проведений всередині її корпусу і не заважає монтажу.
Трансмісія на 18 швидкостей зібрана на базі компонентів Shimano, різних, але сумісних між собою серій. Ззаду встановлена проста і надійна касета HG200 і перемикач з аматорської серії Acera M3000 із середньої довжини лапкою. Вибір цих компонентів зумовлений їхньою невибагливістю в обслуговуванні та ремонті, низькою вартістю і великою зносостійкістю за стандартного, не екстремального використання. Корпус перемикача зроблений за технологією Shadow, завдяки якій вся конструкція сильніше прилягає до касети, знижуючи в такий спосіб імовірність зачепитися за перешкоду і поламати трансмісію. Простий передній перемикач M371 працює в парі з алюмінієвою системою шатунів на 2 зірки Prowheel RPL, закріпленою на порожнистій осі. Порожниста вісь забезпечує всій системі міцність і надійність, а також ефективну передачу енергії з педалей на заднє колесо, покращуючи таким чином накат байка.
Гальмування здійснюється за допомогою дискових механічних каліперів TRP Spyre, головною особливістю яких виступає система з двох активних поршнів, що здавлюють диск одночасно з двох боків. За аналогічною системою працюють гідравлічні гальма, однак вибір TRP Spyre зумовлений їхньою кращою ремонтопридатністю в польових умовах. Варто зазначити, що в такому випадку модуляція трохи нижча, проте потужність порівнянна з гідравлічними моделями, що робить ці гальма вкрай ефективними та практичними в далеких подорожах.
Керування перемиканням і гальмуванням здійснюється за допомогою дуалів Shimano Sora ST-R3000. Це шосейні ручки початкового рівня, що мають ергономічну форму з регулюванням досяжності для адаптації пристрою під анатомічні особливості вашої руки. З цими ручками, ймовірно, вам буде менш комфортно їздити на дуже великі відстані, проте це гарний початковий варіант, що відчутно знижує загальну вартість нового велосипеда.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані на базі подвійних алюмінієвих ободів і втулок з вбудованими промисловими підшипниками. Обода надають колесам чудову жорсткість і стійкість до ударів і деформації, а втулки забезпечують відмінний накат навіть під постійним навантаженням. Підшипники всередині втулок захищені від потрапляння всередину бруду і вологи, що подовжує їхній термін служби та робить їх безперебійними в роботі в будь-яку погоду. Фіксуються до дропаутів втулки за допомогою наскрізних осей, завдяки чому з'єднання здатне витримувати навіть екстремальні навантаження без шкоди для втулки або дропаутів.
За контакт із поверхнею відповідають напівслікові покришки Kenda Kwick Tendril. Протектор покришок являє собою суцільний малюнок по центру і сегментований малюнок з боків, кожна частина якого має мікрошипи для кращого зчеплення на різких поворотах або під час катання на ґрунті. Завершують загальну картину додатковий антипрокольний захист і водовідвідні канали, які забезпечують хороший рівень зчеплення в мокру погоду.
Додатково варто відзначити, що виробник передбачив можливість встановити покришки діаметром 29 дюймів і шириною 2.25" ззаду і 2.4" спереду, завдяки чому ви завжди зможете зробити велосипед ще більш прохідним. Ба більше, обіддя готові до безкамерного використання з заводу, тому ви можете відразу підбирати безкамерну гуму для майбутньої покупки.
Характеристики Pride ROCX Tour 28"
Рама: PRIDE хромоль, баттинг, конусний стакан
Вилка: PRIDE Grinder carbon
Задній перемикач: Shimano Acera M3000, середня лапа, 9 швидкостей
Передній перемикач: Shimano M371, 2 швидкості
Ручки перемикання: Shimano Sora ST-R3000, 2x9 швидкостей
Шатуни: Prowheel RPL, S/M=170, L\XL 175мм, 34/46Т, алюміній, порожниста вісь
Касета: Shimano HG200-9, 11-36, 9 швидкостей
Гальма: TRP Spyre, механічні дискові
Гальмівні ручки: Shimano Sora ST-R3000, механічні
Втулки: Pride, алюміній, промпідшипники, наскрізні осі
Ободи: Алюмінієві, подвійні, 19мм, підтримують безкамерне використання
Покришки: Kwick Tendril 700x38c, антипрокольний захист
Винос: PRIDE, S=60мм, M=75мм, L=90мм, XL=105мм, алюміній
Кермо: PRIDE, 31,8, ширина S=400мм M=420мм, L/XL=420мм, туристичний компакт, баттінг, алюміній, розворот 16°
Підсідельний штир: 27,2x350, алюміній
Діаметр колеса: 28"/700С