Кількість
|
Вартість
|
||
|
Pride Jet Rocx 8.1 – це популярна модель, яка тепер представлена у двох ітераціях. Перед вами перша в лінійці модель гравійного велосипеда, яка підходить для завоювання далеких доріг у туристичних поїздках. Його ключові особливості – це гарний дизайн, керованість та легкість, а також велика кількість місць кріплення багажу.
Фреймсет велосипеда складається з легкої карбонової рами та жорсткої карбонової вилки. Він дуже жорсткий на скручування, завдяки чому забезпечується хороша керованість та відмінні перспективи у подоланні складних затяжних підйомів. Більш того, карбон досить ремонтопридатний матеріал. У разі отримання тріщини її можна заклеїти епоксидною смолою. Базові характеристики карбону при правильному використанні припускають жорсткість при бічних навантаженнях і пружність при вертикальних, завдяки чому фреймсет "з'їдає" дрібні вібрації з гравійної поверхні, тим самим забезпечуючи підвищений комфорт під час їзди. Завершує загальну картину велика кількість місць фіксації багажу, завдяки яким ви зможете рівномірно розподілити всі свої речі по рамі та вилці велосипеда.
Вілсет велосипеда складається з міцних алюмінієвих втулок, що обертаються на надійних та стійких до зовнішніх забруднень промислових підшипників. Закріплені вони в міцні, стійкі до навантажень подвійні алюмінієві обіддя, які також сумісні з безкамерним використанням. Взуті колеса в ґрунтові гравійні покришки WTB Nano шириною 40 мм. Вони мають технологічний малюнок протектора, що є плоскими та має довгі шипи. Завдяки цим шипам забезпечується рівний контакт з асфальтованою дорогою, проте як тільки ви виїдете на ґрунтову поверхню, вони перетворяться на земляних монстрів з хорошими характеристиками зчеплення на ґрунті.
Трансмісія на 20 швидкостей представлена гравійною серією компонентів Shimano GRX RX400. Ця серія була створена після довгої, кропіткої роботи та консультацій з професійними райдерами. Вона призначена як для швидкої їзди по шосе, так і впевненого подолання гірської місцевості. Особливо варто виділити задній перемикач із вбудованою стабілізацією ланцюга, який можна вмикати та вимикати залежно від передбачуваної місцевості. Даний стабілізатор також має регулювання натягу для кращого індивідуального припасування трансмісії.
Гальмування здійснюється завдяки дисковим гідравлічним гальмам тієї ж 400-ї серії GRX. Особливістю каліперів гальм виступають радіатори на їх корпусі, які призначені для розсіювання тепла й підвищення часу та ефективності роботи. Постачаються вони з полімерними колодками з радіатором на корпусі L03A Resin, які забезпечують швидкий відгук та гарний гальмівний контроль.
Перемикання та гальмування здійснюється за допомогою дуалів Shimano GRX ST-RX400. Через те, що вони зроблені спеціально для гравійних велосипедів, вони мають завищений профіль ручок для верхнього хвату, що дає підвищені характеристики комфорту у більш вертикальній посадці. Більш того, завдяки вищій осі розташування гальмівної ручки, самі ручки мають більший важіль, що позитивно позначається на контролі гальмівного зусилля.
Pride Jet Rocx 8.1 - це чудовий гравійний велосипед, комплектація якого говорить прямо про цільове призначення. На ньому ви зможете ефективно долати далекі маршрути в різних умовах, а його легкість і маневровість радуватиме вас протягом усього шляху.
Характеристики Pride JET ROCX 8.1
Рама | PRIDE карбон, 700С, вісь 12*142 |
Вилка | PRIDE карбон, жорстка |
Гальма | Shimano GRX 400, дискові гідравлічні |
Моноблоки | Shimano GRX ST-RX400, 2x10 шв. |
Перемикач передній | Shimano GRX FD-RX400 |
Перемикач задній | Shimano GRX RD-RX400 |
Шатуни | Prowheel RPL-521, S\M=170, L\XL 175мм, , 30\46з, порожниста вісь, алюміній |
Касета | Shimano CS-HG50, 11-36, 10шв |
Втулки | Novatec алюміній, 28 сп, пром.підшипники |
Ободи | WTB ST i23, алюмінієві, подвійні, 23мм, під безкамерку |
Покришки | Грунтові WTB Nano 700x40c |
Кермо | PRIDE, 31,8, шириною S-400, M-420, L\XL-440мм, компакт, баттинг, алюміній |
Винос | PRIDE, довжиною: S= 50мм, M= 70мм, L= 90мм, XL=110мм, алюміній |
Підсідільний штир | 31,6x350мм алюміній |