Pride Rocx 8.2 - це передтопова модель гравійних велосипедів від українського виробника. Цей байк не тільки володіє відмінними комплектуючими, а й пропонує стильний і сучасний дизайн. На відміну від молодшої моделі, він оснащений карбоновою вилкою з чотирма кріпильними точками, що дозволяють перевозити додатковий вантаж спереду. Гравійні велосипеди користуються величезною популярністю в сьогоднішні дні, адже вони універсальні та комфортні, адже використовуються для їзди різними типами поверхні. Саме тому Pride розширив свою лінійку, представивши нові висококласні гравійні велосипеди. Виробляється байк у чотирьох ростовках, що підходять велосипедистам зростом від 165 до 190 см.
Зібрано велосипед на базі алюмінієвої рами зі сплаву серії 6061T. Труби рами виготовлені з використанням технології гідроформінгу, що надає їм складного профілю і форми. Друга технологія, використана в трубах, — це баттінг, що являє собою оптимізацію товщини стінок труб для зниження ваги без втрати міцності. Дві технології разом забезпечують велосипеду баланс між керованістю і міцністю, що надає йому ще більшої мобільності під час катання складними трасами. Зовнішній вигляд рами досить лаконічний завдяки акуратно заполірованим звареним швам і внутрішній проводці тросів, захованих усередині корпусу рами та вилки. Ба більше, самі інтерфейси захищені від намокання, забруднення і пошкодження внаслідок ударів об перешкоди.
Карбонова вилка встановлена спереду не тільки легша за свої алюмінієві аналоги, а й має значно більшу жорсткість. Завдяки цій жорсткості, велосипед стає ефективнішим під час подолання складних підйомів і катання звивистими дорогами, як-от сінглтреки. З урахуванням всіх характеристик фреймсета гравійного велосипеда, він прекрасно справляється з такими умовами. Карбонова вилка також має амортизаційні властивості, даючи змогу більш плавно рухатися гравійними дорогами з мінімальною вібраційною віддачею в руки.
На рамі та на вилці є велика кількість точок фіксації вантажу, завдяки чому ви зможете розвантажити спину від важкого рюкзака розподіливши сумки з речами по всьому корпусу велосипеда. Якщо бонок вам буде недостатньо, ви можете встановити передній і задній багажники з місткими сумками. Всі свої речі можна захистити від бруду і води, що летить з дороги, за допомогою повнорозмірних крил.
Трансмісія на 18 швидкостей складається з комбінації шосейних компонентів Shimano Claris і Sora. Такий підбір компонентів зумовлений надійністю, практичністю і збереженням доступності велосипеда. Передній перемикач належить до аматорської групи шосейного обладнання і максимально простий у використанні. Задній перемикач належить до перехідного від аматорського до середнього рівня гірського навісного обладнання, а його встановлення зумовлене забезпеченням надійності та безперебійності в роботі під час катання складною ґрунтовою місцевістю, де переважає велика тряска. Ба більше, перемикач захищений від пошкоджень завдяки конструкції Shadow, яка вберігає пристрій від люфту та забезпечує підвищений натяг ланцюга, а відтак — низький рівень шуму та високу точність роботи.
Гальмування здійснюється дисковими механічними гальмами BB5 Road, які представлені дочірньою компанією SRAM, що має назву Avid. Механічні гальма простіші в обслуговуванні та ремонті, тому простий ремонт можна провести навіть у польових умовах. Ба більше, такі гальма не залежать від погодних умов, тому будуть добре працювати в різних умовах, чи то мокрий ґрунт, чи то асфальт.
Керування трансмісією і гальмами здійснюється за допомогою дуалів з шосейної групи другого рівня Shimano Sora. Ці ручки ергономічні та добре утримуються в руці, а досяжність курків регулюється для кращої відповідності анатомічним особливостям рук райдера.
Колеса діаметром 28 дюймів зібрані на базі подвійних алюмінієвих ободів, готових до безкамерного використання із заводу. Хоча покришки, що поставляються з велосипедом, не є безкамерними, можливість легкої модифікації робить велосипед перспективним у використанні. Взуті колеса в універсальні покришки Kenda Happy Medium з дрібнозернистим шипованим протектором. Вони забезпечують відмінне зчеплення як на ґрунтових дорогах, так і на асфальті. Ширина покришок становить 40 мм, але рама і вилка велосипеда мають достатній простір для встановлення гуми шириною 47 мм. Якщо ви вирішите перейти на безкамерну систему, враховуйте цей параметр, оскільки ширші покришки можуть зробити велосипед ще більш прохідним у гірській місцевості.
Характеристики Pride ROCX 8.2 CF
Рама: PRIDE алюміній 6061Т, 700С, вісь 12х142
Вилка: PRIDE карбон
Задній перемикач: Shimano Sora RD-R3000, середня лапа, 9 швидкостей
Передній перемикач: Shimano Claris FD-R2000, 2 швидкості
Ручки перемикання: Shimano Sora ST-R3000, 2x9 швидкостей